Guest Jan postma Posted September 11, 2009 Report Share Posted September 11, 2009 Blijkbaar heeft LycaMobile dus storing. Dat is te merken dat als je iemand belt met een nieuwe Lyca simkaart naar iemand met ook een nieuwe Lyca simkaart gewoon een hele andere persoon aan de lijn krijgt. Ook wordt er beloofd dat je gratis kunt bellen van nieuw naar nieuwe Lyca simkaarten. Maar bij mij gaat er gewoon beltegoed vanaf. De klantenservice is ook niet te bereiken! Wie weet hier meer van? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wen Posted September 11, 2009 Report Share Posted September 11, 2009 ik heb ook storing!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nina Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 dit is zooo vervelend!ik ben onbereikbaar!!!!! weet er iemand hoe lang dit nog kan gaan duren! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kiko Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 ik heb ook storing !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! onbereikbaar van 16 uur tot nu 10 maanden terug overgegaan van hi prepaid naar lycamobile , maar ik denk dat ik heel snel die overstap terug ga zetten en gewoon met kpn bellen , slechte netwerk en de klantenservice is onbereikbaar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest asi Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 ik heb al 2 dagen storing het is echt heel erg vervelend Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest aliah Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 nou ik heb dit nog no0oit mee gemaakt met lyc EGT en K*T zooi heb al de helletijd storing geen net werk, berperkte serivice, alleen nood oproepen ik word gekkkk stome lyca hoezo heeft iedereen er last van **** zo0oi het maakt me bo0os ik heb 2 kaarten en alle 2 werken ze nt zelfs me vodafone kaart werk nt aangeziek vodafone lyca heeft gekochtrot bedrijf toen lyca lyca was , was er niks aan de hand Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kees Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 ik heb sinds 16:00 uur tot nu toe storing!!!!!!!!!!!!!1wat is eraan de hand weet iemand ervan?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dj Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Vanmiddag heb ik de klantenservice gebeld. (paar dagen geleden nr overgezet, dacht dat het daar mee te maken had). Ik heb ook duidelijke gevraagd of er geen storning was, volgens mevrouw was er niks aan de hand en ging de technische dienst het uitzoeken. (binnen 48 uur).Nou ben benieuwd!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Muna Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Rot Lyca. Eerst een brief van 30 juli dat als ik mijn oude nummer naar mijn nieuwe simcard zet, ik dan 7.50 euro gratis zou krijgen. Op 3 aug. een sms gekregen dat mijn nummer binnen 5 werkdagen overgezet zou worden. Dit is uiteindelijk pas na een maand gebeurt. Tientalle malen klantenservice gebeld, die niet te bereiken is en als je ze hebt na 30 minuten, verbreekt de verbinding. Dan allerlei smoesjes constant. Voor die 7.50 euro zou ik te laat zijn. Hoe kan dat in godsnaam. Er staat geen einddatum in de brief van 30 juli die die 7.50 euro belooft en ik heb toch binnen drie dagen daarna een sms-je van hun zelf gehad. En nu weer totaal geen service/registratie van de simcard sinds vanmiddag 11-09-2009. Ze houden je alleen aan het lijntje met steeds weer andere domme smoesjes. Zo zijn ze waarschijnlijk getraind bij Lyca. Link to comment Share on other sites More sharing options...
limboman Posted September 20, 2009 Report Share Posted September 20, 2009 ik ben ook overgestapt van oude naar nieuwe simcard van lycamobile. mijn nieuwe simcard werd ook nog net toen ik op vakantie in buiteland was geactiveerd. dan kon ik niet bellen of gebeld worden. sms was ook hell. soms kon ik niet sms of ontving ik geen sms, of sms ontving ik dag later. allemaal heel vervevelend, vooral als je in buitenland zit. maar heb nu ook probleem dat ik geen telefoonnummers op mijn nieuwe simcard kan zetten, terwijl telefoon toch simlock vrij is. heb gebeld met klantenservice maar die helpen ook niet echt, vertrouwen in lycamobile is diepgedaald. Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted October 22, 2009 Report Share Posted October 22, 2009 Ik heb lang een Lyca sim gebruikt die nog via T-mobile werkte. Ging altijd goed in het buitenland. Het enige wat is miste is dat ik geen sms-ontvangstbevestiging kon krijgen (niet in Nederland en niet in het buitenland). Na veel ongevraagde promototiesmsjes van Lyca ben ik overgestapt naar een nieuwe Sim die via Vodafone werkt. Enige voordeel tot nu toe: ik krijg wel sms-ontvangstbevestiging. Voor de rest een REGELRECHTE RAMP als je je in Belgie bevindt (waar ik 2x per week overnacht). Mijn GSM (dezelfde die ik vroeger ook gebruikte) blijft maar zeggen "NETWERK ZOEKEN" of "BEPERKTE SERVICE" of "ALLEEN NOODOPROEPEN". Het maakt niet uit waar in Belgie ik me bevindt, net over de grens, in Antwerpen of in Brussel. Ook als ik daarna weer in Nederland terug kom duurt het een uur voor ik weer op het Vodafone netwerk zit.De helpdesk van Lyca is soms 45 minuten niet bereikbaar, en gooiden me elke 10 minuten uit de wachtrij (verklaring: "om me niet te lang te laten wachten" !!!!!!). Inmiddels heb ik 5 of 6 keer met de Helpdesk gesproken. Elke keer belooft men iets te doen.Inmiddels lukt het me wel weer om als ik terugkom in Nederland in ieder geval weer het Vodafone netwerk te vinden. Dit gaat via "Lycamobile Services" in het Toepassingen menu van mijn telefoon, keuze "Lycamobile", keuze "1. Selecteer Mode", keuze "2. Manueel", keuze "2. Nationaal".Maar voor de rest is het waardeloos. Ik maak mijn beltegoed op (ik bel zakelijk voor honderden euro`s per maand en had al flink opgewaardeerd) en ga zodra mijn beltegoed op is, weer terug naar mijn Lycamobile T-mobile SIM , of misschien een hele andere provider.Ik vind het onbegrijpelijk dat deze problemen niet opgelost kunnen worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sara Posted November 2, 2009 Report Share Posted November 2, 2009 Lyca is zoooooooo slecht ik word er helemaal gek van, nr zou overgezet worden ben ik weer niet te bereiken, kan niet bellen want ik word er steeds uitgegooid wanneer ik wil opwaarderen, wil ik een medewerker spreken wordt de verbinding verbroken!! Ik ben ze helemaal zat, krijg ik een medewerker aan de lijn die ik verdomme niet eens kan verstaan door zn accent, krijg ik de manager die ook slecht nederlands spreekt en me om de haverklap in de wacht zet, en me vervolgens weer vraagt wat het probleem ook alweer was!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Herman Posted November 2, 2009 Report Share Posted November 2, 2009 Bij Lyca mobile wordt je door de klantenservice niet serieus genomen.Heb ook een brief gekregen op notabene 17 augustus 2009. daarin stond niets over een einddatum, alleen dat je 7.50euro kreeg bij overzetten huidige tel nummer oude simkaart naar nieuwe simkaart. Klantenservice onbereikbaar. soms 45 minuten wachten en dan wordt gezegt een moment en niets meer...Als je dan iemand te spreken krijgt wordt je met je en jij aangesproken en in de maling genomen...actie is 1 augustus afgelopen zegt men...waar staat dat? Nergens..!!!! Ik kreeg de sim kaart pas op 22 augustus...en de brief was van 17 augustus...In die brief staat helemaal geen einddatum actie..Lyca moet gewoon dokken...Ze zijn het verplicht!!! Het zijn gewoon een stelletje boeven...Jammer...ook de dekking is niet goed..In Belgie vaak niet bereikbaar.Ineens is het gratis sms van lyca naar lyca gebruiker beperkt tot 10 smsjes bij 10 euro beperkt....Echt boeven...op de website staat nog steeds gratis..maar klik je op volledige tarieven dan staat er ineens heel iets anders,, Dat het om een actie ging is ons NOOIT verteld...Staat ook in de brief nergens dat het om een actie gaat...Nogmaals het zijn in mijn ogen pure boeven...Dit zijn in mijn ogen criminele praktijken en het zou in Nederland niet moeten kunnen..Groet. Herman. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest John Posted November 4, 2009 Report Share Posted November 4, 2009 Even een update per 4 november. Mijn probleem is nog steeds niet opgelost, ondanks dat ik meerdere keren door de Helpdesk ben teruggebeld, ook door een technicus uit India. De laatste keer dat ik belde vertelde men mij dat het "sinds gisteren" opgelost was, maar ik kon nog steeds niet bellen of gebeld worden of sms-en in Belgie.Iemand suggereerde me om een simkaart van GT Mobile te proberen. Dat heb ik gedaan. Werkt ook via het Vodafone netwerk, en nu werkt alles perfect.1. Ik krijg sms delivery reports (ontvangstbevestigingen als mijn sms aankomt).2. Ik kan in het buitenland bellen en gebeld worden.3. De mogelijkheden en manier van werken lijkt 1:1 op die van Lycamobile.Dus mijn advies voor alle gefrustreerde Lycamobile gebruikers: stap gewoon lekker over op GT Mobile. Een SIM kost 5 euro (staat op dat er geen beltegoed op zit, maar ik had toch 1 euro beltegoed) dus het kost je heel weinig om het te proberen.PS Ik ben GEEN GT Mobile verkoper ofzoiets Succes allemaal, ik ben klaar met Lyca. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest roepie Posted November 5, 2009 Report Share Posted November 5, 2009 lycamobile gaat weg bij t-mobile, iedereen vanlycamobile gaat over naar het vodafone netwerk.lees de berichten eens goed, [problemen liggen bij tmobile vanwege een of andere geldkwestie met lycamobile ofzo. ook er zijn problemen met het overporteren van nummers. waarschijnlijk steekt tmobile geen tijd meer in lycamobile klanten die toch overgaan naar het vodafonenetwerk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Albert Posted November 5, 2009 Report Share Posted November 5, 2009 Vandaag (5-11) te lezen in het Financieele Dagblad: "Bellen via Lycamobile onmogelijkANP Amsterdam Klanten van het telecombedrijf Lycamobile kunnen vanaf vorige week donderdag 16.00 uur niet meer bellen en sms`en. Dat komt doordat T-Mobile, bij wie Lycamobile netwerkruimte huurt, heeft besloten de dienstverlening te stoppen wegens een betalingsachterstand. Dat maakte T-Mobile woensdag bekend. Volgens T-Mobile gaat het om een betalingsachterstand van "tientallen miljoenen euro`s". Lycamobile beschikt zelf niet over een netwerk. Als T-Mobile de dienstverlening stopt , kunnen klanten van Lycamobile nog wel sms`jes en telefoontjes ontvangen. Zelf bellen of tekstberichten sturen wordt dan echter onmogelijk. Lycamobile heeft nog geprobeerd afsluiting te voorkomen door de Opta in te schakelen. Maar volgens de toezichthouder op de telecommarkt is de actie van T-Mobile niet in strijd met de wettelijke verplichtingen. Opta stelt dat Lycamobile zijn klanten via een sms`je ervan op de hoogte moet stellen".Kortom: Hiermee is de actie van Lycamobile om hun klanten op stel en sprong over te zetten op een nieuwe (Vodafone-netwerk) SIM verklaard. Dit riekt naar oplichting. Ik zou zeggen: snel overstappen op een andere provider en maar hopen dat je nummer nog wordt geporteerd (T-Mobile zal niet zo veel zin hebben hieraan mee te werken). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mandy Posted November 16, 2009 Report Share Posted November 16, 2009 ik word helemaal gek van lyca ik kan geen smsjes naar het buitenland sturen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tamara Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 ik heb vandaag beltegoed gekocht als ik wil bellen krijg ik steeds netwerk probleem wat moet ik nu doen ik wil zo graag bellen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest patricia Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 het is gewoon een ****** profider heb heel de dag al geen telefoon netwerk problemen en je kan niet eens de klantesuves te pakken krijgen echt een heel drama pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dientje Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 kan niet bellen niet gebeld worden niet sms`en het duurd nu al de hele dag is toch niet normaal !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sorayaa Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 ik wil bellen maar het lukt niet ik krijg steeds te zien ALLEEN NOOD OPROEPENwat kan ik hier aan doen wat is de oorzaak van dit gedoe? en wnr is het voorbij:S? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rotterdammer Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 ik wil bellen maar het lukt niet ik krijg steeds te zien ALLEEN NOOD OPROEPENwat kan ik hier aan doen wat is de oorzaak van dit gedoe? en wnr is het voorbij:S? Luister mensen de reden dat lyca klanten niet kunnen bellen is omdat vodafone helemaal plat ligt en lyca is onderdeel van vodafone er is een grootschalige storing gaande en er word aan gewerkt dus heb geduld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lyca User Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 Om ongeveer 17.30 kan iedereen weer bellen, volgens de service.Vodafone storing inderdaad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LORENA Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 Om ongeveer 17.30 kan iedereen weer bellen, volgens de service.Vodafone storing inderdaad. Dit is toch ongelofelijk voor woorden?ik wil gauw weer bellen!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest e3geahes Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 waneer is die storing lycaa voorbij gekk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.