Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Jan postma

Lycamobile (nieuwe lyca) storing!!?

Recommended Posts

Guest Albani al

ik krijg alleen als ik iemand bel `alleen noodoproepen` Hoe kan ik gwn normaal bellen ?? Stuur plz een @mail Thx

Guest STORINGDIENST.

Ik kan wel bellen en wel sms ontvangen maar niet smsen naar mijn vrienden met LYCA .--Aangepast door beheerder-- is er een storing bij LYCA?.Daarom is die LYCA sim gratis zeker?.Vanaf 17.00uur tot 21.30uur kan ik nu nog steeds niet Smsen. --Aangepast door beheerder-- LYCA.Arabische Sim Troep zeg.

Edited by Bencom
Scheldwoorden

Guest soerja

sheeshes niemand neemt niet op ik ben bezig met nummer over ze zdeling maar niemand neemt er een u telfoon gesprek is in

behanedeling dit schiet niet op joh ikk word gek dacht dat  ga overstappen ik doe dit al 3 4 weken maar niks dit schiet niet op

echt oplichters ik ga ze zeggen je word spoedig geholepn is nniet waar

Guest Robert

Aaajo het is gewoon een kut Kaatje en kut provider

Guest Lull

Aaajo het is gewoon een kut Kaatje en kut provider

Guest Gast

lebara is zo veel beter ik heb het probleem met lyca simkaart dat MMI code niet klopt en dat terwijl ik een smartphone heb die die dingen automaties registeerd ik heb me zelf maar een lebara kaartje gekocht stukken beter ik sms en bel gratis na me fam and fiends die ook een lebara simkaart hebben fuck lyca das troep heb me lyca simkaart in de prullen bak geflikkerd met die shit simkaart die toch niet werkt wel verkopen die sooi maar werken um NOT dusja mensen pleur die lyca simkaart toch gewoon de prullenbak in en koop je zelf een lebara simkaart die werkt teminste wel zonder gedonder ! peace out !

Guest Mikolaj.kuricki@gmail.com

sad.gifIk kan ook niet sms` en en mijn dochter ook niet .mijn man hij is van plan om een lyca sim kaart te halen maar nu heeft echt geen zin meer door dit gedoe.......?????

Guest Jennifer Clarke

?????? I speak english

Guest Imane

heb wel vrienden met layca en er word niet gereageerd dus denk dat zij ook niets kunnen....sad.gif

Guest Imane

Ik kan niet sms ik weet niet waarom

heb wel vrienden met layca en er word niet gereageerd dus denk dat zij ook niets kunnen....sad.gif

Guest Termanchelo

Ik krijg geen sms en kan niet op internet

Guest Gast

heeft lyca mobile weer storing ik krijg geen smsjes binnen. Ik word er gek op wat is dit voor een simkaart. sad.gif

Guest Mustafa

Ik kan al vanaf dinsdag niet smsen. Dus het ligt neit aan mijn toestel gelukkig. Maar ik had hier twee weken geleden ook al last van.

Guest Truus
Op 5-10-2015 at 04:00 zei Gast Albani al:
Op 10-3-2013 at 03:28 zei Anoniem :s:

ik krijg alleen als ik iemand bel `alleen noodoproepen` Hoe kan ik gwn normaal bellen ?? Stuur plz een @mail Thx

Wanneer heb je voor het laatst opgewaardeerd? Misschien ben je te laat . Ja dat ik ook , moest ik nieuwe sim aanvragen.