Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Jan postma

Lycamobile (nieuwe lyca) storing!!?

Recommended Posts

Guest Ikke

AMSTERDAM - Mobiele Telefoonprovider Lyca is sinds vandaag 11 uur gestaakt met het leveren van haar diensten. Hierdoor kunnen duizenden klanten van het bedrijf niet meer bellen en sms`en.

Recent kwam het bedrijf al in het nieuws doordat het noodgedwongen moest overstappen naar het netwerk van telecombedrijf Vodafone. Tot die tijd leverde Lyca haar diensten via het T-Mobile netwerk. Provider T-mobile meldde daarop dat Lyca niet aan haar betalingsverplichtingen kon voldoen.

Vodafone weerspreekt dat er sprake is van een storing zoals op het internet gesuggereerd wordt. Volgens Vodafone mag Lyca simpelweg geen gebruik meer maken van het Vodafone netwerk vanwege de kritieke situatie waarin Lyca zich bevind.

Een woordvoerder van Lyca wilde niet op de kwestie reageren. vbrep_register("74006922")

Guest saaaaaaar

Kunnen jullie niet direct aangeven wanneer lyca weer een storing heeft.
ben het een beetje zat telkens weer en weer een storing
geef dan direct aan of lyca stopt of niet?
Wanneer is herstelt lyca zich weer?

Guest N.

Tering! wat is dit joh! HOELANG MOET JE WEL WACHTTEN DAT DIE *** NETWERK WEER HET GAAT DOEN.!!!?????????

Wie weet er wat van?? wil bellen!!!!!!!!

iedereen zegt lyca is goed dit dat nouw ik merk het dat het goed is.!

Guest Chaima

het is storing van Vodafone in utrecht reiden geen tramme treins enzovoort omdat het die via Vodafone ofzo iets lopen, en Vodafone weet zelf niet hoelang de storing zal duren. dus nee lyca ligt er niet uit is gewoon storing

Guest lala

ik ga maar een andere provider nemen want dit is niet meer normaal .eerst kon je lyca lyca gratis bellen daarna werd het 18 cent per minuut daarna werd het normaal tarife .en van nl naar het buitenland was ook goed koop daarna ook niet meer en nu heb ik geen bereik op mij nieuwe luca simkaart die pas 2 weken heb bel ik de klanteservice sta ik uren in de rij en daarna krijg ik te horen dat ik een nieuwe sim kaart moet kopen

Guest Sera

Ewwwwwwwaaa,ik wil weeer bellen en smmsssseeeen jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh.

*** lyca.

Guest E

Lyca ligt er wel uit, iedereen hier in huis heeft Vodafone en Vodafone doet het gewoon weer, was net ook op het nieuwsGeplaatste Afbeelding

IK WIL BELLEN EN SMSEN VERDOMME!!!!

Guest Achmed

WAt is het probleem nou met lyca gaat het nou failled of wat..??

Guest amina

Mijn vriendin heeft vodafone maar kan nu nog niet bellen

Guest N.
uren geen bereik :S hoelang duurt het wel joh dagen ofsow Tering man!! :@

Wil weer Bereikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Guest Martis

nou nou nou
ik ben het helemaal zatttt !!!
kan niet bellen/ gebeld worden en smsen..
wat denken ze wel niet, dat we zomaar de nieuwe lyca hebben aangeschaft!!!!!!????????

Guest E

Lyca ligt er uit.
Ik had net een medewerker aan de telefoon en lyca zal het niet meer doen.

FAILLIET!!!

Guest amina

zeg dat wel kl.... eerst nieuwe SIM laten kopen en dan dit !!!!!!!!!!!!

Guest Henny

Nou lekker dan daar gaat mijn 40,00 euro beltegoed naar de klote.
Bij wie kan ik mijn geld terug krijgen dit id te zot voor woorden er wordt ons helemaal niks verteld. Nieuwe simkaart een week geleden gekocht schandalig geen mooie reclame voor LYCA.
Ik wil mijn geld terug.

Guest Ib0

*** zo zeg sinds wanneer is er storing , wie weet dat???????

Guest harry

waarom is er een middag plus de avond uren geen berijk het is altijd wel wat weer een nieuwe kaart naar de klote? vanmiddag vadafone en nu dit erbij gaat lekker zo

Guest N.
wnr is dit gedoe weer voorbij!! Wie weet het?????

Ben het zat van afwachten!!

Guest ro

hoe kan dit nou..ik word er gek van...steeds vaker heeft lyca problemen..maar ik vroeg me af mensen die lyca klantenservice hebben bereikt? dat kan toch niet je heb tog geen bereik??

Guest N.

hoe kan dit nou..ik word er gek van...steeds vaker heeft lyca problemen..maar ik vroeg me af mensen die lyca klantenservice hebben bereikt? dat kan toch niet je heb tog geen bereik??

ja dat klopt maar, je kan klantenservice gwn bellen met een andere toestel. op deze nr: 0207543030

Guest N.
maar het heeft niet zo veel nut om te bellen... want, ze laten je lang wachten aan de telefoon want er wordt natuurlijk zoveel gebeld wie weet wnr jij aan de beurt bent... egt een ***netwerk!

Guest ro

mensen ik heb een nieuwtje..http://www.zibb.nl/thema/mobiele-telefonie.htm

klik daarop en scroll dan naar beneden onder nieuws staat er lycamobile 98% kan gewoon weer bellen

er staat in dat lyca haar klanten heeft verteld dat zij overgenomen worden maar dat klopt niet..!! we hebben volgens mij alleen maar steeds smsjes gehad van lyca over dat je een nieuwe kaart moest kopen voor dat je kaart afloopt en nog eentje over vanaf 5nov kan je niet meer bellen maar wel gebeld worden zodra je een nieuwe simkaart koopt kan je gewoon weer bellen TOCH??? of heb ik het mis??