Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Jan postma

Lycamobile (nieuwe lyca) storing!!?

Recommended Posts

Guest J..

weer een storing al de hele dag ik wordt er egt gek van... ??
wie weet wat er nu weer aan de hand iss.. ???

wat een onzin,iedereen licht je verkeerd in...
Niemand weet in feitelijk wat dr aan de hand is? dus kom niet met nieuwtjes hier en daar...

Als het aangesloten wordt dan kom je dr wel achter,we kunnen hoog en laag springen verder komen we niet toch?

Guest roffa

wrm dooet hij het bij mij wel gwn de nieuwe lycaa? ben ik de enige?

heb je de hele dag gewoon bereik of nu pas?

Guest NE.

weet iemand wat de rede is waarom lycamobile geen bereik heeft ?
Want ik heb begrepen dat vodafone vandaag ook geen bereik had,
heeft dat met elkaar te maken ??

Guest moehamiet

lyca gaat niet failliet, die ezelss die dat jullie elke x proberen wijs te maken zijn ***

Guest sousje

Ik word hier ook gek van heb nu al de hele dag geen bereik, en vorige maand kreeg ik allemaal rare mensen aan de lijn die mij opbelde,,, ik had 20 euro beltegoed is ook opeens verdwenen ZOMAAR!!

ik heb er echt geen woorden meer voor, behalve dat ik nooit maar dan ook echt nooit geen gebruik meer van deze Troep Lyca ga maken.

Guest cadi

wat een troep zeg die nieuwe lyca heel de dag geen bereik en had net gisteren 20 euro tegoed opgewardeerd ik hoop dat alles snel goed komt ....lyca

Guest Sendra

Dames en heren

Zoals jullie weten heeft vodafone een landelijke storing. Het telecom bedrijf geeft zelf aan niet te weten waar dit aan ligt maar dat dit gedeeltelijk al opgelost is.

Lyca mobile maakt gebruik van het netwerk van Vodafone. Omdat Vodafone een storing heeft zal lyca ook niet werken en dat is nu dus het probleem.

Het is enorm vervelend maar we moeten wachten tot de storing is opgelost!!!

Guest niko

Lyca is failliet

dat is ook wat ik heb begrepen dat is zonde voor alle mensen die pas opgewardeerd hebben

Guest eefje

Lyca is failliet
dat is ook wat ik heb begrepen dat is zonde voor alle mensen die pas opgewardeerd hebben

jamannnnnnn weg 20 euro tegoed

Guest J..

ik heb net klantenservise gebelt van vodafoon en ze zeiden dat het een landelijke storing was en het moest nu zo goed als verholpen zijn zo niet moest je je telefoon paar minuten uit zetten en dan weer aan en voor degene met lyca die klantenservise krijg je noooit te pakken dat probleem heb ik ook ..

Lyca is failliet

Toch alleen die de ouwe lyca hebbe, nieuwe is overgenomen door Voda en die heb gewoon een storing

ik heb net klantenservise gebelt van vodafoon en ze zeiden dat het een landelijke storing was en het moest nu zo goed als verholpen zijn zo niet moest je je telefoon paar minuten uit zetten en dan weer aan en voor degene met lyca die klantenservise krijg je noooit te pakken dat probleem heb ik ook ..

Ik heb ze vandaag al 3 x aan de telefoon gehad hoor..

Guest tly

nog steeds geen bereik wat is dit man !!!! en maar zeggen een storinkje kk lyca met je stome acties gratis bellen en smsen jaa eerst bereik hebben!!!!!!!!!!!!!!!

Guest Lyca

Mensen de storing ligt niet bij lyca. maar echter bij vodafone! en helaas maakt lyca gebruik van het vodafone netwerk.Het telecombedrijf Vodafone heeft een technisch mankement aan een van de vier poorten die het mobiele verkeer regelen.

Guest anoniempje

LyCAAAAAAA Ik ben moe met dat gedonder ik ga egt een andereee sim kopen van lebara of iets anders want lyca irriteerd me
ik kan geen beltegoed meer verdturen ik kan niet naar nieuwe lyca gratis bellen terwijl anderen wel nohh mang nohhh

Guest Lala

Goeieavond allemaal,

Zoals eerder werd gezegd heeft vodafone een storing sinds een uur of 1.. Mensen met een oude simkaart van lyca heeft niks te maken met de storing. De nieuwe simkaarten werken met vodafone. Er is net nog op het nieuws gezegd dat DEELS van de storing verholpen was. Dus dat betekent nog niet 100% verholpen! Ze zijn er mee bezig, hoe lang het gaat duren.. dat weet ik niet.. Maar ik denk niet dat lyca falliet is.. Mijn zus heeft een vodafone kaart en ze heeft weer volop bereik.. Ik heb naast me lyca ook een vodafone en ook daar heb ik geen bereik op. Dus bij de ene doet het ie weer wel en bij de andere nog niet. We moeten gewoon even wachten. Het zal wel opgelost worden. Lyca kan de pot op met staken.. Weet je wel hoeveel klanten ze hebben dat kunnen ze echt niet opeens maken. Hoe dan ook, mocht het wel zo zijn dan zijn hun zwaar de *** met klanten die afhaken.. En niet echt zozeer wij... Maar goed wel jammer voor de gene die net hebben opgewaarderd..

Guest Hanane

Ik heb net de klantenservice aan de lijn gehad. De meneer zei dat het morgenvroeg de netwerk weer gaat doen. nu maar hopen...