Jump to content

Tarief Callsdiscount klopt niet!

Guest Erik

Recommended Posts

Het tarief voor bellen naar een Griekse mobiel zou 3 ct/minuut zijn. Als je echter een Griekse mobiel belt met het opgegeven 0900 nummer (09007501010) blijkt dat je een ander nummer moet bellen voor 13 ct / minuut.
In bellen.com staat ook het tarief van 3 ct, wat dus fout is.

• 2 months later...

Het tarief voor bellen naar Rusland klopt ook niet. Je denkt, dat je voor o cent per minuut belt, maar uiteindelijk belde ik voor 13 cent!!!! per minuut.
Ik vind dit hoogst misleidend en hoop, dat bellen.com dit snel aanpast, want hier verdienen ze goud mee en veel mensen trappen erin.

Alle tarieven van callsdiscount zijn misleidend.
Ik heb dit al meerdere malen aan bellen.com gemeld.
( doen er niets mee)
Gebruik beter een aanbieder als belbazaar, de getoonde tarieven zijn de werkelijke tarieven en redelijke kwaliteit verbindingen

• 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Guest Arturas

Nog steeds kloppen tarieven van deze aanbieder niet. Mobiel bellen naar litouwen staat 0.08 cent per minuut. Als je 0900 nummer belt en vervolgens will litouwse mobiel nummer bellen krijg je te horen dat er andere ( duurdere tarief) geldt... Zo kan ik ook geld verdienen.. Wat mij betreft zulke oplichters horen niet op www.bellen.com te staan...

• 1 month later...

ik heb mail gestuurd naar callsdiscount en kreeg meteen een antwoord. Het blijken vanaf prijzen te zijn. Als je het te bellen nummer intoetst op hun website dan krijg je het juiste tarief en inbelnummer te zien. Het blijkt dat bepaalde netwerken soms duurder zijn in het buitenland.

• 1 year later...

Slechte zakenlui! Nooit meer bellen met deze oplichters, ze rekenen NOOIT de aangegeven tarieven. Dus let op en trap en NOOIT in !!!!! Je moet ALTIJD een ander duurder nummer bellen. Er zijn veel bertere aanbieders die wel EERLIJK zijn.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...