anaconda Posted October 1, 2009 Report Share Posted October 1, 2009 anaconda hier bij wilde ik even iets melden over ziggo heb al jaren casema / ziggo nooit geen problemen gehad heb met hun hele goede ervaringen erg hulpvaardig zijn ze ook als je ze belt met een vraag helpen ze het probleem op te lossen en nog snel ook dus ziggo is gewoon toppie joppie Link to comment Share on other sites More sharing options...
pappie Posted December 29, 2009 Report Share Posted December 29, 2009 beste Forum lezers ik ben vanaf 19-02-2009 bezig om de klacht die hum monteur niet voor elkaar kreeg enof ontregeld had voor elkaar te krijgen maar helaas . ik heb hier een ander bedrijf voor moeten inhuren en moeten betalen welke wel ook nog bereid was om de zelfde avond te komen deze man had het na wat werk en goed denk werk voor elkaar de monteur had daar door ook de computer ontregeld en aangezien ik niet zonder internet en computer kan was dat de oplossing na veel bellen met ziggo welke mensen in huren welke niet bij ziggo werken behalve 1 calcenter welke wel van hun was maar ook daar kreeg je niemand te spreken welke beslissingen mocht nemen de mensen die we aan de telefoon hadden zeiden steeds dat betaald ziggo niet omdat de monteur gratis was wat een onzin zeg ook dan zijn jullie daar verantwoordelijk voor onder tussen zijn we al weer 2 maanden verder .ik denk we gaan het via internet van ziggo site een klacht invullen maar zo als jullie al verwachten geen reactie tot op heden ik heb het onder tussen opgezegd en overgestapt ik heb de kosten die ik heb gemaakt in mindering gebracht op hun facturen maar ook die begrijpen jullie daar zijn ze het niet mee eens het ligt nu bij de wel bekende bos incasso waar je weer in verweer en je begrijpt het al dat doe ik niet dan maar voor de rechter met de rechtsbijstand mvgr een zeer ontevreden klanthttp://www.bellen.com/images/smiley_14.gifhttp://www.bellen.com/images/smiley_6.gif Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.