Jump to content

Telfort Mobiele Telefonie

H.H.K. de Jong

Recommended Posts

De strategie van deze aanbieder is er een om voor op te passen!"............Werkt de dienstverlening niet naar behoren, och dan kunt u een mail sturen. Maar wel uitsluitend via hun website (immers Telfort heeft er geen enkel belang bij dat u va uw eigen verstuurde mail een kopie achterhoudt).Wilt u uw probleem of klacht liever telefonisch melden? Dat kan, maar dan wel voor 35 eurocenten per minuut. Och dat u dan eerst 2-3 minuten in de wacht wordt gezet is dan jammer (voor u en goed voor Telfort).Heeft u hen eenmaal aan de lijn, dan weten de veelal onwetende medewerksters niets over het eigen beleid, de eigen producten en nog minder over de bij Telfort lopende acties (om het eigen falen als organisatie te ontkrachten. Denk bijv. aan de schock bill actie). Afijn de lijst met ellende is in werkelijkheid oneindig lang (ik ga niet zeggen dat er hier ratten werken. Dat lijkt me nl. niet netjes,.....toch?) Echter deze voorbeelden zeggen genoeg. Een gewaarschuwd mens telt voor twee! (en nee, ik ben niet werkzaam bij de concurent van Telfort.....)......"

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...