Jump to content

Overgang naar Telfort terwijl ik dit niet wil, moet ik hieraan meewerken ?

Rob Wessels

Recommended Posts

Een paar maanden geleden werd ik telefonisch lastig gevallen door Telfort of ik mijn telefoonabbo niet wilde laten overzetten naar Telfort, dat was goedkoper.

Als ik thuis ben (in Emmen, toch niet de geringste stad), heb ik geen Telfort dekking dus ik heb dat afgeslagen.

Blijkbaar heeft KPN/Telfort Debitel gekocht en nu moet ik dus verplicht MEE naar Telfort.

Iets dat ik dus helemaal niet zie zitten.
Nu heb ik een envelop thuis gekregen van Debitel met een Telfort simkaart en blad vol voorwaarden. Dit blad is waar ik mezelf het ergste aan erger!

De kleine lettertjes zegt men wel eens over contracten maar hier was men echt te zuinig om een paar cent meer uit te geven.

SCHANDELIG, zelfs ik kan die letters bijna niet lezen terwijl ik toch prima zie!

Ik heb 3 jaar geleden mijn contract het laatst verlengd, ben ik verplicht nu mee te gaan met deze verandering of kan ik PER DIRECT mijn abonnement opzeggen ?

Bovenstaande klacht overigens ook bij de OPTA neergelegd, ik heb het gevoel dat er met mij gesolt word.

Wij hebben ook dezelfde brief ontvangen met een nieuwe aanbieding er in. Maar nu ga ik voor hetzefde geld er 400 sms op achteruit. Dus is krijg plotseling veel minder voor mijn geld.
Wat mij betreft is dit contractbreuk en kun je dan jou contract beƫindigen. Ik ga deze week even bellen en kijken wat Debitel er van zegt. Maar dan zoek ik me wel een nieuwe provider. Deze kan ik dan zelf uitzoeken in plaats van me te zijn opgedrongen door KPN.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...