Jump to content

Ervaring Call4Care


Bertus68

Recommended Posts

In april 2009 hebben we een nieuw abonnement bij Call4Care genomen, nadat we enkele jaren ervoor ook al een abonnement bij deze provider hebben gehad. Vlak nadat het abonnement inging kregen we bericht dat ivm een nieuw administratief systeem de rekening van april pas in juli geint zou worden.Tijdens onze vakantie in juli in Italie kregen we een sms dat het account werd afgesloten vanwege onbetaalde rekeningen. Na bellen met de klantenservice beweerde deze dat wij een verkeerd bankrekeningnummer hadden opgegeven bij de aanmelding en dat ze daardoor het abonnementsgeld niet konden innen. Uiteindelijk zijn we toch niet afgesloten geweest en na terugkomst hebben we met spoed het nog openstaande bedrag overgemaakt op het rekeningnummer wat ons door de helpdesk was opgegeven en wat ook werd vermeldt op de betreffende rekening.2 weken hierna kregen we een betalingsherinnering voor hetzelfde bedrag en de 2 rekeningen die daarop volgden. We hebben meteen weer contact opgenomen met de servicedesk en gemeld dat we al betaald hadden. We noemden het doorgekregen bankrekeningnummer en we kregen te horen dat het niet van Call4Care was. Uiteindelijk hebben we een ander rekeningnummer doorgekregen, hierop hebben we het bedrag nogmaals overgemaakt. Bij de bank hebben we meteen verzocht om een stornering.Eind september kregen we een brief van onze bank dat ze de betreffende rekeninghouder hadden aangeschreven en dat deze niet gereageerd had, daarop hebben ze ons de contactgegevens van deze rekeninghouder bekend gemaakt. Deze rekening bleek op naam van Call4Care te staan........Achteraf blijkt dat Call4Care zelf ons oude bankrekeningnummer (we hebben een paar jaar geleden ook een abonnement gehad bij Call4Care) heeft gebruikt om het abonnementsgeld af te schrijven, terwijl wij op het aanmeldingsformulier ons huidige bankrekeningnummer hebben opgegeven.Na diverse telefoongesprekken, emails en een brief(die nooit beantwoordt worden) wachten we nu (eind oktober) nog steeds op een terugstorting van ons dubbel betaalde rekening aan Call4Care.We hebben inmiddels een ander abonnement genomen bij een andere provider, echter Call4Care lijkt nu niet mee te werken met de nummerportering........

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...