Jump to content

Tringg

Guest Freek

Recommended Posts

ben onlangs overgestapt op Tringg vanwege hun tarief van 1250 eenheden (lees: minuten en/of sms`jes voor nog geen 25 euro.
Duidelijk tarief. Geen extra kosten.
Nu reeds een maand gebruik van gemaakt. De eerste maand nogal veel gebeld en vooral sms`jes gestuurd met mijn nieuwe nummer. Was dus over de limiet heen. Kon daarna niet meer bellen maar wel gebeld worden. Geen extra hoge beltarieven als je over het bellimiet heen bent.
Een of twee keer kon ik niet bellen vanwege een storing op het net. Tringg heeft geen klantenservice of storing nummer. Toen een email gestuurd en was verbaasd dat deze promt beantwoord werd. Zijn dus na kantoortijden per email wel berijkbaar.
Tot nu toe dus geen klachten.
Heb mijn nummer niet meegenomen. Heb van te voren per email gevraagd of dit probleemloos zou verlopen en ze gaven aan dat dit in de praktijk niet te garanderen is. Heb toen gekozen voor een nieuw nummer ipv problemen achteraf. Mensen slaan het toch op in hun telefoonboek dus eenmalig was sms`je sturen met mijn nieuwe nummer leek mij een goeie oplossing.

Buitenland GEEn dekking was in belgium.
sms buitenland werkt ook niet.

alleen nederland vaste lijn bellen + alle mobiele netwerken.
gratis = gratis je moet het erg bont maken wil je eroverheem 1000 sms en/of belminuten is vrij veel namelijk,facturering per e-mail.

sandra beantw. netjes de e-mails

sandra van tringgg

al met al wel goede dekking onder KPN

• 8 months later...
Guest Hans

Tringg: waardeloze service. Lage prijs inderdaad, maar daar krijg je dan een niet direct bereikbare klantenservice bij. Je kunt ze alleen bereiken door middel van een contactformulier op de website.

Vandaag al HELE dag geen bellen/sms/data mogelijk, het is nu middernacht en nog steeds niet opgelost. Ben niet de enige. Op de website staat eenn zinnetje dat ze het gisterenmiddag al opgelost zouden hebben. Niet dus!

Reageren via mail beloven ze binnen twee (!!) dagen te antwoorden. Voor mij zeker geen Tringg meer!

• 2 months later...
  • 6 months later...
Guest miranda

nou wat ik niet begrijpt dat er staat als ik sms service niet bereikbaar wat is dit nu weer vindt het maar eng allemaa

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...