Fred Posted November 20, 2009 Report Share Posted November 20, 2009 "dIT IS EEN WAARSCHUWING!iK WAS AAN het surfen op internet en kwam op een vraag en aanbod site:waar ook advertenties van dames op staan, die zogenaamd een relatie zoeken, ik reageerde en kreeg het volgende mailtje:RE: Reactie op uw advertentie op Aanbodnet.nl Postvak IN X ikke nvt aan mijdetails weergeven 10 nov. (10 dagen geleden)Hoi hoi,ik ben een gewoon heel gewoon iemand, op zoek naar een gewoon heel gewoon iemand.Niet te veel poes pas er om heen, Lekker een bakkie doen, en dan kijken of het gezellig genoeg is om verder te gaan.Ik mis de warmte van een man af en toe om mij heen, ik heb al te veel meegemaakt voor een 24/7 liphang relatie.Openheid en vertrouwen, zijn erg belangrijk, ik ben erg spontaan en sociaal, en ben eigenlijk bijna overal wel voor in, als jij die warmte net zo mist als mij, stuur mij dan een smsje, stuur daarin dan XS melissa naar 2323 en dan laat ik wat van mij horen, ben zometeen wel even wat halen.Dan weet je dat, maar ik zal wachten totdat jij de tijd vind. Vind dat je niet te veel moet denken en gewoon doen, en wat afspreken om een bakkie te doen kan toch geen kwaad ofwel?Als het klikt zal ik je mijn nummer geven, dat vind ik wat persoonlijker,dan kunnen we elkaars stemmen horen.Ik hoop dat ik van je hoor.Ik sta trouwens ook hier ingeschreven maar de berichtjes wat ik daar soms krijg van mannen vliegen meteen de prullebak in,maar goed hier sta ik dus ook ophttp://www.aanbodnet.nl/advertenties/advertentie.php?advertentie_id=13219 heel veel liefsmelissaga er niet op in! elk smsje wat je ontvangt kost1,50 en je krijgt er heel veel!Het heeft mij 1500 euro gekost terwijl mijn provider VODAFONE hiervan op de hoogte was, deden zij er niks aan zonder meer werd mij 1500euro in rekening gebracht!Hieruit blijkt,naar mijn mening min of meer . dat VODAFONEook in dit ""komplot"" zit !Zij ondernemen geen enkele aktie om dit te voorkomen! zelfs wanneer je de gsm uit zet gaan smsjes gewoon door , dus ook de kosten, van 1,50 pob, zonder voorafgaande waarschuwing, dat dit een commerciƫle dienst is! Pas dus op voor dit soort truken! Dit is gewoon een vorm van oplichting, die Vodafone GEWOON LAAT GEBEUREN! Dat houdtvolgens mij in in , dat ze zich zelf daarmee medeplichtig, maken. maar ze doen er, behalve incasseren, niets aan! Fredclaus 20 november 2009. " Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.