Jump to content

Krijg geld niet terug van Telfort

Liedje

Recommended Posts

Eind september in de aanbieding van Telfort getuind, voor de HTC Touch Green. Volgens website voorzien van GPS, wat niet het geval bleek te zijn. Na veel e-mailen, mocht ik het aparaat terugsturen. Netjes ontvangen bij Telfort, want aangetekend verzonden en handtekening gezet voor ontvangst aldaar. Mocht ook kostenloos ontbinden. Klonk zo mooi, maar ik wacht nog steeds op mijn geld, na veel bellen met klantenservice kom ik niet langs de 1e lijn typgeiten. Ze kunnen me niet doorverbinden met een manager, ofwel iemand die iets mag regelen. Na 5x met een dergelijke sukkel, en weer het verhaal uitleggen, ben ik er nu echt klaar mee. De laatste heb ik ook gewoon niet meer vriendelijk behandeld. Ik ben erg woest en vertel iedereen die ik maar ontmoet, nooit aan Telfort te beginnnen. En geloof me, ik heb een enorm netwerk aan collega`s, dus dat levert ze geen goede reclame. Ik blijf hier ook mee doorgaan, totdat ze het geld, waar ik gewoon recht op heb, terug krijg. Maar heeft iemand tips hoe ik nog andere stappen kan ondernemen, want het frustreert giga, dat je er niets tegen kunt doen.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...