Jump to content

SIMPEL ONBETROUWBAAR!!!

atnt

Recommended Posts

Simpel adverteerd dat ze goedkoop zijn, helaas wordt je wel belast per minuut!!! Ook als je 1 min en 1 seconden heb gebeld wordt je wel 2 min belast! Daarna worden alle SMS die niet in NL worden gestuurd gewoon apart belast. 2 jarige abonnement voor niks!

ONBETROUWBAAR IK SNAP NIET WAAROM OPTA daar niks aan doen, zij zijn zeer onbetrwoubaar.

Guest pietgro

Beste atnt,

Bij het aangaan van dit contract moet je op de hoogte geweest zijn van de afronding op hele minuten; dit staat op de site www.simpel.nl vermeld: http://www.simpel.nl/Tarieven.aspx. Op deze webpagina staat ook vermeld welke kosten je hebt wanneer je van uit het buitenland belt of sms`t. Dus geen verrassingen!!
Kijkend naar de website van www.bellen.com verbaas ik mij erover dat Simpel nergens wordt genoemd. Wanneer je een bundel van 5 euro neemt dan krijg je 120 belminuten PLUS 120 sms`en, kom daar maar eens om bij de andere telecombedrijven.

• 2 months later...
Guest theo cats

Simpel is onbetrouwbaar. Het bedrijf werkt met automatische incasso maar als door hun fout die incasso mislukt, word je zonder voorafgaande waarschuwing afgesloten. Als je dan vraagt opnieuw aangesloten te worden, zelfs al doe je dat met een aangetekende brief, laat het bedrijf gewoon niets meer horen. Ik wacht al meer dan vier maanden, sinds 12 oktober, op een antwoord! Ook is Simpel niet bij een geschillencommissie aangesloten, terwijl dat wettelijk verplicht is. Voor Simpel geldt dus: goedkoop is duurkoop!

• 4 weeks later...

Simpel aan geld komen noem ik dit.
Adverteren met nummer behoud ook al heeft u prepaid.
Abbo van twee jaar genomen met nummer behoud. Na 70 euro afgeschreven te hebben krijg ik de mededeling dat nummerbehoud niet gaat. Goed zeg ik stort mijn geld dan maar terug. Maar men laat tot op de dag van vandaag niets meer horen.
Heb al een aantal keer gemaild maar helaas
Simpele mannier van misleiding en oplichting vind ik dit.

• 5 weeks later...

ja bij mij ook ik moets 15,01 betaal maar ik was binnen de bundel,ik had allemaal niet gebruikt,klantservies gebeld en die zegt ja moet betaald.Dus ik heb groot spijt bij simpel en dat is niet de eerste keer ik zit nog een jaar vast bij hun.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...