Jump to content

Overstap van Compuserve naar Telfort

C. Verhaaf

Recommended Posts

Hallo,

Ik hoop dat ik vele van u op deze wijze kan benaderen met het volgende. Zoals vele was ik ook verrast dat we moesten overstappen van Compuserve naar Telford. Op 19 oktober werden wij ingelicht met schrijven van Copuserve en daar stond in vermeld dat Telford alles op dezelfde voet zou doorgaan met het bieden van een internet aansluiten met daarbij als dat ook het geval was bij Copuserve zou ook de telefonie worden overgenomen. Zou ik denken dat dan ook de lusten en de lasten zouden worden overgenomen, niets in minder waar. Compuserve was 24 uur per dag gratis bellen naar vaste nummers en geen starttarief. Telfort daar in tegen geeft in een schrijven van 7 december 2009 aan de achterzijde van deze brief aan dat zij wel een starttarief gaan hanteren. Waar zijn dan de afspraken gebleven die Compuserve heeft beloofd aan zijn klanten.

Ik doe via dit forum graag een oproep aan een ieder die het er ook niet mee eens zijn om dit groots aan te gaan pakken en dat we het maar weer voor de zoveelste keer graag iemand van Telfort op TV willen zien en hem daarmee duidelijk maken dat het riekt naar misleiding.

Ik stel mezelf graag beschikbaar voor alle meldingen die u maakt omtrent deze overstap.

Met vriendelijke groet,
Kees Verhaaf

• 2 weeks later...

Net zoals u ben ik ook niet blij met de gang van zaken. Ik ben er ook niet mee eens dat Telfort toch andere voorwaarden heeft dan in de allereerste brief gesuggereerd werd.

Mijn rekening is nu ook €12,- hoger uitgevallen dan normaal.

Ik ga op zoek naar een gunstiger aanbod.

M.v.g.

U. Chin

• 2 weeks later...
Guest Arjan Kuit

Ook onze eerste nota was hoger dan het toegezegde bedrag van €19,95 (t.w. €25,10).
De automatische incasso was misgelopen omdat onze incassogegevens niet bekend zouden zijn bij Telfort. Op de Telfortwebsite wordt toegezegd dat de incasso gewoon overgenomen zal worden. Gevraagd wordt nu het bedrag over te maken (met het risico dat de incasso straks toch nog lukt).
Onze kennismaking met Telfort is na jarenlang probleemloos internetten met CS een onprettige.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...