Jump to content

HTC HD2

Henny

Recommended Posts

Na de HTC TytnII nu overgestapt op de HTC HD2. Het overstappen naar een compleet touch gestuurd toestel was wel even wennen, maar dat gaat erg snel...
de HTC sense lijkt goed!!!

Maar wat een pechtoestel... De eerste dag herstartte de HTC al uit zichzelf en dat had misschien al een waarschuwing moeten zijn... ook kwam er een vreemd luchtje uit het toestel, leek wel een brandlucht. Ik dacht echter dat dat nieuwigheid was en besloot het even af te wachten. Af en toe was het luchtje weg maar kwam toch steeds vaker terug... Ook begon de HTC Sense steeds zelfstandiger te worden en gaat het toestel steeds vaker spontaan bellen en allerlei schermpjes openen zonder het scherm aan te raken.

Bij navraag in de winkel werd inderdaad een brandlucht herkend en werd mij geadviseerd dat het toestel direct opgestuurd moet worden voordat er ergere dingen gebeuren..Nu heb ik dit toestel net zo`n 2 weken en dan direct voor zoiets ernstig ter reparatie? Een vervanging lijkt mij hier wel op zijn plaats.. HTC support zegt niets te kunnen doen omdat ze daar niet bevoegd toe zijn dus ik ga morgen samen met de winkel contact zoeken met HTC om te kijken of er een oplossing gevonden kan worden.

Mijn boodschap dus in deze: mocht je toestel vreemd doen en vreemd ruiken: niet aarzelen maar direct terug naar de winkel, binnen 8 dagen blijk je direct een ander toestel te kunnen krijgen...

Hebben meer mensen hier ervaring mee?

• 2 weeks later...

Beste Henny,

Ik kan u aanraden om even contact op te nemen met de HTC helpdesk.
Zij zullen u zeker kunnen helpen met deze zaak.
U kan deze bereiken op nummer 020-7157310.

• 3 months later...
Guest Sonja

Mijn HTC HD 2 begint ook spontaan te bellen.
Dit vooral als ik mijn headset erop aan heb gesloten. Hierdoor zet ik er elke keer een nummer in als 1000 of 5555 zodat de oproep meteen beeindigd word.
Ook gaat mijn windows mediaplayer vaak zomaar uit zichzelf op pauze alsof ik op een knopje druk. Dit vooral als ik mijn scherm uitdruk en hem in mijn zak stop

• 3 weeks later...
Guest Gunther

Ik overweeg om een HTC-HD2 aan te schaffen of wacht ik beter op de 3de generatie ? Wie van de bezitters van een HTC-HD2 kan me zijn/haar ervaring vertellen meer bepaald over het gebruik van de GPS in de auto .
Als je opgebeld word terwijl je de GPS aplicatie gebruikt , blijft de GPS dan verder werken of valt deze uit ?
Ik weet dat de eerste generatie smartphones hier problemen mee had, dat bij sommige zelfs de software volledig uitviel en je na `t telefoongesprek de GPS route opnieuw moest instellen en opstarten.
Is dit bij deze 2de generatie nog steeds het geval ?
Een andere vraag is of deze HTC-HD2 compatibel is met mijn nagelnieuwe computer met Windows 7 Ultimate 64bit ?

Guest Dirk

hoi allemaal,ik wil ook graag de htc hd2 kopen. weet iemand misschien wat het beste abonnement hiervoor is? ik bel en sms niet zo heel veel, maar wil wel internet erbij

• 11 months later...
Guest willem

hallo

de htc hd2 is wel een mooi toestel met de nodigen problemen
1 er worden geen aplicaties meer voor gemaakt
2 regelmatig krijg je vreemde storinge op het toestel
3 je moet hem regel matig risetten en ja andere vreem de klachten
4 ik zouw zel zoon toesten niet meer aan schaffen
5 en het word oon niet meer onder steunt

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...