Jump to content

TRAVOGOOD TRAVANET

sjan huijberts

Recommended Posts

Dat is bedrijf dat leugens en nogeens leugens gebruik om mensen in hun val te lokken
Doen zich voor als kpn en beloven van alles Maar dan ineens zit je vast aan hun
En wat ze sturen is simpel a4tje! en als je dan belt wat het inhoud en je daar niet om gevraagd hebt
beloven ze het stop te zetten
Maar nee hoor ze schrijven gewoon bedrag van je rekening

OPLICHTERS!!
Hoe kom je daar van af??

• 9 months later...
Guest Henk van der Schoot

Travanet zijn pure criminele oplichters die blijkbaar ook nog gebruik maken van de naam BiBi-net.
Schrijven ook zonder machtiging bedragen af van je rekening!?!?!?

Al vele zakelijke uren aan de telefoon gezeten met vorige provider KPN die blijkbaar niet opgewassen zijn tegen deze criminelen.
Het komt na veel bellen over alsof KPN een er ook een slaatje uitslaat.
Vooral met een zakelijk contract met de KPN ben je mooi de aap gelogeerd.

Ben slimmer en stap over naar een degelijke provider met een goede service.
De telefoon gesprekken met de bovengenoemde providers leveren niets op waar je wat mee kan doen!
CallCenter klets en domme uitzendstudentjes niet weten waar ze het over hebben.

Ik denk dat UPC nog een van de minder slechte is op dit gebied.

Henk van der Schoot

• 3 months later...
Guest Anoniempje

Hallo Allemaal,Zou iemand aan mij kunnen vertellen wat dat nou precies is met Travanet?Ik heb een hoop verhalen gelezen over zowel Travagood als Travanet.Wat ik heb begrepen uit bronnen is dat Travanet de Incasso`s doet voor Travagood.Ik heb mijn echte naam niet opgeven omdat ik zelf te maken heb met Travanet alleen niet voor incasso`sGroeten Anoniempje

• 1 year later...

per 16 feb 2012 gebeld, ze zegt in opdracht van kpn te bellen, maar ze weet niet welk abonnement we hebben, dat schiep al twijfels; ze `s middags terug laten bellen, in tussentijd contact gehad met kpn, die zegt nooit zoiets uit te besteden, kende bedrijf travogood niet; `s middags aan Jennifer laten weten dat ze helemaal niet voor kpn belt en ik dus helemaal niets van ze wil;
inderdaad oplichters en al langere tijd bezig Geplaatste Afbeeldingblijkbaar

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...