Jump to content

Ziggo klachtenafhandeling

rob

Recommended Posts

Hallo, Ik ben benieuwd naar jullie ervaring bij de afhandeling van klachten door Ziggo. Mijn ervaring is dat de snelheid van het internet vele malen groter is dan de handelingssnelheid van Ziggo. Vorig jaar half februari had ik plotseling geen telefoon meer. Ik kon niet bellen en niet gebeld worden. Dus ziggo bellen. Ik zal jullie alle gesprekken van de 6 daarop volgende weken besparen. Na 2 weken had ik overigens al besloten over te stappen naar een andere provider. omdat Ziggo telefonisch geen antwoord kan geven op critische vragen en op mailberichten en de contactformulieren niet reageren heb ik toen besloten de facturen te storneren en alleen dat deel te betalen waarover ik wel kon beschikken (TV en iNTERNET) .Ik had ondertussen ook een declaratie van mijn kosten ingediend . In oktober kwam de eerste reactie van Ziggo. Een "vriendelijk verzoek" van het incassobureau of ik nu toch de achterstand even wiilde betalen. Hierop heb ik kopien van mijn brieven en de declaratie naar het incassobureau gemaild. Binnen een week werden de kosten van de incasso én de nog openstaande rekening afgeboekt. Een reactie op mijn declaratie bleef echter (nog steeds uit) Toch ben ik benieuwd of Ziggo e.e.a. binnen een jaar na de storing op gaat lossen, maar ik ben er bang voor dat dat niet lukt.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...