Jump to content

Vodafone 5 euro gratis tegoed? Mooi niet!

dorothy

Recommended Posts

Ik krijg de smsjes niet binnen om mijn 5 euro extra tegoed te activeren, geen enkele van de gekochte kaarten krijgt het smsje met de code binnen!

Ik heb een stapeltje gekocht om te stemmen op Mary Poppins (finale he, dan wil je natuurlijk je favoriet bijstaan, maar liefst zonder nare abonnementverassingen achteraf) maar kan er nu dus maar de helft mee stemmen, als ik dat had geweten had ik natuurlijk niet meerdere kaarten aangeschaft, maar eentje met extra beltegoed van een goedkopere provider.

Vorige weken heb iik respectievelijk 1 en 4 simkaarten gekocht en die deden het wel maar die verekte vodafone klantenservice is pas NA de finale weer bereikbaar!

iemand hetzelfde probleem?
(of een oplossing)

• 2 weeks later...

TJaa, Ik heb het eigelijk ookmaar dan anders
Ze zeggen dat ik ben aangemeld op My vodafone of zo iets.
En als ik wat blufferij intyp dan gaat het wel?,

• 3 weeks later...
  • 3 months later...
Guest anneke

ik heb ingelogd op my vodafone..
Maar las daarna dat ik 5 euro beltegoed kon krijgen.
ik wou me registreren maar het kon niet omdat ik al ingelogd was..
nou! egt raar.! wat nu?

zeg maar doei tegen 5 euro?!

• 1 month later...

Ik krijg namelijk de 5 euro ook niet ik heb me natuurlijk ook al aangemeld bij vodafone.nl
ik vind op dit moment vodafone echt de slechtste provider ooit !!!
SLECHTE klantenservise alles in onduidelijk en ik kan me ook niet aanmelden bij vodafone.nl terwijl ik al 392178091823 keer mijn wachtwoord heb veranderd het lukt telkens niet ... Wat een rotzooi !
morgen snel andere simkaart halen ! andere provider natuurlijk

• 3 weeks later...
Guest Daan.

Ik heb mijn 5 euro ook nog niet gekrege na 3 maanden wachten, Terwijl ik me wel heb laten registreren en ik heb ook de activerings code ingevoerd. Maar Nog steeds geen 5 euro.Heeft iemand een oplossing voor deze probleem??

• 2 months later...

Er lijkt een trucje te worden uitgehaald; je moet je eerst aanmelden met je nummer enzo, dan een een link in een email aanklikken om te bevestigen dat de gegevens kloppen en dan zou je de procedure moeten kunnen afronden. Alleen moet je dan je nummer weer geven, en dat gaat niet omdat die dan al geregistreerd staat :/

• 1 month later...
  • 1 month later...
  • 4 months later...
Guest warda

stomme vodafone heeft mn bb verziekt ik d8 ja echt dat kan niet toch dee ik het maar nee het deed het niet ik heb het pas na 7maanden gekregen

• 1 month later...
Guest engel

ook ik heb problemen met vodafone,als ik niet bel verdwijnt er steeds maar weer bel tegoed, en dat loopt echt de spuigaten uit , maffialeden ik neem een andere profider,en hoop dat vele mij zullen volgen, gewoon die gasten af laten sterven,. engel

• 2 weeks later...
Guest marloes

Vodafone verkoopster in winkel: `ja, er zit al 5 euro op, en na registreren ontvangt u er nog 5.`

Dus ik thuis die kaart in me mobiel douwen, en 1200 gebeld, de computerbitch zegt: `U heeft nog 0 euro beltegoed`
Ik zoeken op de vodafonesite, probeer die 5 andere euro`s dan nog wel te regelen, doet het ook niet! Wat een crap-site zeg.

Die 10 euro kan ik denk ik wel vergeten...

VERKOOPTRUCJES?!

• 3 months later...

ik kom in huis denk 5 euro erbij te krijgen kom ik niet verder dan stap 3 ik ksnaphttp://www.bellen.com/images/smiley_14.gif het niet

• 2 years later...
Guest cklaver

ik ben bezig om 10eurobonusik krijg het helaas bel tegoed te krijgen bij de aanschaf van mijn nieuwe toestel helaas krijg ik het niet voor elkaar graag reactie

• 3 years later...

Alleen een account aanmaken is helaas niet voldoende. Er moet met minimaal 10 euro opgewaardeerd worden en dit moet binnen twee maanden na het activeren van de simkaart gebeuren. Meer informatie staat op de website van Vodafone, zoek op Registratiebonus.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...