Jump to content

ervaringen Ben


loes

Recommended Posts

Overgestapt van Tele 2 naar Ben vanwege de ondoorzichtige facturatie van Tele 2. In dat opzicht bevalt Ben prima, ook de bereikbaarheid in binnen en buitenland is goed. Wat mij echter helemaal niet bevalt is de afhandeling van een klacht - startdatum hald december 2010, over mijn voice mail. Die wil ik uitgeschakeld hebben en dan zou een beller bij het contact leggen tijdens de tijd dat mijn telefoon uitgeschakeld is noch een voicemail box noch een in gesprek melding moeten ontvangen.
Ondanks herhaaldelijke toezeggingen van de helpdesk wordt het probleem niet opgelost.
Als laatste "TIP" werd ik verwezen naar een telefoonwinkel om de toestel instellingen te laten aanpassen omdat bij Ben alle opties -volgens hen- goed stonden ingesteld. De belwinkel-man belde naar mijn uitgeschakelde telefoon en u raadt het al, hij kreeg voicemail aangeboden. Ik word een beetje erg moedeloos van deze service.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...