harm54 Posted February 14, 2010 Report Share Posted February 14, 2010 halloik heb mijn beveiligingswachtwoord (niet de pin code) verandert in 1649 maar nu meld mijn mobiel iedere keer dat dat wachtwoord onjuist is, ik heb al veel andere mogelijkheden geprobeert maar hij blijft blokkeren.ik ben dus niet mijn pin code vergeten maar mijn privecy wachtwoord, dus ik kan nergens meer bij. en nu kan ik hem zelfs niet meer aanzetten want dan moet je eerst dat wachtwoord invoeren voordat je je pincode kan invoeren.heeft iemand dit al een keer gehad? en anders hoe los je het op?harm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lianne. Posted February 23, 2010 Report Share Posted February 23, 2010 ik heb dit probleem ook, en het is dringend!!alvast bedanktt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest shanne-tje Posted February 28, 2010 Report Share Posted February 28, 2010 hoi hoi help mij alsjeblieft ik heb het zelfde probleem als de mensjes hieronderik heb een samsung-starals jullie een oplossing hebben gevonden willen jullie dat dan hier achter laten als je blieft ik zit hier namelijk HEEL erg mee ik kan nu niets meerals ik nieuws heb laat ik het achter misschien dat we elkaar kunnen helpennou ik hoop dat het heel snel lukt veel suc6gr. shanne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest shanne Posted February 28, 2010 Report Share Posted February 28, 2010 Allemaal bedankt voor je hulp maar ben er zelf al achtergekomenik heb alleen een probleempje ik krijg als ik mijn telefoon opstart gelijk mijn hele pagina ook zonder sim. kan iemand mij daar toch nog bij helpenxxx voor mensen die wel gwn. hun pin in moeten voegen lukt dit meteenstart je telefoon eens op zonder simkaarttoets nu *2767*3855# (toestel reset zich)wacht tot hij is opgestarttoets nu *2767*2878# (toestel reset zich nogmaals) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ruby Posted March 29, 2010 Report Share Posted March 29, 2010 hallo.Ik was mijn sim-wachtwoord ook vergeten en ik heb het nummer ingetoest, maar nu is mijn mobiel helemaal reset! Al mijn bestanden zijn nu wegAls ik het nummer 2726 2878 intoest, doet hij het niet!wat moet ik nu doen?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ruby Posted March 29, 2010 Report Share Posted March 29, 2010 hij zegt dan`` Press Black Key or # key`ik weet niet wat hij ermee bedoelt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest daphne Posted March 30, 2010 Report Share Posted March 30, 2010 Hee, harm ik heb het zelfde probleem!heb jij misschien al een oplossing...stuur naar deze mail de oplossing ofzoiets;daphnevh@live.nlgroetjes daff. halloik heb mijn beveiligingswachtwoord (niet de pin code) verandert in 1649 maar nu meld mijn mobiel iedere keer dat dat wachtwoord onjuist is, ik heb al veel andere mogelijkheden geprobeert maar hij blijft blokkeren.ik ben dus niet mijn pin code vergeten maar mijn privecy wachtwoord, dus ik kan nergens meer bij. en nu kan ik hem zelfs niet meer aanzetten want dan moet je eerst dat wachtwoord invoeren voordat je je pincode kan invoeren.heeft iemand dit al een keer gehad? en anders hoe los je het op?harm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rimy Posted April 7, 2010 Report Share Posted April 7, 2010 Hoi,Ik heb het zelfde probleem als Harm54. Ik heb echt een antwoord nodig, want als ik mijn bestande niet meer open kan maken is die hele Samsung star voor niets geweest ik hoop op en antwoord!Rimy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anne Posted April 11, 2010 Report Share Posted April 11, 2010 hallo mensen.ja ik heb precies hetzelfde probleem,wachtwoord op mijn bercihten ben ik vergeten...ja ik weet het heel stom.maar heb wel een probleem.ik heb al zo vaak het wachtwoord ingetypt,en volgens mij nog het ``goede`` ook.maar dan krijg ik toch SIM-wachtwoord onjuist.weten jullie wat ik hiertegen kan doen?zoja.mail me dan:Anne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vincent v beek Posted May 4, 2010 Report Share Posted May 4, 2010 Raad eens ik heb hetzelfde probleem met dat mobiel opsporen gedoe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bakesss Posted May 5, 2010 Report Share Posted May 5, 2010 gullie bent allmaal zo dom koopt gwoon een nuw ding jonge! bakeshouwe! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Samsung Corby Posted May 8, 2010 Report Share Posted May 8, 2010 hallo,ik heb een Samsung Corby!ik heb vandaag een nieuw sim-kaart gekocht.maar er staat nu dat er een sim-wachtwoord moet invoeren!maar die sim-wachtwoord heb ik niet!weet iemand het sim wachtwoord van Samsung Corby?groetjes, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest xio Posted May 10, 2010 Report Share Posted May 10, 2010 hey ik heb een samsung star en ik ben mijn wachtwoord vergeten. telefoon blokkering staat er en ik weet niet wat ik moet doen help me !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jobbiejjj Posted May 15, 2010 Report Share Posted May 15, 2010 Hallo,Ik heb een samsung star en wil graag weer in mijn berichten komen, maar ik weet mijn wachtwoord niet meer.. Hoe kan ik nu dan nog in mijn berichten?Help me alsjeblieft! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lisa Posted May 19, 2010 Report Share Posted May 19, 2010 Dat had ik eerst ook, maar ik had gewoon mijne wachtwoord van berichten enzo begint meestal met 12 dus ik ging elke keer 1201 - 1202 - 1203 tot 1299 als je weet met welke cyvers hij begint dan kan je gewoon tot 99 verder gaan. zo kreeeg ik hebxx Lisa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oznur Posted May 19, 2010 Report Share Posted May 19, 2010 ik heb het zelfde probleem als alle anderenik ben mijn privacy w8woord vergeten en nu kan k er niet inwat kan ik doenals je ietsweet mail mij dan a.u.b. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oznur Posted May 19, 2010 Report Share Posted May 19, 2010 mensen k heb een oplossing voor jullie ga naar de winkel van waar je het te hebt gehaalden alsje een garantiebon hebt sturen zij hem op voor jou over 1 week kun je hem ophalen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Remy Posted July 8, 2010 Report Share Posted July 8, 2010 Ik heb de samsung monte, de opvolger van de samsung star. Maar ik heb hier hetzelfde probleem als sommige anderen, ik weet mijn telefoonblokkering niet. En hij is hier vanzelf opgesprongen sinds hij een keer is uitgezet. Ik kan geen codes invoeren met sterretjes en hekjes, want deze pakt hij niet. En het moet een code zijn tussen de 4 en de 8 cijfers!alvast bedankt, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest elise Posted July 23, 2010 Report Share Posted July 23, 2010 hallo iedereen,ja, ik heb ook hetzelfde probleem van het sim wachtwoord.namelijk zal mijn vader mijn gsm overnemen. op een dag stak ik zijn sim kaart in mijn toestel en toen vroeg hij een sim wachtwoord, maar dat heb ik niet en ik kan het me ook niet herinneren dat ik er 1 heb gehadals ik dan mijn simkaart weer instak en keek bij instellingen, beveiliging stond sim wachtwoord aan, en je kan het alleen maar uitschakelen met de code..ik weet echt niet wat ik moet doen, heb al vanalles geprobeerdgroetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ww vergeten Posted July 27, 2010 Report Share Posted July 27, 2010 Gelukkig, meer mensen met dat probleem. Ik heb het ook..Echt vervelend!!Ik ga em niet resetten, k weet niet wat ik erop heb staan....Help me please!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sacha Posted July 28, 2010 Report Share Posted July 28, 2010 Hallo,Weet iemand hoe je de Samsung Star kan resetten?? Want ik ben mijn extra bijcode vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest thomas Posted August 11, 2010 Report Share Posted August 11, 2010 manman, jullie hebben allemaal hetzelfde probleem, kap met dat tog te schryven & zoek zelf n oplossingciao . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dirk Posted August 31, 2010 Report Share Posted August 31, 2010 ik weet mijn bevalling cod niet van mijn nokia 3120 hoe kan ik dat oplosen dank u Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest driana Posted September 11, 2010 Report Share Posted September 11, 2010 hey,ik heb een oplossing voor mensen met een samsung star die hun wachtwoord willen: verwijderen of resetten.start je telefoon opnieuw op en toets in (in plaats van je sim code ) 2469# als hij zegt nog 2 pogingen toets dan dit in: 1578en bij de laatste poging toets je je sim in, en dan is het wachtwoord gereset. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jelle Posted September 13, 2010 Report Share Posted September 13, 2010 ik ben mijn sim-wachtwoord van mijn samsung star vergeten en nu weet ik niet hoe ik hem moet veranderen wie het weet mail me Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.