Guest J.van Rijn Posted February 24, 2010 Report Share Posted February 24, 2010 Bellen.com geeft als mobiele nr1 simonly provider Tringg aan,maar doet er goed aan dit te herzien heb niks anders dan narigheid gehad met deze provider met name met de nummerportering en dekking.Zeggen dat ze van het KPN netwerk gebruik maken maar dekking in mijn woonplaats is slecht danwel 0, terwijl ik voorheen KPN als provider had en de dekking uitstekend was. Mijn welgemeende advies is dan ook niet doen ! Ben inmiddels met overstap bezig naar andere provider want heb het met Tringg helemaal gehad ! Waarschijnlijk kijkt bellen.com puur en al1 naar prijs en niet naar kwaliteit denk ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest n. van tol Posted March 30, 2010 Report Share Posted March 30, 2010 Ik heb sinds november Tringg. Ben nog nooit zo GELUKKIG geweest met Tringg.. nummerportering PERFECT !! Binnen 5 weken was ik overgestapt. Data op de telefoon na 1 telefoontje had ik de instellingen. voicemail instellen na 1 telefoontje had ik de juiste instellingen .. Geen achterlijk lange wachtrijen wanneer ik bel. Per email binnen 24uur antwoord. GEWELDIG !!! 1250 minuten voor 29,95 1000mb DATA Klantenservice is top. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest M vd Boom Posted July 13, 2010 Report Share Posted July 13, 2010 Dag N van Tol of iemand andersKan iemand mij een service nummer geven van Tringg.. Kan dit nergens vinden] Ik heb sinds november Tringg. Ben nog nooit zo GELUKKIG geweest met Tringg.. nummerportering PERFECT !! Binnen 5 weken was ik overgestapt. Data op de telefoon na 1 telefoontje had ik de instellingen. voicemail instellen na 1 telefoontje had ik de juiste instellingen .. Geen achterlijk lange wachtrijen wanneer ik bel. Per email binnen 24uur antwoord. GEWELDIG !!! 1250 minuten voor 29,95 1000mb DATA Klantenservice is top. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.