Aralsc Posted March 11, 2010 Report Share Posted March 11, 2010 Verslag van een storing vaste telefonie van Alice.2 maart 2010Vaste telefonie werkt niet meer. Heeft daarvoor maanden vlekkeloos gewerkt. Reden onbekend. Internet werkt perfect.4 maart 2010Storing gemeld aan Alice.Vriendelijk geholpen door de helpdesk. Samen de storingchecklist doorgenomen.Resultaat: na het uitzetten en opnieuw aanzetten van het modem is uitbellen weer mogelijk.Inbellen lukt echter niet, en na een inbelpoging lukt het uitbellen ook niet meer.Alice meldt dat de technische dienst vijf werkdagen heeft om dit uit te zoeken. Ze melden dat ze me van de vorderingen via m`n GSM op de hoogte houden.8 maart 2010Telefoon doet het nog niet. Geen vorderingen, vijf werkdagen wachten op de technische dienst.10 maart 2010Geen meldingen van Alice. 5 werkdagen wachttijd voor de storingdienst verstreken. Helpdesk gebeld, en vriendelijk te woord gestaan. Helpdeskmedewerker geeft aan de Technische Dienst te raadplegen.11 maart 2010Geen meldingen van Alice. Desgevraagd geeft Alice aan dat de storingsdienst er aan werkt.Nog geen resultaat. 12 maart 2010Wederom vriendelijk geholpen door de helpdesk. De technische dienst heeft een achterstand, geen uitzicht op een oplossing. Op dit moment 10 dagen geen vaste telefonie.13 maart 2010Gebeld door de technische dienst van Alice. Ze sturen een nieuw modem, met het verzoek het oude modem inclusief de bekabeling te vervangen. 16 maartModem nog niet ontvangen van Alice.Twee weken zonder vaste telefoon.17 maartNieuw modem van Alice ontvangen. Aangesloten. Vaste telefonie werkt weer!Zaak gesloten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.