Jump to content

Is FREETEL dood?

Guest Freek

Recommended Posts

Guest Freek

Mijn abonnement bij Freetel is in december onbedoeld opgezegd. Pgingen om Freetel te bereiken via hun contactpage op de website beleven onbeantwoord. De klantenservice is permanent onbemand; Pogingen om ze telefonisch te bereiken levert permanent op: "Onze medewerkers zijn bezet, probeer het later nog eens".
Ten einde raad heb ik mij twee weken geleden opnieuw als abonnee aangemeld. Ook dit levert geen enkele reactie van Freetel op. Nieuwe contactpogingen via telefoon en email hebben hetzelfde nulresultaat als eerdere pogingen. Weet iemand of Freetel nog bestaat? Zo nee, zou het handig zijn als de link van bellen.com verwijderd wordt.

• 4 months later...

Probeer al weken contact via mail en telefonisch met Freetel te krijgen maar geen bericht. Telefonisch wordt er via de voicemail met de naam `Toucan` geantwoord en gezegd later terug te bellen. Bel ik het nummer van Toucan 0800.444.3337 krijg ik een hoog en lage toon en ook `nummer niet herkend`...

Wel elke maand op de naam Freetel factuur van mijn rekening afgeboekt.

Lijkt mij enige oplossing: abonnement op te zeggen als men daar wel op reageert.....

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...