Jump to content

geweigerd door kpn


Guest mike

Recommended Posts

heb een mobiel abonnement bij kpn aangevraagd maar wordt geweigerd om een aantal redenen:
heb van expedia ( het controlebedrijf) een lijst met redenen gekregen
1. lage leeftijd
2. hoog risico op postcode
3. op naam en geboortedatum gecontroleerd
4. op huis adres gecontroleerd
5. te vaak geprobeert om een abonnement af te sluiiten.
6. geen telefoonaansluiting aanwezig op het huisadres


1. mijn leeftijd is 20 jaar
2. risico postcode....heb het na laten gaan bij de kpn ....komt er niks uit
3. op naam en postcode gecontroleerd maar niks gevonden
4. op huisadres gecontroleerd ook niks gevonden
5. te vaak geprobeert....komt door kpn winkel die heeft het 4 x geprobeerd zonder dat ik erbij was
6. geen telefoonaansluiting ...wie heeft dat tegenwoordig nog???

ben terug gegaan naar de winkel en ze zeggen dat het raar is de redenen kloppen niet en je behoort het te krijgen...
toen expedian weer gebeld maar omdat kpn het zovaak geprobeerd hebben word je geweigerd.

TE GEK VOOR WOORDEN.
ik werk ,heb een vast inkomen, nooit schulden gehad, nooit rood gestaan op de bank
de hele straat heeft een telefoonabonnement en GEEN huisaansluiting.
WAT KAN JE HIER AAN DOEN ?????

Link to comment
Share on other sites

Guest Michael

Hoi Mike,

ik heb dit verhaal ook een keer meegemaakt maar dan van de andere kant. Ik werk zelf namelijk ook in de telecommunicatie.

Ik heb ooit voor een klant ook meermalen geprobeerd om een contract aan te vragen op aanraden van KPN zelf. Hierdoor had de klant hetzelfde probleem: een registratie wegens te vaak een contract aan te vragen.

De klant is toen naar mij toegekomen met dit verhaal. Nadat ik heb gebeld met expedia en de fout heb uitgelegd waren zij bereid dit terug te draaien, waarna ik de klant alsnog succesvol heb aan kunnen sluiten.

Als ik jou was zou ik dus terug gaan naar de winkel waar deze fout is gemaakt en het personeel hiervoor verantwoordelijk houden. Laat hen het maar oplossen!


Ik wens je hier veel succes mee!

Michael

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
Guest monique

hoi ik heb een mobiel abonement aangevraagt bij telfort en vodafone maar ben bij bijde geweigerd warom ?? dat zeggen ze er niet bij

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...