Guest mike Posted April 2, 2010 Report Share Posted April 2, 2010 heb een mobiel abonnement bij kpn aangevraagd maar wordt geweigerd om een aantal redenen:heb van expedia ( het controlebedrijf) een lijst met redenen gekregen 1. lage leeftijd2. hoog risico op postcode3. op naam en geboortedatum gecontroleerd4. op huis adres gecontroleerd5. te vaak geprobeert om een abonnement af te sluiiten.6. geen telefoonaansluiting aanwezig op het huisadres1. mijn leeftijd is 20 jaar2. risico postcode....heb het na laten gaan bij de kpn ....komt er niks uit3. op naam en postcode gecontroleerd maar niks gevonden4. op huisadres gecontroleerd ook niks gevonden5. te vaak geprobeert....komt door kpn winkel die heeft het 4 x geprobeerd zonder dat ik erbij was6. geen telefoonaansluiting ...wie heeft dat tegenwoordig nog???ben terug gegaan naar de winkel en ze zeggen dat het raar is de redenen kloppen niet en je behoort het te krijgen...toen expedian weer gebeld maar omdat kpn het zovaak geprobeerd hebben word je geweigerd.TE GEK VOOR WOORDEN.ik werk ,heb een vast inkomen, nooit schulden gehad, nooit rood gestaan op de bankde hele straat heeft een telefoonabonnement en GEEN huisaansluiting. WAT KAN JE HIER AAN DOEN ????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Michael Posted April 3, 2010 Report Share Posted April 3, 2010 Hoi Mike, ik heb dit verhaal ook een keer meegemaakt maar dan van de andere kant. Ik werk zelf namelijk ook in de telecommunicatie.Ik heb ooit voor een klant ook meermalen geprobeerd om een contract aan te vragen op aanraden van KPN zelf. Hierdoor had de klant hetzelfde probleem: een registratie wegens te vaak een contract aan te vragen.De klant is toen naar mij toegekomen met dit verhaal. Nadat ik heb gebeld met expedia en de fout heb uitgelegd waren zij bereid dit terug te draaien, waarna ik de klant alsnog succesvol heb aan kunnen sluiten.Als ik jou was zou ik dus terug gaan naar de winkel waar deze fout is gemaakt en het personeel hiervoor verantwoordelijk houden. Laat hen het maar oplossen!Ik wens je hier veel succes mee!Michael Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Michael Posted April 13, 2010 Report Share Posted April 13, 2010 Mike, al wat meer bekend?Michael Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest monique Posted May 19, 2011 Report Share Posted May 19, 2011 hoi ik heb een mobiel abonement aangevraagt bij telfort en vodafone maar ben bij bijde geweigerd warom ?? dat zeggen ze er niet bij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.