Jump to content

Vodafone ANWB oplichting

Guest john

Recommended Posts

Vodafone en ANWB maken zich schuldig aan oplichting! Er worden goedkope abonnementen met toestel aangeboden, maar levering blijft uit. Wijzigingen aan abonnemente worden vaak al doorgevoerd; toestel wordt niet geleverd. Hogere tarieven worden al toegepast; contact met een klantenservice die het kan oplossen lukt niet. (belt u met ons call-center daar weten ze er ook niets van).

Wie is hier eigenlijk meer schuldig: Vodafone omdat ze hun aanbiedingen niet waarmaken.
Of ANWB die deze oplichters de gelegenheid geeft??

Guest Flits

Je verwacht zoiets niet van zulke bedrijven. Dit gaat al een paar maanden zo door. Op alle forums lees je hier over (TrosRadar, Kassa, TelecomVergelijker enz.).
Blijkbaar blijven mensen maar proberen.
TRAP ER NIET IN (EN ZEGT HET VOORT!!)

• 1 month later...
Guest leobongers

hallo In februari al een abonnement met telefoon besteld tot op heden niets ontvangen elke week naar de klantendienst gebeld maar ze kunnen je niet helpen puur oplichteri VAN Vodafoon en de Anwb nu en brief naar de derctie in Maastricht gestuurd Als je bij telfort een telefoon besteld heb je hem de volgende dag in huis
Mensen trap er niet in het geeft maar een hoop ergernis

• 1 month later...

Geen problemen ervaren. Besteld en binnen een paar dagen netjes ontvangen! Zonder de juiste handtekening mocht ik het zelfs niet in ontvangst nemen, het was besteld op mijn mans naam. Hij heeft het netjes in ontvangst kunnen nemen.
Waar gaat het bij jullie dan mis?

Guest Arnold

Laat ik nu denken dat ik de enigste was die opglicht is maar als ik dit lees is die club gewoon een oplichters bende. Maar als iemand mij kan vertellen waar ik nu echt moet zijn met dit verhaal ben ik helemaal blij.
Nu hebben ze voor de zoveelste maal een toezegging gedaan en als dat weer tot geen resultaat leid ga ik maar aangiften doen bij de politie, een gevalletje oplichting.

• 3 months later...

Vodafone zijn kk hoerige oplichters! me moeder had een tel. besteld met abbonement. 1ste maand was een foute betaling niet goed geregeld, ineens abbonement afgesloten met een boete erbovenop van 700 euro!??! en dan hebben vodafone ook nog is doorgestuurd naar intrum justitia en die legge er 200 euro er weer bovenop nu moeten we dus 900 euro betale voor iets wat we niet eens gebruikt of ooit gebruikt kunne hebbe! kk oplichters dat jullie zijn! vodafone moete ze stoppe die geldinners pff honden.

• 2 months later...

Vodafone is gewoon een oplichters bende op zakelijk niveau...
ze verkopen je afgenomen abbonnements-nummer aan bedrijven voor reclame doeleinde en als je de fout maakt wel eens een betaal sms te sturen(bijv. 1,50 euro per bericht) voor file info of het weer of andere dure nutteloze zaken zal vodafone daar beter van worden omdat ze financieel gedeeltelijk mee-profiteren van de sms service...geen waarschuwingen..geen notificatie maar inderdaad wel van de een op de andere dag een slot op je telefoon.....en het de.blokkeren van je abbonnement kost vaak geld(is in feite gewoon een aan en uit knop in de server)
Don,t trust nobody...de boel laten blokkeren bij je bank zodat ze niet meer incasseren kunnen ,prepaid regel zodat je wel gebeld kan worden maar geen geld meer kwijt ben en rustig de boel gaan regelen met die piraterij bedrijven,,,,,er is altijd wel een betalings regeling te treffen met die zogenaamde goedbedoelde bedrijven... maar hoe langer je betaalt over je rekeningen hoe moeilijker hun het krijgen(er bestaat een minimum betalings regeling waar ljk bedrijf zich aan moet houden)
Uiteindelijk kost het je geld maar niet te veel in een x....
Blijft wel de grote zaak van iedere zelfrespecterende nederlander deze maatschijpen zo ver mogelijk links te laten liggen...als niemand hun zaak meer binneloopt,gaan ze uit eindelijk op de fles....hoeraaaaaaaaaaa!!!!
Uiteindelijk blijft Vodafone dus gewoon een vieze graai kraai
*****s...........

• 6 months later...
Guest Opgelicht

ik heb een abbo gehaald bij vodafone, bel sms web 200 (dit was een actie), ik heb duidelijk gevraagd wat ik per maand uiteindelijke met alle kosten moet betalen. We kwamen uit op 22,50 euro met 20 euro aansluitkosten. dus dat zou 42,50 moeten zijn de eerste maand. Ik zie bij online rekeningen dat ik een bedrag van 66 euro moet betalen. het is niet veel, maar toch? Ik heb voor mezelf uitgerekent hoeveel ik per maand kan uitgeven aan mijn abbonnement zonder dat ik onkosten maak en erover heen zit ( dit hou ik op vodafone.nl goed in de gaten) Maar nu heb ik dus niet genoeg geld op mijn rekeningGeplaatste Afbeelding. en ik kan ook niet ergens anders geld vandaan halen. Ik vind dit gewoon pure oplichterij, dankzij vodafone ga ik problemen krijgen en waarschijnlijk krijg ik de incasso berueau aan me nek

• 2 months later...

Hallo mensen,

mijn vader heeft een 2 jarig abonnement van vodafone afgesloten en 2 jaar lang gehad, tot nog toe heeft hij geen problemen gehad, met levering en betalling.

• 2 weeks later...
Guest Rick Maat

Ik heb een prepaid simkaart van vodafone, en heb dus 250mb internet aangeschaft (9.50 eenmalig) Maar wat er niet bij vermeld wordt is dat het doorloopt na h et gebruik van de 250 mb, en je vervolgens resulteert in 75 cent per kwartier internet. Dus op een dag had ik 20 euro opgewaardeerd, en dacht laat ik even bellen dat ik wat later naar huis kom, blijkt al m`n tegoed weg te zijn. Vervolgens heb ik geprobeerd om zorgenloos internet uit te zetten door een smsje naar een nummer te sturen wat volgens vodafone de service uitschakelt, en dan krijg ik een bericht met: Deze service is niet beschikbaar.

• 2 months later...
Guest Tevreden

Ik heb nu bijna twee jaar een abb van Vodafone met ANWB korting. Totaal geen problemen gehad. Gewoon netjes elke maand 50% betaald voor 100% abb. Klopt wel dat ik toen der tijd via internet had besteld en geen reactie kreeg. Heb toen gebeld en alles via de telefoon afgehandeld. Kreeg netjes twee dagen later me telefoon binnen. Ben erg tevreden en het scheelt een hoop geld. http://www.bellen.com/images/smiley_2.gif

• 2 months later...
Guest Marmazone

Mijn man heeft twee jaar geleden een abbo met telefoon via ANWB/Vodafone afgesloten. Nooit problemen gehad, keurig geleverd en normale rekeningen. Hij heeft nu net een nieuwe bestelling gedaan voor nog eens twee jaar met een nieuwe telefoon. Ik verwacht ook hiermee geen problemen, maar gezien de voorgaande reacties ben ik wel benieuwd!

• 6 months later...

Hee,

Ze splitsen mij ongevraagd en ongetekend een Iphone 42,50 abbo in de maag.
Vuile gore ratten dat het zijn.

Ze gaan nooit ene rooie cent zien, want ze kunnen het nooit hard maken, heb immers nergens voor getekend en ook nergens mee ingestemd.

Een abbo bij www.simpel.nl aangegaan met nummerbehoud dat wel!!

• 4 months later...
Guest janpeter

Helamaal mee eens met die schrijvers hier. heb een abb besteld met 50% koting maar wacht al 3 maand op toestel maar wel alvast incasseren . de helpdesk zecht maar steets toe dat ze er achter aan gaan maar niks doen.. heb het zaakje laten blokkeren en stuuren nu dat incasso bruro op mij af. ook zijn de betalingen niet goed want ze halen doodleuk gewoon 100 % van de rekening af en de eerste keer ook maar even het volledige bedrag van de telefoon a 495 euro hoe verdien je jke geld over de rug van de ander!
niet in zee gaan met deze boeve bende.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...