Jump to content

T-mobile

joko

Recommended Posts

Jarenlang een abo bij Orange na afloop hiervan overgegaan in Prepaid met behoudt van het belbedrag toen groot € 180,00. Enige tijd geleden kon ik niet meer bellen. Dus Orange info gebeld, door deze doorverwezen naar T-mobile bleek de nieuwe eigenaar te zijn.
ik moest enkele aanpassingen in mijn toestel doen betreffende de provider en warempel alles deed het weer.
Maar nu, geen ontvangst meer dus kontakt met T-Mobile opgenomen. Ik moest mijn mobiele nummer opgeven en de mevrouw wist direct wie ik was en waar ik woonde. Het volgende antwoord sloeg alles U maakt tekort gebruik van de simkaart zodoende gedeaktiveerd. Mijn vraag waar mijn €180,00 waren, dit waren nu €145,00 geworden en deze kreeg ik niet terug. Kon wel een nieuwe kaart krijgen maar zonder beltegoed. Ik had de overeenkomst maar moeten lezen daar staat het in. Ik heb niet eens een overeenkomst. het was ook per SMS medegedeeld, nu werk ik gelukkig samen met Nokia en Outlook zodoende kan ik alle SMS en ophalen niet een van T-Mobile. Was het niet anders dan correct geweest om mij schriftelijk van te voren dit mede te delen. T-Mobile beschikt uiteindelijk over al mijn gegevens.
Deze behandeling is buiten alle proporsies. Zijn hier meer mensen mee geconfronteerd? Ik heb stellig het vermoeden dat dit aanvechtbaar is. Teneerste heb ik geen overeenkomst met T-Mobile maar met Orange. Er is door mij nooit ergens voor getekend betreffende T-Mobile. Mij is door T-Mobile op geen enkele wijze medegedeeld dat ik onder hun voorwaarden val en ook niet dat er veranderingen hebben plaatsgevonden. Ik heb hier duidelijk schade door ondervonden ik had met Orange een zakelijke abo, op dit moment kan ik geen gebruik maken van de betreffende Simkaart plus de volgende schade ik kan geen geld meer overmaken bij mijn bank. Dus betaklingen kunnen door de handelswijze van T-Mobile niet meer worden voldaan. dezen schade en de nog daaropvolgende schades plus mijn beltegoed wil ik verhalen bij T-Mobile.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...