Jump to content

Beldiscount zijn oplichters.

Jvdongen

Recommended Posts

Tarieven van deze aanbieder kloppen niet.
Op de site geven ze aan 7 cent naar Armenie, achteraf blijkt dat ze 30 cent !! berekenen. Aangeizen wij erg veel heen en weer bellen heeft dit geintje ons dus 4 keer zoveel geld gekost !!

2 maal een klacht per email ingediend bij BelDiscount waar niet op gereageerd wordt. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar.
Er zou een verbod moeten komen op dit soort oplichters.
Mooi van de minister dat hij stelt dat er bij een klacht gewacht mag worden met betalen, jammer dat je pas geconfronteerd wordt met onjuiste prijzen als je de afrekening van KPN of UPC krijgt.
Als je op de site van BelDiscount kijkt staat er Connected bij KPN.
Helaas kom je daarmee bij KPN ook niet verder.

Zijn er meer mensen die klachten hebben over BelDiscount?
Wij hebben vandaag officieel een klacht ingediend bij de OPTA die maandag behandeld wordt.

Jacques.

• 7 months later...
Guest Natasja

Beste Jacques,Ik zie dat je bericht al van enkele maanden geleden is maar ik heb dezelfde problemen met Beldiscount. Ik bel naar Bosnie en via de site en als je het nummer belt krijg je te horen dat het je 18cent per minuut kost met een max van 9 euro. Maar heb net mijn factuur bekeken en gezien dat ze minimaal 60cent per minuut rekenen.Ben jij al wat wijzer geworden wat betreft dit leuke bedrijfje? Ik heb net een klacht ingediend bij Consuwijzer dus ben in afwachting van hun reactie.Misschien dat jij me wat meer kan vertellen.Groet,Natasja

• 4 months later...
Guest André

BelBazaar is een soortgelijke oplichter, zij rekenen zelfs als er geen verbinding wordt gemaakt. Waarschijnlijk door een storing oid.Als je hardnekkig blijft proberen verbinding te krijgen wordt je aan het eind maand de maand verrast door een vette rekening!André

• 3 months later...
Guest Gonzales

Bij BELRAMMER zijn het ook afzetters. Als op de lijst staat dat je voor 2 cent/min. kunt bellen krijg je te horen dat je het betreffende land met een andere 0900-nummer moet bellen. Dat nummer is uiteraard duurder dan wat op hun lijst staat vermeld. Stelletje afzetters.

Guest chrit

Belrammer verhoogt voor veel landen regelmatig het tarief. Op hun site staan echter de verlokkelijke oude tarieven. Natuurlijk is er geen mogelijkheid om met ze in contact te komen. Voor Frankrijk werd het tarief twee keer verhoogd in 1 week. Riekt naar oplichting en afzetterij van BELRAMMER.NL . Chrit

• 3 months later...

veel van die 0900 nummers werken helemaal niet: ze verbinden je niet of ze verbinden je verkeerd. Onbegrijpelijk dat hier totaal geen toezicht op is. Eerst kon je op televergelijk.nl beoordelingen zien (die klopten vaak ook al niet). Naar mijn mening zitten hier dus malafidebedrijven achter. Al een keertje meegemaakt dat ik iemand aan de lijn kreeg die zij: even geduld in het roemeens (ik belde naar Moldavie) en vervolgens mij rustig 2 minuten liet wachten. Andere 0900 nummers laten je een toon horen dat de telefoon overgaat en ondertussen tikken de telefoonkosten van 0,15 / minuut rustig door + starttarief. Lijkt me toch een klus voor de OPTA / consuwijzer of iets voor de ombudsman. Ook hier op bellen.com staan veel 0900 nummrs die dus gewoon niet werken. Een waarderingssysteem lijkt me erg gewenst. Ik zou het in ieder geval op prijs stellen.

• 3 months later...
Guest Francois

Twee maal gebeld naar twee verschillende nummers in Togo via BELRAMMER en kreeg dezelfde "dame" aan de lijn die leek te begrijpen wie ik zoek en in het Frans zei dat ik even moest wachten. Vervolgens "roept" ze die persoon, je hoort een TV op de achtergrond en af en toe roept ze "nog een moment". Zo bleef ik de eerste keer wel tien minuten wachten (0,15 ct per minuut), pas de tweede keer besefte ik dat het een opname moest zijn! Hebben anderen dit ook meegemaakt? Oplichting door BELRAMMER? Lijkt er sterk op!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...