Jump to content

Sms naar buitenland(Duitsland)

Guest Tim

Recommended Posts

Goedenmiddag,Sinds een maand sms ik naar het buitenland. Naar Duitsland om precies te zijn.
Ik vroeg mij af wat de goedkoopste manier is om naar het buitenland te smsen.
Is het handig om een Duitse simkaart te halen en daarmee te smsen?
Op het moment zit ik bij T-mobile, daar hebben ze zoiets als een grenzeloos consumer. Is dat iets? Voor zover ik begrepen heb is dat alleen voordelig als je veel belt naar het buitenland...

Aangezien ik er niet zoveel verstand van heb, kan iemand mij adviseren wat het beste is? Het aantal smsjes naar Duitsland zit ongeveer op 300 per maand.Alvast bedankt!

• 1 month later...

Vreselijk wat mij over komen is, ik heb 1000berichten bundel
sms naar turkye heel veel, mijn zus woont daar en veel vrienden, alles uit de bundel, nu krijg ik een rekening niet normaal, de smsjes zijn in rekening gebracht van het buitenland , dat kan toch niet zomaar, zij horen toch in de bundel zo als altijd, en als dat dan veranderd of veranderd is, moeten wij dat toch weten, dat kun je toch niet ongevraagd doen, ik ben er ziek van, reken maar eens uit 982, berichten zonder bundel, hier ben ik boos over wij horen het te weten, en ik laat het hier niet bij zitten, nog meer mensen met deze boze droom of rekening, graag andwoord, Telfort, is mijn provider

• 3 weeks later...

Ik weet niet precies wat ik moet invoeren als ik vanuit IJsland een sms met telfort prepaid wil versturen naar iemand in Nederland.
Kan iemand mij helpen

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...