Jump to content

Simyo Nummerbehoud

Guest michel

Recommended Posts

Guest michel

Ik heb jaren met plezier gebeld via een Simyo simkaart en na 4 jaar wil ik met mijn vertrouwde nummer dat overal bekend is overstappen naar Vodafone en wat schets mijn grote verbazing..... STRONT AAN DE KNIKKER eerst had T-mobil problemen met het nummer te porteren en nu haalt Simyo hetzelfde grapje uit bij Vodafone !!!!!!!!!! Is dat de SERVICE van SIMYO als dank dat jer er 4 jaar trouwe klant bent geweest????? Ik vind het rechtuit belachelijk dat ik zo al 2 maanden aan het sukkelen ben en dat om gewoon simpel mn eigen nummer mee te nemen naar een andere Provider het lijkt wel of je opzettelijk word tegengewerkt !

• 1 month later...

Beste Michel,

Simyo wijst geen aanvragen voor nummerbehoud af. Bij Simyo mag je met 5 werkdagen overstappen, mits je nieuwe provider het verzoek ook inderdaad naar Simyo verstuurd. De ervaring leert dat de verzoeken regelmatig naar KPN worden verstuurd, in dit geval zal de aanvraag dan ook afgewezen worden.
Indien je nummer nog niet is overgezet stuur dan een mail naar porteringen@simyo.nl.

Met vriendelijke groet,

Simyo Webcare
Bibi

• 1 month later...
Guest kelderhuis

hallo. hetnummer is nog niet overgezet
telefoon vraagt steeds plaats de juiste simkaart
de simyo kaa5rt zit er in gr. kelderhuis

hallo. hetnummer is nog niet overgezet
telefoon vraagt steeds plaats de juiste simkaart
de simyo kaa5rt zit er in gr. kelderhuis

Beste Kelderhuis,

Wanneer uw toestel een foutmelding geeft na het plaatsen van uw Simyo simkaart en het invoeren van de pincode, betreft het waarschijnlijk een ‘simlock’. Dit betekent dat het toestel alleen simkaarten accepteert van de provider waarbij u het toestel heeft aangeschaft.Wij adviseren u contact op te nemen met de klantenservice van uw vorige provider: zij beschikken over de zogenoemde ‘unlockcode’ om het toestel simlock-vrij te maken. Wanneer uw toestel ouder is dan één jaar is deze procedure kosteloos. Na het éénmalig invoeren van de unlockcode, kunt u uw Simyo simkaart in uw toestel gebruiken.
Met vriendelijke groet,

Simyo Webcare

• 5 months later...

ik heb sinds 2 weken een nieuw toestel met abonnement van vodafone, mijn dochter van 12 heeft sinds kort prepaid van Symio.
Iedereen kan mij bellen , behalve mijn dochter..

Heeft iemand een idee hoe dit opgelost kan worden.
Is symio toch niet zo best als ik dacht??

ik heb sinds 2 weken een nieuw toestel met abonnement van vodafone, mijn dochter van 12 heeft sinds kort prepaid van Symio.
Iedereen kan mij bellen , behalve mijn dochter..

Heeft iemand een idee hoe dit opgelost kan worden.
Is symio toch niet zo best als ik dacht??

Beste Tanja,

Stuur aub beide 06nummers naar webcare@simyo.nl.

Met vriendelijke groet,
Simyo Webcare

• 1 month later...
Guest linda

vandaag zou ik met nummerbehoud overgezet worden van t-mobile naar de simyo simkaart. Vanaf vanmorgen ben ik al uit de lucht met beide simkaarten... Hoe lang gaat dit nog duren want ik ben nu dus nergens bereikbaar??!! Heel irritant want de klantenservice die om 17.30u sluit was natuurlijk al gesloten toen ik om 17.25u belde!

• 1 month later...
Guest ingridbaelemans

hoi
kreeg net n email dat ik mn oude vodaphone tel.nr. niet mee kan nemen.ik heb wel n tijdelij ktelefoonnr.maar daarmee bel ik buiten mn bundel.
kunnenjullie me dan n ander vast telefoonnr geven?

• 2 weeks later...
Guest Dennis

Ik probeer al 4 weken over te stappen naar simyo met behoud van mijn oude nr simkaart heb ik ontvangen alleen heb nu al 2 x een email ontvangen dat mijn nr niet geporteerd kan worden vanwege dat mijn tel nr en mijn klantnr niet overheen komen maar het enige wat ik in kan vullen is mijn simkaartnr en mijn telefoonnr . heb ook gebeld met mijn oude provider kpn en die zeggen dat alles klopt dus zouden jullie contact met mij kunnen opnemen hierover

• 1 month later...

Over een aantal weken wordt mijn nummer overgezet van Ben (T-Mobile) naar Simyo. Uithgerekend op die datum ben ik in het buitenland. Is er iemand die me kanvertellen of dat problemen oplevert voor de portering ?

• 4 months later...

Hallo,
Ik heb eergisteren simyo abonnement aangevraagd en vandaag de simkaart binnengekregen, en ik heb nummerbehoud aangevraagd. Dit werd echter afgewezen, aangezien ik blijkbaar een verkeerd simkaartnummer van me profider had opgegeven. Ik zag al ergens staan dat het ook problemen kan geven als je 2x nummerbehoud hebt aangevraagd, wat ik volgensmij heb gedaan, aangezien ik er 2x naar gevraagd werd in te vullen. Zou iemand weten hoe ik dan die dubbele aanvraag kan verwijderen?
En ik heb nog een onduidelijkheid. Nu heb ik dus een tijdelijk nummer tot ik mijn oude nummer weer terug heb, maar ik probeer nu dus mijn tijdelijke nummer te bellen (met de huistelefoon), maar dan krijg ik geen verbinding terwijl er toch stond dat zodra je je simkaart hebt geactiveerd je gelijk kan bellen/smsen (al is het buiten je bundel)?
Alvast bedankt, Fleur.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...