Jump to content

tommy telecom

joke maatman

Recommended Posts

Schandelijk hoe t ommy telecom te werk gaat
Van de postcode loterij kreeg ik vorig een prijs nl een gratis GSM met beltegoed.
Ik heb de tel nauwelijks kunnen gebruiken,want ik kreeg iedere keer een bericht dat er even geen contact mogelijk was.Tommy telecom was nl failliet! In nov 2009 werd zo maar een bedrag van mijn bank rek afgeschreven met de boodschap dat ik in dec weer zou moeten betalen.De bank heeft in nov. het bedrag teruggeboekt en sindsdien heb ik niets meer gehoord tot 1-05-2010 .Toen kreeg ik een aanmaning en moet nu 178,42 betalen via Intrum justitia.
Geen sprake van dus.
Ik heb inmiddels een aangetekende brief geschreven naar T T en naar de postcode loterij.
Zulke malafide praktijken moeten de wereld uitgeholpen worden desnoods via de media.
We laten ons niet oplichten.
Sterkte voor iederreen die met T T te maken heeft
Joke Maatman

Guest W. Bos

Ook ik ben één van de "gelukkige" prijswinnaars. Hetzelfde is bij mij gebeurd. Ook een afschrijving zonder aankondiging en zonder mijn toestemming in dec. 2009. Ik heb het bedrag laten storneren. Tommy Telecom reageert niet en is telefonisch onbereikbaar. Nu plotseling een aanmaning gehad. Ik heb een aangetekende brief naar Tommy Telecom en naar de Postcodeloterij gestuurd en tevens een brief naar Tros Radar.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...