Jump to content

roaming buitenland

Michelle

Recommended Posts

Een van de belangrijkste redenen voor mij om jaren geleden een Orange-abonnement te kiezen was dat alles uit de bundel betaald werd. Ook roaming. Ik kan rustig minder bellen dan mijn abonnement kost. Hierdoor groeit mijn bundel maand na maand, en dat kan ik dan in het buitenland verbellen. In het verleden was Orange de enige provider waarbij dit mogelijk was. Nu heb ik T-Mobile Relax die reclame maakte dat alles uit 1 bundel wordt betaald en onbeperkt houdbaar is. Echter blijkt nu dat in die kleine letters staat dat bellen/smssen vanuit of naar het buitenland buiten de bundel is. Zwaar balen. Mijn vraag is of er in Nederland een provider is waarbij het mogelijk is om roaming uit de bundel te betalen. Als dit het geval is, daar T-mobile deze mogelijkheid niet biedt, dan weet ik naar welke provider ik na afloop van mijn contract moet overstappen.

• 3 months later...

Omdat ik vlieg voor de klm en dus veel in het buitenland zit en vandaar uit sms wilde ik ook alles uit een bundel en had ik ook orange. Nu heb ik vodafone zakelijk en heb ik sms en bellen vanuit het buitenland ook weer in 1 bundel. Wel duurder dan orange omdat je tegoed niet opgespaard wordt maar geen extra rekeningen naast je maandabonnement. En altijd bereik, dat was bij t mobile wel even anders, daarom ben ik daar na overname van orange weggegaan.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...