Jump to content

slechte netwerkdekking Vodafone in Walcheren 4353AB en 4365BD

Els Teeuwen

Recommended Posts

Ik heb vorig jaar een 2 jarig abonnement afgesloten om goed bereikbaar te zijn tijdens bereikbaarheidsdiensten. Het bleek dat ik heel vaak onbereikbaar was en de tuin in moest lopen om te zien bij `signaal van gemist ´, om te zien wie er gebeld had. Ik heb dit abonnement speciaal extra aangeschaft voor breikbaarheidsdiensten, via het ANWB blad stond een advertentie waar ik als lid een voordelig abonnement kon afsluiten. Prive had ik al 12 jaar een abonnement van KPN dat goed werkt. Ik probeerde mijn abonnement schriftelijk te beeindigen met de opgave dat ik heel slecht bereikbaar ben tijdens diensten en niet de tuin in wil moeten rennen bij nacht en ontij. Ik kreeg en brief terug waarin ze allerlei argumenten opgaven, die voor mij niet opgaan of al geprobeerd waren, maar Vodafone gaf aan ´dat ik buiten goed bereikbaar ben en in sommige situaties binnen´????? Ik woon in postcode 4353ab en vaak op postcode 4363BD en dus onbereikbaar tijdens bereikbaarheidsdiensten.
Ik voel me bedonderd door Vodafone en zit nog tot-met november 2011 aan het abonnement vast , dat ik dus niet meer gebruik vanwege voorgaande.
Ik vraag me af hoeveel mensen tegen dergelijke problemen aanlopen. Ik kan niet de enige zijn die hier mee te maken heeft als de dekkingsgraad zo slecht is.
Zijn er meer mensen met dergelijke slechte ervaring in Walcheren, dan hoor ik het graag.

• 1 month later...

Nou ik zit dus met exact het zelfde probleem met Vodafone, maar dan in Coevorden (dr), ook altijd KPN gehad, geen problemen, mijn andere toestel van T-mobile VOL bereik en vodafone echt helemaal niets... Ook ik wil van dat abbonement af... Wie weet de oplossing???

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...