Barney Posted July 5, 2010 Report Share Posted July 5, 2010 Ik wilde een abo bij tringg nemen. Maar geldt hier misschien als het te mooi is om waar te zijn, dan is het ook niet waar?Het betreft een simpel telefonie abonnement.Wie heeft ervaring goede en slechte met Tringg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Th van Zuiden Posted July 7, 2010 Report Share Posted July 7, 2010 Ziet er allemaal goed uit veel bel minuten voor een mooie prijs op het KPN netwerk echter:Zit er nu zelf voor de tweede maand en krijg er gratiseen giga storing bij die al meer dan 25 uur bezig is of te wel JE BENT NIET BEREIKBAAR heb dit bij geen van de andere providers ooit mee gemaaktBovenstaand kan eenmalig zijn maar als dit nog een keer gaat gebeuren ben ik er direct weg moet kunnen daar men niet leverd waar je voor betaald of te welWANPRESTATIE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest i-am2loud4you Posted July 7, 2010 Report Share Posted July 7, 2010 Ik zit er zelf ook een tijdje bij en zit nu ook met een storing die al vanaf gisteren duurde dus ook al meer dan 24u niet bereikbaar of zelf weg kunnen bellen. Dit is jammer omdat je geen helpdesk van tringg kan bellen met je gsm als je er geen bereik mee hebt door een storing dus hoe kan je dit dan doorgeven aan hun?? Heb al eerder een keer gemaild naar hun maar moet nog steeds antwoord krijgen en dat is al een tijdje geleden.Mvg I-am2loud4you Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nico-Paul Posted July 13, 2010 Report Share Posted July 13, 2010 WAARSCHUWING!Ik heb in februari Tringg afgesloten. Omdat ik toch Tringg buitenland wilde heb ik het binnen de gestelde dagen teruggestuurd. In afwachting van het terugbetalen door Tringg van mijn aansluitkosten werd er 2 maanden lang abonnementsgeld afgeschreven! IK MOET INMIDDELS 95 EURO VAN TRINGG TERUGKRIJGEN. Ik bel nu al 5 maanden met een SLECHT BEREIKBARE KLANTENSERVICE omdat ik via hun site helemaal geen reactie krijg. Ik heb gesproken met verschillende medewerkers en allemaal beloven ze mij te helpen. Tot dusver ben ik ongeveer 20 euro kwijt aan belkosten met de klantenservice en HEB NOG STEEDS MIJN GELD NIET TERUG!! Mijn advies is om geen zaken te gaan doen met Tringg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MAAKS Posted April 6, 2011 Report Share Posted April 6, 2011 TRINGGWORDT AL SNEL TERINGBEGIN ER NIET AAN!! ONVRIENDELIJK KLANTENSERVICENIET BEREIKBAARIK HEB MEERDERE KEREN EEN UUR IN DE WACHT GESTAANIK ZOU MIJN NUMMER BEHOUDEN EN DAT IS NIET GELUKTZE ZOUDEN KOSTEN VERGOEDEN DAT IS NOG STEEDS NIET GEBEURDZE REAGEREN NIET OP MAILTJESTRINGG WORDT TERING DUS JE BENT GEWAARSCHUWDEN TENSLOTTE SLECHT BEREIK EN VAAK STORING DAT JE NIET GEBELD KAN WORDEN Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.