Martina Posted July 8, 2010 Report Share Posted July 8, 2010 Mijn schoonzus komt over een paar weken op bezoek naar NL. Ze woont in de VS en doet haar werk online, is echt afhankelijk van een internetverbinding. Ze moet alle dagen werken en wil deze keer proberen om een kortdurend abonnement te nemen, als dat bestaat. Bij eerdere bezoeken heeft ze soms een tijd in een internet-cafe moeten zitten of ergens op een vakantiepark ..., dat was niet zo handig (soms hoge kosten per uur internet gebruik). Dus nu is de vraag: zijn er ook aanbieders die mobiel draadloos internet aanbieden (voor een redelijke prijs) en dat je niet een abonnenment van een jaar moet nemen? Ze is er maar 3 weken, dus een maand-abo zou prima zijn.Ik heb net al wat rondgebeld en hoorde van een mogelijkheid voor prepaid mobiel internet, maar dat was best duur in het gebruik. Ook was er iets van een "Hi" abo van een jaar waar je 1,26 betaald en 20 MB verbruik hebt per dag, bij meer verbruik betaal je 25 cent per MB bij (ook niet goedkoop denk ik). Dat abonnement hoef je niet een heel jaar te betalen, je betaald alleen voor de tijd dat je het gebruikt, dus dat is dan weer handig.Wie heeft de gouden tip?Groet, Martina Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.