Jump to content

Luxe probleem?


caroden
 Share

Recommended Posts

Situatie: huidig abonnement KPN eindigde op 29/7/2010. In maart sluit ik bij een electronicawinkel een nieuw abonnement af bij Vodafone, met nummerbehoud. Ik krijg direct de nieuw gekozen telefoon mee en het abonnement zal per 29/7 overgaan.

Op 29/7 gebeurt er niets en tot op vandaag bel ik nog steeds met KPN. Contact gezocht met KPN: volgens hen hebben zij de nummerportering geweigerd omdat het te vroeg zou zijn (is in maart al gebeurd, ik heb daar niets van vernomen destijds). Vodafone gebeld (met 4 verschillende afdelingen): daar is niets bekend van een abonnement of nummerportering. Niet op mijn naam/adres en ook niet op mijn mobiele nummer.

KPN loopt nu gewoon door (is per maand opzegbaar) en Vodafone heeft/weet niets van mij. Maar ik heb wel de nieuwe telefoon. Wat nu te doen?? Ik wil niet straks met 2 abonnementen zitten.

Link to comment
Share on other sites

Heb je al iets ontvangen van vodafone? Als vodafone niks van jou heeft dan heb je geen contract met hun, maar je moet wel zeker weten dat niks van jou hebben.
advies: wacht een maandje af, als vodafone geen rekening stuurt dan ben je een free man/woman

gefeliciteerd met je gratis foon.

Link to comment
Share on other sites

Nee, ik heb nog niets gehoord van Vodafone. Inderdaad slim om even een maandje ofzo af te wachten. En mijn contract nog eens uitpluizen, misschien staat daar iets in.

Bedankt voor de reactie

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...