caroden Posted August 3, 2010 Report Share Posted August 3, 2010 Situatie: huidig abonnement KPN eindigde op 29/7/2010. In maart sluit ik bij een electronicawinkel een nieuw abonnement af bij Vodafone, met nummerbehoud. Ik krijg direct de nieuw gekozen telefoon mee en het abonnement zal per 29/7 overgaan.Op 29/7 gebeurt er niets en tot op vandaag bel ik nog steeds met KPN. Contact gezocht met KPN: volgens hen hebben zij de nummerportering geweigerd omdat het te vroeg zou zijn (is in maart al gebeurd, ik heb daar niets van vernomen destijds). Vodafone gebeld (met 4 verschillende afdelingen): daar is niets bekend van een abonnement of nummerportering. Niet op mijn naam/adres en ook niet op mijn mobiele nummer.KPN loopt nu gewoon door (is per maand opzegbaar) en Vodafone heeft/weet niets van mij. Maar ik heb wel de nieuwe telefoon. Wat nu te doen?? Ik wil niet straks met 2 abonnementen zitten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest inakreb Posted August 3, 2010 Report Share Posted August 3, 2010 Heb je al iets ontvangen van vodafone? Als vodafone niks van jou heeft dan heb je geen contract met hun, maar je moet wel zeker weten dat niks van jou hebben.advies: wacht een maandje af, als vodafone geen rekening stuurt dan ben je een free man/womangefeliciteerd met je gratis foon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
caroden Posted August 3, 2010 Author Report Share Posted August 3, 2010 Nee, ik heb nog niets gehoord van Vodafone. Inderdaad slim om even een maandje ofzo af te wachten. En mijn contract nog eens uitpluizen, misschien staat daar iets in.Bedankt voor de reactie Link to comment Share on other sites More sharing options...
caroden Posted August 3, 2010 Author Report Share Posted August 3, 2010 Ik heb het contract nogmaals bekeken. Het zou zelfs op 01-07-2010 ingaan. Tevens heb ik 39,99 betaald voor het toestel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.