Jump to content

Simpel klachten

C de Lang
 Share

Recommended Posts

Zijn er veel mensen die een rekening ontvangen hebben van € 9,25 of € 9,75?
Verdenk Simpel ervan dat ze maar wat aanmodderen.
Heb echt hele slechte ervaringen met Simpel, wijzigen zomaar je 24mnd contract zonder enige schriftelijke bevestiging!.
Nu hebben ze hun eigen voorwaarde snel gewijzigd zodat dit niet meer nodig is, de klant weet van niets maar zit wel met een ander contract!!.
Er zijn zo vreselijk veel klachten over dit bedrijf.
Is er dan helemaal geen kontrole op dit soort bedrijven??, waar het klachten regend over gewijzigde contracten en spooknota`s.
WAAR IS DE OVERHEID, WAAROM TREDEN DEZE NIET OP??
DIT HEEFT ERG VEEL WEG VAN OPLICHTING VAN CONSUMENTEN!!!
HIER MOET EEN VERGUNNING WORDEN INGENOMEN, WAAROM STAAT KPN DIT OOK TOE dat ook hun naam zo misbruikt wordt?

• 4 months later...
  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jah ik heb dat nu ook :S
9,75 staat er terwijl er dan 2,75 factuurbedrag staat
maar ze worden ook niet afgeboekt :S er staan steeds rare bedragen het verandert steeds
en het word ook niet van me rekening afgeboekt?

Ik word egt heel pissig
en ik heb al een mailtje gestuurd al paar dagen geen reactie
ik bel maar k word niet doorverbonden.

Als u wat weet laat me weten want ik vind dit niet kunnen

Gr.

• 4 months later...
Guest Anonymous

Ik wilde een abonnement nemen. Ik hoor hier uit, dat ik het beter maar niet bij deze firma moet doen. Bedankt voor het delen van jullie ervaringen!! Ik weet genoeg. Niet doen dus.

Groet en heel veel succes met het leed dat Simpel jullie aangedaan heeft.

Jan Prins.

• 3 months later...

Simpel zou voor de rechter moeten verschijnen! Slechtste provider die er is. Schandalige service en om er van af te komen is zeer moeilijk. Ondanks dat ik geen klant meer was schreven ze toch geld van mijn rekening. Vele onterechte
dreigementen van simpel via email en sms. Antwoorden kun je niet. Al een jaar lang krijg ik geld van ze terug maar ho maar, nog steeds niet. Een schandalig bedrijf wat verboden zou moeten worden!

Ik heb sinds februari een abonnement en vrijwel meteen begonnen de problemen.
Het is te veel om op te noemen en om moedeloos van te raken. Het is te schandalig voor woorden hoe zij met hun klanten omgaan.
Ze rekenen €12,50 aansluitkosten terwijl de facturen gewoon op tijd betaald zijn, betalingsgeschiedenis klopt helemaal niks van: staan de meest vreemde bedragen en duurt een eeuwigheid voordat het (verkeerd!!) bijgewerkt is. Telefonisch zijn ze niet voor reden vatbaar en behandelen ze je als een stuk vuil. Op mailtjes reageren ze niet inhoudelijk maar krijg je gewoon een standaard mail terug.
Uiteindelijk heb ik minstens 5 brieven geschreven en ipv een reactie op mijn brief krijg ik de ene na de andere aanmaning in de bus: daar zijn ze dan wel weer goed in!!!!!!!!!!! Te schandalig voor woorden. En ondertussen is mijn telefoon nu al bijna 1 maand afgesloten!
Ik weet onderhand niet meer wat ik nu nog zou kunnen doen, mijn ideeen raken op.

• 2 weeks later...

Ook ik heb een klacht over Simpel. Mijn Dochter heeft gedurende een 2 tal jaren een simpel abonnement gehad. Dit abonnenment kostte 5 euro per maand en moest gedurende 2 jaren vooruit worden betaald wat ook is gebeurd.Na een aantal maanden kreeg ik op eens (terecht) een factuur omdat mijn dochter haar beltegoed had overschreden. Deze facturen kreeg ik in de daaropvolgende maanden wederom (Wederom terecht) waarop ik een belplafond van 15 euro ingesteld heb. (Kosten 15 euro) Achteraf bleek dat dit beltegoed eerst geld nadat het normale tegoed op is Dus niet 15 euro maar 20 euro per maand. Dit is niet terug te vinden in de voorwaarden, ofwel zogoed verborgen dat het door een normaal mens niet word gevonden. Na de overstap van simpel naar het T-mobile netwerk kon mijn dochter ineens niet meer sms versturen. Na de nodige telefoontjes met lange wachttijd en 35 eurocent per gesprek is dit niet opgelost.Toen heb ik het abo schriftelijk opgezegd ondanks dat ik nog voorruit had betaald voor meer dan een jaar.Ik heb eeb e- mail van simpel ontvangen waarin werd bevestigd dat het abo per 7-5-2011 was beeindigd. er kon wel nog een rekening injunie worden afgeboekt van de nog resterende kosten.daarna is er op 9-5 19,75 afgeboekt op 22-5 20,00 euro en enkele dagen later nog eens meer dan 30 euro. Ik dacht nou ja het zal wel kloppen en heb het er maar bij gelaten.Opeens word er in juli weer 15,01 euro afgeboekt ??? Dit heb ik toen teruggeboekt en heb er voor gebeld. ze vermelden dat dit een foutje was.Nu heb ik in augustus weer 2 aanmaningen gehad van die 15,01. Ik heb er wederom over gebeld en men vertelde me dat dit aanmaningskosten waren voor een te laat betaalde factuur??? op mijn vraag hoe dit mogelijk is omdat e.e.a. automatiesch werd geincasseerde en er ook geen stornos waren geweest kreeg ik geen afdoende antwoord.Men kon mij zelfs niet vertellen welke factuur er te laat betaald zou zijn.Om verdere problemen te voorkomen heb ik nu ook deze fatuur weer betaald.Zou het nu afgelopen zijn? En wat te doen als er weer geincaseerd wordt? ik wordt hier echt gek van omdat je van het kastje naar de muur gestuurd wordt en ik zeker weet dat ik alles correct heb betaald en afgehandeld.

• 1 month later...

Denk dat we met zijn allen moeten optreden tegen simpel.
ook ik kreeg vandaag weer onterecht een rek.
ben al 3 jaar onterecht aan het betalen ,voor 0 min te bellen.
mijn tel werd aangesloten en gelijk afgesloten omdat ik wanbetaler was.
tot vandaag de dag nooit uitleg gehad,
deurwaarder aan de deur gehad,375,00 betaald.
plus nog vele andere rek.
brieven worden nooit beandwoord.
SIMPEL kom je niet meer vanaf.
Je word er alleen SIMPEL van.

• 4 weeks later...

Simpel is echt het meest verschrikkelijke bedrijf ooit. Ik heb na het nemen van mijn abonnement meteen een rekening gekregen van 50 euro (wat echt ONMOGELIJK is) en daarna heb ik mijn simkaart maar weggelegd, een jaar niet gebruikt en krijg ik ineens te horen dat ik over mijn bundel zit? Wat is er in godsnaam aan de hand hier??? Er moet nodig iets hieraan gedaan worden. Ik was nog van plan om naar de Consumentenbond te schrijven, maar als we dat met meer man doen komt er misschien ook wat van. Simpel is echt niet de harden, slechtste bedrijf ooit en moet nodig alles goedmaken wat hij alle mensen heeft aangedaan!!!!

• 1 month later...

Scadalig is dit! Dat Simpel me achtervolg voor mij geld via een incasso buro terwijl ik allang stop had gezet voor hun. Daarom is het zo scchor met Simpel.Een van deze dagen zal de incasso buro en simpel zien wanneer burger dit in hun eige handen nemen en instappen bij hun en hun een lesje leren, hoe ze moete gaan met hun grezenovertredings gedrag.**** AN **** HUN SIMPEL TOT HUN POEP!

• 1 month later...

Simpel is zo enorm slecht, sorrie hoor maar heb nu 7 vragen/klachten naar ze verstuurd via hun website maar ze hebben het afgelopen half jaar nog nergens op gereageerd!!!!Dan geven ze ook de eerste dag van de maand nog geen service als je over je belbundel ben gegaan.Ze sturen pas een notificatie dat je buiten je belbundel ben wanneer je daar volledig overheen bent, en dan dezelfde minuut krijg je een sms dat je het belplafond heb verbruikt!!!!!!DAT NOEMEN ZE EEN VERTRAGING IN HUN ADMINISTRATIE!Het gehele systeem van het belplafond en hun zogenaamde transparante beleid werkt zo niet meer.Simpel is heel simpel, simpel is je schoor bellen naar de helpdesk omdat ze GEEN normale vragen beantwoorden via de website :sIk ben goed misselijk van Simpel en wens de ziekte Simpel niemand toe!,Ma7hieu

Beste forumbezoeker,

Vaak zijn de ervaringen van een klant onmisbaar om een bedrijf te verbeteren. Daarom hoor ik graag van je als je vragen, klachten of suggesties hebt over Simpel. Mail me gerust een korte omschrijving en je naam, klant- en mobiele nummer, zodat ik je snel van dienst kan zijn.

Met vriendelijke groeten,

Michiel Overvecht
michiel@simpel.nl

• 2 months later...

Ik heb ook een klacht,ik een abbo aangevraagd op 3e januari 2012,krijg vervolgensmijn inlog codes opgestuurd voor mijnsimpel ik log erop in en zie dat ik het al vandecember 2011 bij ze zit,verder wordt verder na 1 sms afgesloten van mijn nromdat ik over mijn belminuten heen ben,of ik ff 50 euro wil storten waarna ik weer zal aangesloten worden,en rekeningen incasseren via de machtiging,heb het tot nu toe met de hand moeten overmaken maar wel rekeningen sturen waarin ze zeggen dat ze het bedrag niet konden afschrijven.wat een stel oplichters zijn het bahVoor de mensen die een nieuwe abbo willen trap er niet in!!!

Na schriftelijk een nieuwe SIM Kaart te hebben aangevraagd, ontving ik na 2 weken een email dat er een storing was geweest, maar dat ik nu toch echt binnen enkele dagen mijn SIM zou ontvangen. Een week later had ik nog steeds geen SIM Kaart en zocht ik contact met de klantenservice. Hier heb ik eerst 2 keer een half uur in de wacht moeten staan wat op zich al schandalig is. De klantenservice wist mij vervolgens doodleuk te vertellen dat mijn SIM kaart nog niet eens was aangemaakt en vervolgens kwam de mededeling dat ze ook niet wisten hoe lang het nog zou duren. Ik ben dus straks een maand verder waarin ik volledig onbereikbaar ben geweest en vanuit de klantenservice alleen maar met een kluitje in het riet wordt gestuurd.

We MOETEN met z`n allen gaan schrijven naar de consumentenbond of naar TROS radar. Simpel heeft het RECHT NIET om geld te incasseren, terwijl zij zich zelf niet eens aan hun plichten kunnen houden. Kom op iedereen, schrijven! Dan kunnen we tenminste wat bereiken! Ik ben al begonnen!

We MOETEN met z`n allen gaan schrijven naar de consumentenbond of naar TROS radar. Simpel heeft het RECHT NIET om geld te incasseren, terwijl zij zich zelf niet eens aan hun plichten kunnen houden. Kom op iedereen, schrijven! Dan kunnen we tenminste wat bereiken! Ik ben al begonnen!

Guest Anonymous

Ik heb een abonnement van Simpel, 400 belminuten en 250 sms`jes. Ik bleek er de eerste keer overheen te zijn gegaan, en ik heb toen 50 euro gestort. 1 maand later, ik denk dat ik bij elkaar 700 minuten heb gebeld, heb ik een rekening gekregen van 146 euro. Deze is inmiddels afgehouden. Ik kan al twee maanden niet bellen met Simpel en ik denk dat als je buiten je bundel komt, dat ze dan 2,50 per minuut rekenen. Ik kan tevens geen sms berichten meer ontvangen, dit is het slechtste abonnement wat ik in mijn leven heb gehad. Ik heb 0900 nummer gebeld van simpel, mijn beltegoed is op (omdat ik uiteraard niet meer kan bellen via mijn abonnement) en ik heb tevens niemand gesproken. Ik heb het gevoel dat ik simpel word beroof op een zogenaamde legale wijze. Ik raad iedereen aan om nooit een abonnement bij simpel af te sluiten. Ik heb nu een prepaid van delight, dat ben ik nu regelmatig aan het controleren en dat klopt want dat is echt heel goedkoop bellen tot nu toe. Ik ga een klacht indienen en ik geef ze een week de tijd om te reageren. Ik stuur ze een email dat als ze niet binnen 7 dagen mijn telefoon weer aansluiten, dan zeg ik mijn abonnement per direct op. Dat moet kunnen. Zij komen hun afspraken niet na, ik denk dat iedereen dat moet doen. Op mijn eerdere mail naar simpel heb ik geen antwoord gekregen. Ik wens iedereen veel succes, want zo simpel is het niet.

• 2 weeks later...

@maxplok 4-5-2012, 11:29: klopt SIMPEL is onbetrowbaar bedrijf.
Het verdioen model van SIMPEL: zoveel mogelijk mensen laten bellen buiten hun bundel.
Hoe doe je dat: Kijk maar na je belspecificatie, meestal zie je de melding
Er zij

Vraagt maar RADAR om de klachten over SIMPEL te lezen bij bellen.com
OF
Heb je emailadres van tros radar?
SIMPEL is onbetrouwbaar, hun producten, service en support zijn gericht om mensen te laten frusteren; ze hebben de macht over je rekening; onbegrijpelijk dat zulk bedrijf nog bestaat !!!

Beste forumbezoeker,
Vaak zijn de ervaringen van een klant onmisbaar om een bedrijf te verbeteren. Daarom hoor ik graag van je als je vragen, klachten of suggesties hebt over Simpel. Mail me gerust een korte omschrijving en je naam, klant- en mobiele nummer, zodat ik je snel van dienst kan zijn.

Met vriendelijke groeten,
Michiel Overvecht
michiel@simpel.nl

Wat voor functie heb jij?
Ben je in staat om procesflow goed te managen?
Hoeveel Email vragen hebben jullie elke dag en wat is jullie capaciteit om de mails te beantwoorden?

Ik kan al 6 weken niet bellen met simpel en ook geen sms ontvangen of internet.
In eerste instantie doordat ik in het buitenland zat, netjes 200 euro borg betaald. Toen geblokkerd omdat ik een voorschot moest betalen, maar omdat ik in het buitenland zat en afgesloten was, niet binnen 1 dag mijn mail gecheckt en dus geen sms gehad.
Sinds bijna 4 weken gedeblokkeerd, maar kan nog steeds niet bellen. Niemand heeft een idee hoe dit komt en de technische afdeling schijnt er mee bezig te zijn.... Maar moeten zij daar een maand over doen ??
Schandelig dat ik zo lang niet kan bellen. Klantenservice minimaal 25 min in de wacht en kunnen je ook niet verder helpen (schuiven af naar technische afdeling, maar die kan je ook niet spreken)

De eerste week ging het dacht ik goed na wat opstart problemen met het internet, moest een illegale app downloaden om zo de instellingen van m`n iPhone te veranderen,anders zou internet het niet doen, hadden ze niet van te voren gezegd of gemeld, door deze download vervalt gelijk je garantie van je iPhone!Na week 4 kreeg ik een sms dat m`n belgedrach te hoog was voor m`n abb, kon ik me haast niet voorstellen.ik werd dus afgesloten!.Ik moest toen 50€ overmaken om weer aangesloten te worden, na dit gedaan te hebben nu 7 weken geleden ben ik nog steeds niet aangesloten, en zie ik op m`n afschrift dat er gebeld word weliswaar iedere keer maar 1 minuut ? Maar toch vreemd!Herhaaldelijk heb ik geprobeerd contact te zoeken met Simpel via mail, telefonisch,schriftelijk maar tot heden geen response?!,ook heb ik gebeld met afdeling nieuwe contracten en deze kreeg ik binnen 30 sec te pakken, heb situatie uitgelegd maar deze konden niks betekenen, tja sorry meneer dat is een andere afdeling krijg je te horen, en er word opgehangenHeb inmiddels consumentenbond, radar en opgelicht gemaild, lijkt me heel verstandig als iedereen dit zelfde ook zou doen. Dit kan zeker niet zo doorgaan! Mocht iemand tips hebben of een manier weet om dit grapje collectief te willen aanpakken schrijf ik me graag in, sowieso ga ik door met zoeken!,Gr. Ricardo de zoveelste boze simpel klant

In de wereld der providers is diefstal een van de meest beproefde manieren om geld te verdienen.Mijn avontuur met Simpel is echter zo ongelooflijk en gaat gepaard met zulk een arrogantie dat ik overweeg een aanklacht in te dienen.Na meerdere malen te hebben aangetoond dat ik mij rekening heb betaald hebben de nitwits van Simpel me afgesloten en weigeren te onderzoeken waar het betaalde abonnementsgeld is gebleven.Ik zit nu twee weken zonder telefoon met alle gevolgen van dien.Simpel kleineert haar klanten en heeft absoluut lak aan hoe er over Simpel gedacht wordt.Ik weiger verder nog het contract met Simpel na te leven aangezien zij geen diensten,waarvoor betaald is,leveren.Simpel pleegt contractbreuk.Voor de rechter er mee.Het zijn gewoon bandieten en rovers.Walgelijk dat in deze eeuw van communicatie een monster als Simpel kan bestaan.Deze organisatie lijkt geoefend te hebben in een 3e wereldland met een wreed staatshoofd als lichtend voorbeeld.Afzetten die handel!

alstublieft NEEM NOOIT een abonnement bij simpel. Bij KPN afgesloten, na betaling kan je binnen 48 uur weer bellenBij Vodafone afgesloten, nadat ik had gebeld kon ik direct weer bellen (magic)! Bij simpel.......Je kan beter zelfmoord plegen. Bij simpel afgesloten, na betaling na 13 dagen nog niet aangesloten. Probeer ik Simpel te bellen, sta ik al 50 minuten in de wacht.`Tis nog nie normaal`!

Sinds 3 maanden een abo van Simpel (800 belminuten voor 20 euries en 100 sms-jes voor 2,50 euries). Ik ben nu voor de 5e keer onterecht afgesloten!!!!!!!! Geen belplafond ingesteld. Alle rekeningen (gemiddeld tussen 20 en 30 euries) automatisch betaald. IK WORD COMPLEET SIMPEL VAN SIMPEL!!!!!!!!!!!! Waarom telkens afsluiten??? Ook al een bericht gekregen dat ik geld moest bijstorten. Heb ik niet gedaan want ik houd mijn verbruik bij. SIMPEL = OPLICHTERS EN DIEVEN.Kan iemand mij vertellen waar hun hoofdkantoor is want mijn mails worden niet beantwoord en ik heb geen zin om een 1/2 uur in de wacht te staan bij de helpdesk. Dit varkentje moet en zal gewassen worden. Wie heeft deze roversbende een licentie gegeven om de Nederlandse burgers op te lichten????? Ik heb morgen vrij en ben bereid hier tijd en geld in te stoppen om deze bende te ontmaskeren. DIT MOET STOPPEN!!!!!!! Ik roep ook iedereen op om de consumentenbond, Kassa, Opgelicht, Radar, Pater R. de Vries, de Politie, je rechtsbijstandsverzekering, de Consumentenautoriteit, OPTA en andere clubs in te schakelen. WEG MET SIMPEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!