Jump to content

Simpel klachten

C de Lang

Recommended Posts

Guest Janice Tse

Je zal niets bereiken bij simpel, ze zeggen ja in je gezicht en doen iets anders. Je ziet in mijn verhaal dat ik tegen de 50 euro kwijt ben om naar hun te bellen en dat bedrag staat zeker niet gelijk aan mijn frustatie. Als je simpel overweegt, DOE HET NIET. Als je goed zoekt op internet vind je alleen maar negatieviteit en het is echt waar. Ik ben helemaal simpel geworden en kijk met grote vreugde uit naar het moment waarop mijn contract verloopt. Neem een iets duurder abonnement want uiteindelijk kost simpel veel en veel meer zoals je ziet.

Een compensatie in de belkosten kennen ze ook, zoals bijvoorbeeld bij tele2 als je door hun toedoen naar hun hebt moeten bellen, betalen zij je belkosten. En bij enkele andere bedrijven ook, maar simpel.... ho maar. En de onbeschofte medewerkers, met name mevrouw Dianthe, de achternaam waren niet mijn zaken (zo word je dus behandeld)

NEEM GEEN SIMPEL en vertel het door. LAAT het hun voelen in hun portemonee, want om mensen (klanten) geven ze niets.

• 2 weeks later...
  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply
Guest Marijke

Simpel is niet zo simpel... Gister keek ik op de site voor het nr er stond dat je tot 22:00 kon bellen... ja naar het bandje.. dat te lang ***t.Ik wil mijn simpel verlagen of afsluiten omdat ik momenteel finaceel te duur voor me word... en blijk het dat je alleen kan verhogen op de site maar totaal NIET kan verlagen... en waar betaal je voor? voor slecht berijk vaak niet kunnen bellen. of geen sms kunnen sturen of kunnen ontvangen... is gewoon een bedrijf die lekker het geld van gedupeerde probeert te jatten, en goed te bereiken zijn ze niet... vind het ronduit walgelijk van simpel dat ze zich niet houden aan de reclamens want ik weet nog dat er altijd reclame was dat je PER maand je abbo kon afzeggen...

Guest Ron Koper

Simpel word je van Simpel....als er 1 slechtste provider is bij gekomen in dat bos van beroerde mobile providers dan is het wel Simpel...Ik kan ook niet anders dan het luitjes afraden om zichzelf ooit bij deze aanbieder te laten aansluiten...Dit zijn dus echte dieven en schor van het bellen gaat je echt niet lukken...Ze zijn onberijkbaar op hun achterlijk dure klantennummer...Zo kan iedereen geld verdienen...Onterecht je belplafond bereiken en als je het dan hebt bereikt word je simpelweg afgesloten...ja ook je vooruitbetaalde sm-bundel kun je niet meer gebruiken. Zelfs als je niet meer kunt bellen lopen de belkosten vanzelf op, schiet mij maar lek...Uit noodzaak vanwege deze wanpraktijken maar een prepay-nummer er naast genomen om nog enigszins mijn kring te kunnen berijken....

• 3 weeks later...
Guest Wim.r

Ik heb de klachten hier gelezen,zie dat mijn klacht ook een paar keer voorkomt,Ikzelf kan wel bellen maar niet gebelt worden,klantenservice stuurt geen antwoord terug van mijn meerdere gestuurde mails,the list goes on and on and on.........Heb klacht naar de consumentenbond ijdele hoop dat zij wat bereiken.....

Guest Gerrit

Ik heb dezelfde problemen als anderen.
Wat ik niet begrijp is, dat politie en justitie niet ingeschakeld worden.
Wij Nederlandse belastingbetalers hebben daar recht op.
Simpel.nl is een criminele organisatie.

De medewerkers die je aan de lijn krijgt zitten in het complot.

Wat ik graag zou willen weten is waar dat call-enter zit.
Kan het nergens vinden.
Vacatures zie ik ook nergens staan.

Daar maak ik uit op dat de medewerkers lid zijn van de criminele organisatie die simpel.nl heet.

Negatieve reacties hebben ze gewoon schijt aan.
Zo is dat eenmaal met criminelen

Simpel slaat overal munt uit.
Ze creëren moedwillig een probleem.
Het gevolg is dat er naar hun gebeld wordt door duizenden klanten.
Precies waar ze opuit zijn.
Duizenden maal 0.35 per gesprek.
Per persoon worden er dan meerdere telefoontjes gepleegd, dus reken uit hun winst.

Het zou me niks verbazen als die "hack" van laatst door hun zelf in scene is gezet.

De overheid moet hier wat aan doen.
Justitie, politie, de opta hebben hier een taak in.
Wij belastingbetalers moeten dat gewoon afdwingen.

Guest richard

indd wij kunnen vanaf dag 1 ook niet bellen naar 06 nummers wel gebeld worden kunnen wel bellen naar vaste nummers en we kunnen niet smsen simpel zegt gewoon er is een storing met het overzeten van provider raar wand ik blijf bij de zelfde provider ziten ze hebben allen het nummer overgenomen en je word ook slecht te woord gestaan als je beld toets 1 toets 3 toets 5 en zo verder en dan ben je nog niet geholpen echt slecht van simpel en maar inkasiren van geld :?:?:?

• 3 weeks later...
Guest van der Weijde

Veel moeite moeten doen om mijn voicemail werkend te krijgen bij Simpel zakelijk.Na de grote digitale inbraak was de voicemail weer foetsie. Schandalig hoe zo`n bedrijf met klanten omgaat (response tijd helpdesk 5 tot 10 werkdagen) Nu een jurist geraadpleegd, want ben er klaar mee. Ik zal de jurisprudentie hier publiceren zodat andere mensen ook weten dat ze sterk staan mochten ze ook willen procederen.

Guest dennis

wat een gestoord bedrijf is dit, heb sinds maand simpel maar alles gaat fout.
moets voorschot storten van 50 euro, heb 100 euro overgemaakt, en nu kan ik niet meer bellen, is 9 dagen geleden. als je klantenservice belt weten ze t ook niet en als je mailt staat er we reageren binnen 10 dagen.
kost weinig maar is ook weinig, spijt van opzeggen t mobile abbonnement

Guest K.Pietersen

Ik heb al bijna 2 jaar een sim only abonnement bij simpel, nooit klachten gehad tot een maand of 2 geleden, eerst problemen met inloggen op mijn persoonlijke pagina op de site nu ben ik in het buitenland op vakantie en kan ik niet bellen of gebeld worden en het zelfde met sms-en heb dus een mail gestuurd, krijg ik (na 5 dagen) een standaard mail terug dat je de eerste 2 maanden niet kunt bellen in het buitenland, (min abonnement is dus al bijna 2 jaar oud) nu moet ik dus weer 5 tot 10 dagen wachten op persoonlijk antwoord van de klantenservice, nou dat service kunnen ze beter weglaten, ga na mijn vakantie op zoek naar een nieuw abonnement

• 4 weeks later...

ik wacht al 6 mnd op veranderen van mijn tel.nr .heb bij elkaar al meer dan 300 a400 min in de wacht gestaan en maar incasseren *****s ik kan niet inloggen op mijn pagina stelletje oplichters zijn het

• 2 weeks later...
Guest marijnissen

heeft er iemand een adres van het hoofdkantoor want dat postadres in woerden schiet niet op
simpel heeft het fatsoen nog niet om te reageren en een nieuwe simkaart te versturen nadat 6 weken geleden ik ben beroofd van mijn telefoon
meteen s morgens sim geblokkeerd want s nachts slapen ze daar en de de website is onbereikbaar
s morgens meteen geblokkeerd na 45 min wachttijd klantenservice a €.0.35 pm
wat een service !!!!!!
toegezegd dat ik binnen 10 werkdagen een nieuwe sim zou hebben uiteraard na betaling van eenmalig €.11
nu 6 weken en vele telefoontjes later nog niks maar wel geld geincaseerd van het abbo
brieven geschreven met uitleg maar niks , dus ik denk dat de post uit de postbus rechtstreeks de versnipperaar in gaat
nu een blokkeerkaart voor automatische incasso ingevult en ga ik die maar op sturen
misschien als ze geen geld meer kunnen innen ze reageren of me voor laten komen bij de rechtbank hahaha , dat zou het beste zijn want dan krijg ik alle info over het bedrijf via me advocaat
GEEN SIMPEL NEMEN DUS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben het helemaal zat,
ik ben geheel ten onrechte afgesloten, omdat ze mijn bundel niet hebben aangepast. Ik wacht 30 min aan telefoon voordat ze opnemen.
Moet ik verdomme betalen(€300) om weer aangesloten te worden.
Heb nog nooit zo’n slechte service meegemaakt.
Ik heb gesmeekt me weer aan te sluiten, heb een eigen bedrijf.
Je kunt ze niet mailen, en ze doen niks om je te helpen.
Eenmaal getekend, dan zijn het absoluut boeven.
Ik ben het zat. Indien ze me niet tegemoetkomen komende maand, dan ga ik elke dag gal spugen op internet hoe slechte service ze hebben. Zijn er mensen die met mij mee willen naar Simpel, gaan we gezamenlijk naat het hoofdkantoor, en gaan we daar verhaal halen.

vreselijk simpel..........al een aantal jaren zonder problemen maar sinds begin dit jaar hopeloos. Afgesloten worden. Klantenservice niet te bereiken, Nu kan ik wel weer bellen maar niet internetten. Ik heb de 3 abbonementen opgezegd..........ik hoop dat dat wel goed gaat........... Zo balen wel betalen en niets krijgen.

Niks niet simpel....jammer

Ik kan al een week niet belle, smssen en gebeld worden. Dit al na een half jaar!! Klantenservice ónbereikbaar!!! Ik heb al rond de 300 mails gestuurd via het contactformulier, geen énkele reactie terug! Het is mij gelukt om met een andere telefoon iemand aan de lijn te krijgen, (na 45 min) met als gevold dat het gesprek door hun werd afgebroken. Kortom: nog niks opgeschoten, kan niet gebeld worden, NIKS!!!!!!! Waardeloos!!BEGIN NIET AAN EEN SIMPELABONNEMENT!!!!!!!!!!!! Vééél problemen en wordt niet opgelost!!!!!!!!!!

Ik ook enorm gezeik met simpel.meer dan 2 maanden geleden dat ik mijn telefoon kwijt ben geraakt. Nu eindelijk die simkaart binnen na meerdere keren bellen en mailen, doet die activatiecode het niet! en ik mag weer wachten tot maandag, als ik de klantenservice uberhaupt te pakken krijg! want meestal krijg je een bericht dat het te druk is en dan verbreken ze gewoon de verbinding. ONGELOFELIJK SLECHT DIT

Guest Marjan IJ

Zo, laat ik ook eens wat toevoegen. Sinds mijn overstap is werkelijk alles, maar dan ook alles verkeerd gegaan bij Simpel. Wat een vreselijke provider. Hoe durf je zulke reclame`s uit te zenden én waarschijnlijk met onze veel te dure nota`s. Ik heb een abonnement van 800! (ruim 13 uur bellen ) belminuten à 20 euro. Krijg nota`s van ruim over de 60 euro en specificaties die kant nog wal raken. Ik zou volgens Simpel elke maand dik over die uren heen gaan en dit is godsonmogelijk!! Een aangetekende brief naar de directie levert niets op, geen enkele reactie zelf, niet het fatsoen hebben om te laten weten dat je brief in goede orde is ontvangen. Het is en blijft een gevecht met deze provider en heb spijt als haren op mijn hoofd (en neem van mij aan daar heb ik er veel van)! Ik denk persoonlijk dat dit gemeld moet worden aan programma`s als kassa, radar. Keihard aanpakken en ons geld terug eisen en abonnementen kosteloos te laten ontbinden. Wie durft!! Ik wel dus sluit je aan en laten we met elkaar ze een toontje lager laten zingen en ze zelf schor laten praten om dit recht te breien.

Guest twaboonverhoeven

Ik ben dit gezeik met simpel meer dan zat,Inloggen schijnt voor simpel heel simpel te zijn schijnbaar is dat voor mij denk ik toch te simpel.Dus leuk bedacht simpelde naam simpel is ie trouwens leuk bedacht Maar wat zo simpel is voor de klant is schijnbaar voor simpel toch niet zo simpel Want ze mogen simpel genoeg voor mij dus wel eens gaan bedenken hoe simpel het is om klanten te gaan verliezen.Wat zeker gaat gebeuren ook ik ben helemaal klaar met simpel.

Guest Mikenosa

WErkelijk niets maar dan ook helemaal niets klopt er meer van simpel. en daar zit je dan 2 jaar aan vast......dit moet echt naar radar consumentenbond enzovoorts!!!!!!!

Guest Robbie

Gewoon niet doen nu 45 min. Aan de lijn te wachten op een medewerker!Helemaal simpel ga ik worden. Nee meneer van af 1 okt. Kunt u bellen in middels nu 2 okt. En nog niks

Guest Robbie

Heeft iemand een tip om onder een contract vandaan te komen?Ze voldoen niet aan de leverings voorwaarden wat ze hebben beloofd. Je kan ook geen medewerker te pakken krijgen simpellweg hier wordt je simpel van Michel van de firma simpel heb jij een tip

Ik ben sinds 11 juli klant, tot 10 augustus kon ik niet bellen en gebeld worden. Nu werkt het wel, maar van compensatie heb ik niets gehoord. Vervolgens wordt er wel gewoon geld van mijn rekening afgeschreven. Ik ben zo klaar met dit bedrijf!Op de site van kassa geven ze zelfs aan dat ze je compenseren, maar contact opnemen ho maar!Hier moet echt snel Kassa of Radar een uitzending aan wijden want dit kan echt niet

Guest Evert Cornelder

Zo, laat ik ook eens wat toevoegen. Sinds mijn overstap is werkelijk alles, maar dan ook alles verkeerd gegaan bij Simpel. Wat een vreselijke provider. Hoe durf je zulke reclame`s uit te zenden én waarschijnlijk met onze veel te dure nota`s. Ik heb een abonnement van 800! (ruim 13 uur bellen ) belminuten à 20 euro. Krijg nota`s van ruim over de 60 euro en specificaties die kant nog wal raken. Ik zou volgens Simpel elke maand dik over die uren heen gaan en dit is godsonmogelijk!! Een aangetekende brief naar de directie levert niets op, geen enkele reactie zelf, niet het fatsoen hebben om te laten weten dat je brief in goede orde is ontvangen. Het is en blijft een gevecht met deze provider en heb spijt als haren op mijn hoofd (en neem van mij aan daar heb ik er veel van)! Ik denk persoonlijk dat dit gemeld moet worden aan programma`s als kassa, radar. Keihard aanpakken en ons geld terug eisen en abonnementen kosteloos te laten ontbinden. Wie durft!! Ik wel dus sluit je aan en laten we met elkaar ze een toontje lager laten zingen en ze zelf schor laten praten om dit recht te breien.

Guest Evert C.

Ook ik heb hetzelfde gedonder met Simpel als "anoniem". Zit al 4 dagen te wachten op de activatiecode met als gevolg dat ik niet kan bellen en niet gebeld kan worden. Ik heb twee keer gebeld met de mobiel van mijn vrouw dat werd 45 minuten wachten en daarna nog een keer gebeld en dat werd 38 minuten wachten maar resutaat ho maar. Brieven schrijven heeft ook geen zin want die worden gewoon niet beantwoord. Gelukkig heb ik maar een goedkoop abonnement van € 5,00 per maand. Ik heb nog niet met dit abonnement gebeld want dat gaat niet en ben benieuwd wat de rekening aan het eind van de maand is. Ik trek nu de sim kaart er uit en sluiit een nieuw kontrakt bij mijn oude provider. Dat kost mij dus 24 maanden x € 5,00 = € 120. Die heeft Simpel van mij gestolen. Ik begrijp niet dat dit zo maar door kan gaan. Warom doet Radar er niets aan zij blazen toch zo hoog van de toren met allerlei misstanden?

Guest Miriam

Hier wordt gesuggereerd om het abonnement bij Simpel op te zeggen. Ik hoop dan ook dat iemand mij kan vertellen hoe dat moet. Ik probeer al vanaf november 2011 mijn abonnementen bij SImpel op te zeggen. Tot nu toe zonder resultaat. Ik heb twee bevestigingsmails ontvangen dat het abonnement is beindigd. Geen enkele verwijzing naar het bijbehorende telefoonnummer of klantnummer. De afschrijvingen gaan intussen gewoon door. Het bedrag is deze maand zelfs verhoogd van €2,50 naar € 62,50. Terwijl ik al bijna een jaar niet meer met SImpel bel...............
Als iemand weet hoe ik van die oplichters afkom dan houd ik me aanbevolen. Alle tips zijn welkom!

@Miriam,

Kortom je bent geen klant meer bij simpel, hebt daar bewijs van in handen doormiddel van een email/brief en men schrijft nog geld van je rekening af?? Dan is het vrij makkelijk neem contact op met je bank en vraag de automatische incass

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...