Jump to content

Simpel klachten

C de Lang

Recommended Posts

Even voor de duidelijkheid,

Simpel is in Kassa geweest zelfs 2 x al mocht je het gemist hebben

2011
http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/fragment/simpel-laat-klachten-simpelweg-escaleren/speel/1/

2012
http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/fragment/simpel-blijft-onbereikbaar-voor-klachten/speel/1/

Ondanks dat men 2 x bij kassa is geweest zijn er nog steeds klachten....

• Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Ik heb al een week een geblokkeerde simkaart, heb ik per ongeluk zelf gedaan maar ze kunnen het niet ongedaan maken, als je problemen hebt met Simpel, bel naar de OPTA, die verwijzen je door om te kijken wat je recht is, en maak een mooie twitter/facebook enz account met de naam Simpel kan je mooi anti reclame maken.

• 3 weeks later...

Ben al een half jaar bezig om internet op mijn telefoon te krijgen(zakelijk samen met mijn compagion).
Elke week bellen en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
Het is zelfs zo erg dat als ik bel en een twee indruk voor zakelijk Simpel.
Wordt ik eindelijk naar 15 min opgenomen zeggen ze dat ik bel naar paticulier.
Moet ik GVD gewoon opnieuw bellen.
Is om knettergek van te worden.
Ben nu half jaar verder 30 telefoontjes verder en nog geen internet.
Ga de bank bellen om de automatische incasso stop te zetten.
Kijken hoe dat verder gaat.
Heeft er iemand hiermee ervaring mee???
Ook sta ik open om gezamelijk Simpel voor de rechter te slepen.

Even voor de duidelijkheid mensen die klachten hebben kunnen via een speciaal emailformulier hun klacht neerleggen bij Simpel zie hiervoor: www.simpel.nl/klacht

BERICHT VAN SIMPEL
Kun je niet bellen of gebeld worden, heb je problemen met de activatie van je simkaart of heb je een anderszins dringende klacht? Dan vragen wij je vriendelijk je gegevens in te vullen op de speciaal hiervoor ingerichte website: www.simpel.nl/klacht.

Wij doen ons uiterste best om je probleem binnen 2 dagen op te lossen.

We doen ons uiterste best om ook op andere vragen zo snel mogelijk te reageren. Op dit forum bent u anoniem. Zonder klantgegevens kunnen wij uw vraag niet beantwoorden. Neem contact met ons op via www.simpel.nl/contact

Met vriendelijke groet,
Simpel Klantenservice

Ik heb op 29 september een abonnement afgesloten bij simpel maar bedacht mij en wilde de aanvraag annuleren, via email, sms en een brief, edoch simpel schrijft xeer snel 22,50 af en stuurt een brief dat mijn nummer op 26 oktober wordt omgezet.Ik heb weer gemaild en gesmst maar geen antwoord, mijn nummer is omgezet en nu kan ik dus helemaal niet meer bellen.tegen beter weten in heb ik weer gemaild maar er gebeurt niets, ik heb er nu genoeg van dit is gewoon oplichting en verder niets al komen ze honderd maal in kassa het interessert ze niets, liegen en bedriegen loont toch in nederland, maar dat wist ik al.

Wat heb ik spijt dat ik voor Simpel gekozen Heb,Ik heb via mail mijn klacht ingediend,ze zouden binnen 4 dagen de mail toch beantwoorden staat op hun site,
Veergeet het maar klachten horen zij liever niet,,zodoende na 2 weken nog geen antwoord telefonisch zijn ze bijna niet te berijken ,of je word in de wacht gezet 15 min Wachtijd (KASSA) voor simpel list en bedrog,als mijn abbonnement bij hun afloopt NOOIT MEER SIMPEL list en bedrog anders is het niets

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ik snap nog steeds niet waarom er met regelmaat 11 cent voor een smsje in Nederland word geteld?
SMS versturen vanuit een EU land kost 11 cent,binnen Nederland heb ik gewoon mijn sms bundel.Ik ben nooit buiten Nederland en sms altijd naar Nederlandse nummers.
Vraag me af hoe dat nou weer kan?

Van dat Simpel krijg je een rimpel!!!!:?

• 2 months later...
Guest l.vanleeuwen

wie kan mij helpen??!!

heb net met de klantenservice van simpel gebeld om mijn internetbundel optezeggen .zeggen ze dat dat pas mogelijk is na een periode van 2 jaar na afsluiten van de bundel de kosten reizen de pan uit .wie kan mij hiermee helpen ?
kan ik hier toch eerder onderuit of moet ik de tijd maar uit zitten

• 2 weeks later...

Enige tijd geleden op zoek geweest naar een andere provider. Ook gebeld met Simpel. Een vriendelijke dame vertelde me dat het abbo maandelijks opzegbaar zou zijn, en dat ik ook nog mijn huidige nummer zou mogen behouden.
De prijs gaf de doorslag en ik heb twee mobiele nummers laten overzetten naar Simpel, mede met de achterliggende gedachte dat als het niet bevalt ik toch binnen een maand weer weg kon.
Het was storing op storing, slechte lijnen, meldingen dat mijn nummer onbekend is, telefoon die niet overgaat waarna wel een melding van gemiste oproep op mijn scherm...... het een na het ander ging mis.
Niets aan de hand dacht ik nog naief...... ik haal gewoon mijn nummers weer weg en ga via een andere provider bellen. Dit bleek te simpel gedacht want nu bleek ik opeens een opzegtermijn van maar liefst TWEE jaren te hebben. En ook de rekening komt elke maand weer onverwacht hoog uit. Meer dan eens heb ik een mail ontvangen dat ik 50 euries voorschot moet betalen in maanden dat ik niet eens veel had gebeld.
De helft van mijn simpele gevangenschap zit er inmiddels op, maar ik wil via deze weg toch heel graag een ieder waarschuwen voor deze club........... Als je mobiel perse bereikbaar wilt blijven ga dan simpelweg niet met simpel in zee!!

Vanaf 2007 bij Simpel. Slecht bereik in het buitenland, maar verder ok dacht ik.Bij controle van de facturen bleek dat ik al maanden voor GPRS / mobiel internet betaal, terwijl ik dat nooit heb aangevraagd bij mijn abonnement. (Mijn mobiel heeft niet eens internetmogelijkheden!!!)Een medewerkster van Simpel verklaarde dat eenvoudig. `"Tijdens onze switch naar een andere provider kreeg u een gratis 6 maanden mobiel internet en als u dat niet heeft opgezegd betaalt u daar nog steeds voor, ook al gebruikt u dat niet."Dus ik krijg iets waar ik niet om vraag, ik gebruik het niet en vervolgens ga ik er nog voor betalen ook!!!!Ik ben erg TELEURGESTELD in SIMPEL. Dit is je reinste DIEFSTAL.Het staat nb expliciet in mijn abonnement ALLEEN SMS en BELLEN!!.Ik ben OPGELICHT> een vervolgmail naar RADAR en de Consumentenbond is verstuurd.jammer Simpel, je bent een trouwe, goed betalende klant kwijt.Ren

Guest silberie

ik ben een simpel abonee al bijna een jaar kan ik niet bellen,maar er werd elke maand wel afgeschreven.
ik heb toen en klacht via deze weg gedaan na twee maanden werd ik gebeld door iemand van simpel die zou uitgaan zoeken wat het probleem was,nou er zat een blokkade op maar hij wist niet hoe dat kwam,maar na twee dagen zou het weer gaan doen zei hij.
het is inmiddels vier maanden verder maar het heeft het nog niet gedaan,maar ik krijg nu wel weer rekeningen,ik heb net weer gebeld en met een medewerker gesproken.zijn verhaal is dat ik de rekening van jan en feb moet betalen en dat hij dan pas gaat uizoeken wat de probleem is.
Nou dat ia pas service dacht ik. maar ik heb iets van ik betaal al bijna een jaar voor niks ik kan niet bellen of smsen of op de internet.

hallo
Ook simpel genomen ,ik zelf geen problemen ,maar m,n man wel.
Kan niet gebelt worden ,zelf kan hij wel bellen. Word ook niks aan gedaan ,weet iemand toevallig wat dit probleem is ?
Want als we op simpel moeten wachten ?Worden daar niet wijzer van ,elke keer gaat het probleem naar een andere afdeling.

Vr Gr Thea

• 1 month later...
Guest Martijn

Al 5 jaar Simpel, nooit problemen gehad, redelijk snel internet, maar het bereik kan beter, maar dat kun je verwachten als ze op het netwerk van T-Mobile zitten.

• 3 weeks later...
Guest grrrrr

ja ik ben ook kwaad bloedlink......al 5 dagen geen telefoon!we moeten met z,n allen die simpel voor de rechter dagen want dit zijn wel veel klachten en serieuze klachten.kost de mensen die niet te bereiken zijn hande vol geld...Had ik maar beter een vooronderzoekje gdaan daN WAS IK GEEN LID GEWORDEN

Guest F.Evers

Ik gebruik al jaren simpel. Nooit geen problemen mee gehad. Ik had 2 abonnementen een voor mij en een voor mijn vrouw. Begin dit jaar kreeg mijn vrouw een telefoon van haar bedrijf dus heb ik haar abonnement opgezegt. Dit ging zonder problemen. Netjes geholpen alleen moest ik een maand langer het abonnement gebruiken.
Nu wil ik mijn bundel uitbreiden met internet, maar kan helaas niet inloggen op mijn Simpel ??
Echter ik lees nu ook allerlei vervelende reakties van mensen die hier nare ervaringen met Simpel hebben. Hierdoor begin ik te twijfelen om mijn bundel uit te breiden.
Hopelijk kan ik weer snel inloggen op mijn Simpel om alsnog mijn bundel aan te passen.
Want ik heb er nog steeds vertrouwen in, dat ik klant kan blijven van Mijn Simpel.
Mochten er medewerkers van Simpel dit lezen dan kunnen ze mij via de mail adviseren hoe ik weer in kan loggen, om alsnog mijn bundel uit te kunnen breiden met internet.
M V G Fred

Ook ik heb een klacht over Simpel.
Zo simpel is het allemaal niet , ze bieden grip op je kosten.
Nou bij lange na niet!
Continue zat ik aan mijn bel plafond terwijl mijn actuele tegoed op mijn simpel aan gaf dat ik nog meer als genoeg minuten had!
Vervolgens ben ik in het buitenland en word ik voor de zoveelste keer afgesloten.
maar later deed die het weer.
Wat blijkt.
IEMAND... heeft gebeld naar simpel en dus blijkbaar mijn bel plafond uitgezet.
Ik ben dat zelf niet geweest , want ik zat punt 1 in het buitenland en punt 2 was ik afgesloten.
Zodoende dat ik dus om opheldering vraag. Met brieven en telefoontjes
maar het enige wat die *** klantenservice leert in hun opleiding is Nee hoor meneer het klopt simpel maakt geen fouten.
Ik ga net zolang de strijd met ze aan , tot het moment dat ze mij kunnen bewijzen dat IK heb gebeld en niemand anders.
Want IK ben contracthouder en niet iemand anders.
Nog nooit zon *** bedrijf als dit meegemaakt. Dus als je een goed abonnement wil. Ga NOOIT naar Simpel. Maar kies een goed telecom bedrijf. Nu zit ik bij vodafone.. HEERLIJK.. NEDERLANDSE klantenservice in plaats van alibabba allah ofzo .. heel fijn!

ik raad iedereen aan niet in zee te gaan met simpel het is een klote bedrijf verder wil ik hier niet meer over zeggen is me veel te vermoeiend

Guest Paul

Al een half jaar een abonnement proberen op te zeggen.Ondanks vele mailtjes beweert Simpel dat dit niet gebeurd is.Bevestiging gehad dat er opgezegd zou worden maar krijg alleen facturen teruggestuurd als antwoord en boetes er bovenop.Oplossingen ondanks een uitgebreide brief met voldoende redenen om geen facturen meer te sturen wordt genegeerd en niet gelezen en sturen vervolgens gewoon weer een extra factuur.Nee neem geen abonnement bij Simpel.

Guest killerbeex

Heel erg simpel een andere provider kiezen ik heb met vodafone never nooit geen problemen gehad echt een super bedrijf! mijn vriendin heeft gewoon betaalt en is alweer afgesloten ze kan nu niks terwijl het gewoon betaalt is simpel zijn gewoon oplichters maar zo werkt dat niet!!

• 3 months later...
Guest zakaria
nouw heb ook simpel gehad maar er werden teveel kosten in rekening gebracht en onterecht en klantenservice ****ing slecht te beriken en ook nog een gedl betalen voor zoon waardeloose provider nouw ik nooit meer bij hun bah B)

• 3 months later...

HOE SIMPEL IS SIMPEL.NL ???????????k had een abo van € 10,0 (50 min bellen, 50 sms en 200 mb internet)Omdat ik het belplafond vaker bereikte, heb ik besloten om mijn bundel te upgraden naar een pakket van € 12,50 (250 min bellen, onbeperkt sms en 200 mb internet)Tot zover is alles nog in orde. Oké ik moest éénmalig € 2,50 extra betalen voor de wijziging van mijn bundel, maar dat eem ik dan voor lief.Nog geen 2 weken later zie ik op de site van Simpel een nieuw pakket te staan voor € 12,00, namelijk: 250 min bellen, onbeperkt sms en 500 mb internet.Ja u leest het goed; 300 MB MEER VOOR € 0,50 MINDERIk ben meteen naar mijnsimpel.nl gegaan om mijn bundel aan te passen.Helaas, dit pakket kan ik niet kiezen, maar wel een pakket van 1000 mb.Ik heb telefonisch contact opgenomen met Simpel, en de medewerkster zegt dat dit een down-grade zou zijn, en dat mag volgens de voorwaarden niet.Naar mijn mening is het wijzigen van 200 mb naar 500 mb UPGRADEN. Buiten dat staat er in de voorwaarden niet vermeld dat downgraden niet mag.Ondertussen heb ik nog enkele keren telefonisch contact opgenomen, en contactformuliertjes ingevuld, maar Simpel blijkt niet simpel te denken.Ze beloven om terug te bellen, en wat denk je????? Niets, ook geen reacties op contactformuliertjes. Ik heb 3 telefoons bij mij in de buurt gehouden omdat ze van Simpel terug zouden bellen (toch een beetje naïef van mij), en geen van de telefoons gaf enig teken dat Simpel mij probeerde te bellen!Simpelweg: ik ben er een beetje klaar mee. Maar dat was ik eigenlijk al na enkele minuten tijdens het allereerste telefoontje.

• 4 weeks later...

Al bijna 2 jaar simpel voor prive gebruik nooit problemen gehad nu heeft ook mijn man simpel als prive gebruik nu alles geactiveerd voor hem alles lukt,internet whatsapp.en gebeld worden maar helaas kan hij zelf NIET bellen kan deze oproep niet toestaan? Zeggen ze steeds wat kan het probleem zijn?

• 3 weeks later...
Guest John Wernert

Ben net terug van overwinteren in Portugal, ben maanden met Waardeloos bedrijf Simpel in slag geweest om te kunnen bellen.Na veel heen en weer gebel toen ik weer in Holland was, komen er niet uit.Moet nu van 5,08 Euro 47,00 betalen dit omdat er veel fouten zijn gemaakt.GA NOOIT MET DEZE OPLICHTERS IN ZEE, ZE LOKKEN JE MET 5 EURO.EENMAAL BINNEN , DOOR HUN STOMME (O,A PLAFON )GA NIET MET DIT BEDRIJF IN ZEE!!!!!!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...