Jump to content

Simpel klachten

C de Lang

Recommended Posts

Guest Hilde Van den Berghe

Ik ben niet te spreken over de kwaliteit van het klantgerichtheidsgebeure/ opleidingsniveau bij het call center van SIMPEL.  In het begin allerlei problemen met belplafond en abonnementsvorm. 

En bij oversluiting naar een andere provider, per ongeluk totaal afgesloten.  Nou, ik hoef niet te vertellen wat je tegenwoording allemaal met een mobiel doet, maarre.... de gevolgen waren niet mis

• 1 month later...
  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply
Guest Leon Austen

Hallo allemaal,

Ik heb zojuist de Klantenservice van SIMPEL gebeld omdat ik tijdens mijn trip van Duinkerken naar Londen en omgekeerd niet kon bellen op zee terwijl ik een dringend telefoontje moest plegen. Normaal zou ik gezien de te verwachte kosten, gewacht hebben tot ik aan wal was. Dit telefoontje was echter noodzakelijk.

Desgevraagd deelde een medewerkster van de Klantenservice van SIMPEL mij mede, dat het met een SIMPEL abonnement dus NIET mogelijk is om vanaf zee te bellen. Een SIMPEL-abonnement verleent deze service dus niet. Reden: T-Mobile had geen masten op zee staan! Ben ik nu SIMPEL of is SIMPEL nu SIMPEL. Bellen op zee gaat meestal via een Maritiem netwerk gekoppeld aan een sateliet-netwerk of aan een straalmast als het schip binnen een bepaalde afstand van de kust vaart.

Onlangs ingevoerde Europese wetgeving houdt de belkosten relatief laag.

Zou fijn zijn als ook ergens op "Mijn SIMPEL" te lezen zou zijn, welke diensten NIET door SIMPEL worden aangeboden zodat een klant dit niet PROEFONDERVINDELIJK hoef te ontdekken.

Overigens: Via de telefoon van mijn zoon, die middels een KPN-Prepaid-kaart belt, lukte het wel om van zee te bellen. De kosten vielen heel erg mee €1,15 voor bijna 4 minuten. Leon Austen - Wittem

.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...