Jump to content

KPN kosteloos opzeggen: hoezo kosteloos?

Margot

Recommended Posts

Op mijn factuur van april van KPN stond dat ik per 1 juli kosteloos kon opzeggen. Ik ben overgestapt naar een andere provider, die de opzegging voor mij heeft geregeld ivm nummerbehoud (dan mag je zelf niet opzeggen). Dit was allemaal voor 1 juli gerealiseerd. Zekerheidshalve heb ik nog wel brieven geschreven naar KPN ter bevestiging van mijn overstap met de aantekening van kosteloos opzeggen per 1 juli. Naar aanleiding van 1 van de brieven ben ik gebeld door een kpn-medewerker, die mij vertelde dat inderdaad mijn abonnement gewoon kosteloos zou worden beeindigd per juli. Omdat ik al vooruit had betaald voor juli en augustus, zou ik dan nog een bedrag terugkrijgen. En wat schetst mijn verbazing: op de factuur die ik vandaag ontving staat opgenomen een te betalen bedrag, nl. voor afkoop voortijdige beeindiging contract (euro 95,19) en kosten nav opzegtermijn (euro 43,46). Totaal dus euro 138,65. Ik ben maar weer in de pen geklommen, maar weet nog niet hoe dit afloopt. Terwijl ik ca euro 58 had moeten terugkrijgen!! Een forseschadepost dus van bij elkaar zo`n 196 Euro.
Is er iemand die tips heeft hoe dit aan te pakken, en bijv. een adres weet van KPN, waar ze de post goed afhandelen? Of een goed faxnummer? Mijn laatste brieven heb ik geschreven naar KNP-afdeling opzeggingen in Utrecht en KPN-Klantenservice in Rotterdam (dit laatste adres had ik doorgekregen van een KPN-medewerker). Ofwel: op wat voor manier kan ik ervoor zorgen dat ik geld terugkrijg in plaats dat nog wordt afgeschreven.

• 3 months later...

Wilde mijn simlock verwijderen. Heb het toestel 1,5 jaar. Voer de code in Na 2!!!! week als antwoord: Code niet correct of toestel is niet van KPN. Laat het maar een gelijk door een Ghanese belshop doen. Hier in Amsterdam kan het overal om de hoek voor 5 euro

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...