Jump to content

ecofoon

anja.geleijnse
 Share

Recommended Posts

In het oerwoud van alle telecom aanbieders,is mijn ervaring dat alle nieuwe providers snel hun zakken willen vullen,maar je moet toch wel van goede huize komen wil je hier in trappen.ok zoals ecofoon snel wat zakcentjes wil verdienen best , maar ik ga liever voor de langere duur,ben weer helemaal blij dat ik bij hi zit waar ik sinds 1999 klant ben (heb verschillende bokitos geprobeerd maar allemaal duurder) ondanks den haag (opta) blijft de telecom liegen, bedriegen en zakkenvullen. wie gaat hier wat aan doen?
gorilla anja.

• 3 weeks later...

Ik weet niet "wie" dit écht interessant vindt hoor??!! Ecofoon is de klikobak van Youfone beste mensen. Na de migratie van T-Mobile naar KPN moest Youfone de klanten kwijt die het minste qua ARPU in het laatje brachten. Via een tussen-Olifant is dit Ecofoon bedrijfje ontstaan waar je overigens +/- € 8,92 per maand betaald aan vaste kosten, geen € 4,99 zoals sommigen denken. En je moet wel heel erg veel worden gebeld wil je die € 8,92 er (door een ander) uitge***d krijgen, haha.... En dan nog een JAARCONTRACT eisen ook nog!! Lees de Algemene voorwaarden (kleine lettertjes in het groot) maar `s op je gemak incl. de uitgebreide variant van de tarievenlijsten, hahaha.... Je lacht je rot!! Heb je altijd al je gespreksafval willen scheiden?? Neem een abo`tje bij Ecofoon!! Ik zeg.... DOEN!! Stelletje Lapzwanzen, haha.... LOL

• 5 months later...

Prima provider ik weet echt niet waar bovenstaande kritiek op gebaseerd is, per seconde betalen vanaf de eerste minuut vind ik nergens verder. Doen dus.

• 5 months later...

B)Er is geen betere dan Ecofoon.
Ik heb ze ALLEMAAL gehad en het is overal ****, speciaal bij Telfort.

Ecofoon is fantastisch: een service desk die die naam ook echt waar maakt en geld ontvangen als je gebeld wordt of sms-berichten ontvangt.
Er zijn dagen dat ik een tegoed-saldo heb aan ontvangen gesprekken!