Guest koekske007 Posted August 23, 2010 Report Share Posted August 23, 2010 Beste,ik ben een begeleider van mensen met een verstandelijke beperking.Deze mensen wonen zelfstandig in een eigen studio, appartement of huisje.Ze hebben allemaal een vast telefoontoestel waarmee ze in geval van nood iemand van de begeleiding kunnen bereiken.Nu kregen we onlangs het nieuws dat er een klacht ingediend was bij Belgacom wegens stalking tegen iemand van de mensen die we begeleiden.Deze persoon blijkt die mensen te pas en te onpas op te bellen met haar vast toestel (soms 30 - 40 keer op een avond) tot die mensen uiteindelijk hun toestel moeten uittrekken om zo op hun gemak te zijn.Nu ben ik op zoek naar een praktische permanente oplossing. Het ideale zou zijn, een telefoontoestel waarop bepaalde nummers beblokkeerd kunnen worden voor uitgaande oproepen, of een toestel waarmee maar naar bepaalde nummers (die wij kunnen instellen) gebeld kan worden.Ik ben reeds in verschillende winkels en bij een Belgacom verkooppunt gaan informeren, maar voorlopig zonder resultaat.Toch hoop ik zo snel mogelijk een oplossing te vinden want de situatie is op dit moment heel erg vervelend voor de mensen die opgebeld worden.Indien er iemand een oplossing of een goed voorstel heeft, zijn deze van harte welkom.Met vriendelijke groet,Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stack2stack Posted February 13, 2011 Report Share Posted February 13, 2011 Goed plan. Ik word zelf gek van de torehoge kosten die ik heb doordat mijn kinderen "even" een vriendje willen bellen met de vaste lijn, als hun beltegoed op is. Ik ben benieuwd naar het resultaat van de zoektocht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.