Jump to content

Polaroid GSM?

mpeeters
 Share

Recommended Posts

Ik kreeg een aanbieding voor een multifunctionele Polaroid GSM, echter ik kan nergfens op internet info over deze telefoon vinden, en ook op de Polaroid website zelf staat niet vermeld dat ze gsm`s hebben.Heeft iemand een idee hoe dat zit? Bestaan ze wel??

• Replies 174
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

beste ook ik kreeg een aanbieding voor die gsm en ik vindt er ook niets van terug ik zou die gsm gratis krijgen via een bestelling mijn bestelling is ondertussen toegekomen en raar maar waar gsm was niet in voorraad en zou later geleverd worden dus afwachten maar

Hmm, ik zal maar even wachten met het plaatsen van een bestelling bij JM Bruneau denk ik ....Geplaatste Afbeelding
Ik vind ook niets terug, ik blijf dit forumpje volgen dus als er iemand iets weet hoor ik het graag !

Ik heb deze gsm ook aangekregen. Ik vind het ook vreemd dat er niets over te vinden is. Maar volgens mij is de gsm helemaal niet van polaroid zelf. Als ik aan de binnenkant van de gsm kijkt kan je zien dat het logo van JM Bruneau erop staat!

ja, ik heb die gsm ontvangen bij mijn bestelling. een knap stuk! veel mogelijkheden, plaats voor 2 simkaarten, aanraakscherm, mp3, radio, 1,3mp camera, enz.... eigelijk niet te geloven?!

Jaja, ze bestaan! Knap stuk, maar toch onhandig. Werkt redelijk traag, en de toestsenblokkering is ook niet dat. Maar ja, maar 1 dag aan het uittesten. Dus de handigheid ervan kan nog komen

• 4 weeks later...

tja hier hetzelfde... ook gezocht naar meer info over deze gsm, maar op internet nergens iets te bespeuren over Polaroid Gsm`s, enkel op dit forum... heel vreemd. Ook bestelling geplaatst bij Bruneau voor ongeveer 210 euro incl BTW, en anderhalve dag later bestelling en gsm gekregen, is raar genoeg zelfs nog een zeer degelijk toestel, kan er heel veel mee doen, plaats voor 2 SIM-kaarten, en op de koop toe zaten er zelfs 2 batterijen bij... begrijpe wie begrijpen kan... Als ik zie hoeveel je bvb voor een gelijkaardig toestel betaalt van Nokia of Sony Ericsson, dan moet je er minstens 300 euro voor betalen of zo... Dus echt niet logisch dat je dat er zomaar bij krijgt. Zeer rare praktijken als je het mij vraagt

• 1 month later...
  • 1 month later...

Hello, heb vandaag mijn bestelling gedaan bij bruneau , ben benieuwd naar de polaroid gsm , ik had voor 106 € btw inbesteld en dan komt die gsm met ook nog eens koekjes gratis bij , maar inderdaad zelfs op www.polariod.com staat niets van deze gsm erbij totaal niets zeer zeer vreemd.

Ja, echt heel raar. Ik kreeg vandaag de aanbieding en het ziet er op zich leuk uit! Maar aangezien er inderdaad niets over te vinden is op het internet is het toch wel vreemd.. iemand die ervaringen heeft met deze telefoon?

Ik heb ook net een bestelling bij Bruneau gedaan, als het goed is krijg ik `em meegeleverd. Ben benieuwd, raar dat er op internet (behalve dit forum) niks te vinden is over deze telefoon.

Jipz

Ik was eens aan het googlen op deze GSM en veel meer dan dit forum kwam ik niet tegen. Vandaar mijn beknopte ervaring :

Ik heb deze GSM vandaag 4/01/11 aangekregen, met de bestelling van Bruneau Geplaatste Afbeelding.
De doos met koekjes waren ook netjes ingesloten, lekker, bedankt Bruneau Geplaatste Afbeelding!

Heb het toestel net even uitgepakt en wat opgeladen. Het `ziet` er een degelijk
toestel uit, met plaats voor 2 simkaarten en mini-SD geheugenkaartje. Misschien slurpt het toestel energie, want het wordt zelfs geleverd met 2 batterijen, stel je voor... . Ook inbegrepen in de verpakking : usb-lader met 220V stekker, hoofdtelefoon, miniscule handleiding.

Om het scherm groot te houden werd het toetsenbord op 2 eenvoudige rijtjes geplaatst, wat zeer kleine knopjes oplevert en niet zeer intuitief is, zeker als je gewoon bent aan een Nokia toestel.
Om berichten te typen kan je via de -ietwat trage- touchscreen een qwerty toetsenbordje oproepen, waardoor het typen van een sms dan wel weer snel kan.

Toestel heeft een grote range aan instellingsmogelijkheden, welke vrij eenvoudig toegankelijk zijn via de touchscreen of centrale navigatieknop. Ik heb ze nog niet allemaal uitgetest, maar het oogt vrij eenvoudig om in te stellen.

Voor zover ik begrepen heb is het toestel ook een volwaardige mp-4 speler. Het ontbreken van een SD-geheugenkaartje liet mij nog niet toe de weergavekwaliteit eens te testen.

Bluetooth menu is toegankelijk via het hoofdscherm, wat ik personelijk best handig vind.

Op het eerste zicht lijkt het toestel dus wel ok, zeker en vast omdat het gratis kwam bij een zeer bescheiden bestelling. Ik zal het wellicht niet zelf gaan gebruiken, daar ik een zeer handig toestel van Nokia heb, iets wat deze polaroid zeker niet kan overklassen. Maar zeker een leuk toestel om eens mee aan het spelen te gaan of zeker te gebruiken in nood ipv. 1 of ander oldtimer vervangtoestel Geplaatste Afbeelding.

Jipz

Ik was eens aan het googlen op deze GSM en veel meer dan dit forum kwam ik niet tegen. Vandaar mijn beknopte ervaring :

Ik heb deze GSM vandaag 4/01/11 aangekregen, met de bestelling van Bruneau . ...........1 of ander oldtimer vervangtoestel .

Bedankt Verolin voor je uitvoerige analyse van het toestel.
Ik moet nog beslissen of ik ga bestellen en als reserve lijkt hij me voldoende.

Ik heb al de eerste problemen bij mijn tweede telefoongesprek . Ik krijg een blanco scherm te zien . Geen menu meer te zien . Alles blanco .Of zou mijn batterij al plat zijn ? Ik heb hem nog maar van gisteren en onmiddellijk opgeladen .
Bij het opladen blijft het display maagelijk wit , geen symbool te zien dat de batterij aan het opladen is .

Ik heb al de eerste problemen bij mijn tweede telefoongesprek . Ik krijg een blanco scherm te zien . Geen menu meer te zien . Alles blanco .Of zou mijn batterij al plat zijn ? Ik heb hem nog maar van gisteren en onmiddellijk opgeladen .
Bij het opladen blijft het display maagdelijk wit , geen symbool te zien dat de batterij aan het opladen is .

Zo even gebeld met vaste toestel naar deze GSM en dat werkt maar behalve dat het scherm wit blijft . Eigenaardig toch ???

Bij het opladen blijft het display maagdelijk wit , geen symbool te zien dat de batterij aan het opladen is .

Zo even gebeld met vaste toestel naar deze GSM en dat werkt maar behalve dat het scherm wit blijft . Eigenaardig toch ???

Het is opgelost . Ik heb er de batterij moeten uitnemen en terug insteken en toen was het probleem opgelost .

Weet er iemand hoe het werkt met die tweede sim kaart ?

Alles werkt perfekt met 1 sim , wanneer ik probeer met 2 sim kaarten krijg ik direkt bezig met verwerken , en dat blijft zo en kan er niets anders mee doen .

gisteren kreeg ook ik van JM bruneau de aanbieding om bij het plaatsen van een bestelling de polaroid GSM geheel gratis te ontvangen. Echter ook ik kan niks vinden van polaroid gsm`s op het internet. Wel kan ik een zoekertje vinden waar deze telefoon particulier wordt aangeboden. In Limburg, met een gebarsten scherm. Helaas staat er geen vraagprijs bij.

Hier lees ik dat de telefoon aan de binnenkant voorzien is van het JM bruneau logo.
Misschien laat bruneau deze speciaal vervaardigen?
Vreemd, want ook op de site van polaroid kom ik geen gsm tegen.
Zou bruneau dan stiekem het logo van polaroid misbruiken?

maar ach...
Als je inkt voor je printer besteld bij bruneau, is het misschien best aardig dat je er een telefoon bij krijgt. hij schijnt simlock vrij te zijn.
Gebruik je m zelf niet, is t misschien toch een leuk toestel om aan een van je kinderen te geven.

Graag wil ik weten of iemand deze telefoon gebruikt (langere tijd) en wat zijn bevindingen er van zijn....

vr. gr. peterflevo

Weet er iemand hoe het werkt met die tweede sim kaart ?

Alles werkt perfekt met 1 sim , wanneer ik probeer met 2 sim kaarten krijg ik direkt bezig met verwerken , en dat blijft zo en kan er niets anders mee doen .

misschien moet je je dan beroepen op je 2 jarige garant periode en het toestel retour zenden