Jump to content

Polaroid GSM?

mpeeters

Recommended Posts

Ik heb dinsdag ook een bestelling geplaatst en ben ingegaan op het aanbod van een gratis polaroid gsm. Gisteren heb ik mijn bestelling ontvangen maar de gsm was niet meer in voorraad en wordt later geleverd. Dat wordt dus afwachten.

Maar nu blijkt dat ik ben ingegaan op een aanbod van een nog andere polaroid gsm dan waarover hieronder gesproken wordt....
Ik zou een smartphone krijgen, zonder touch screen maar met een vast qwerty toetsenbord ( lijkt op de nokia c3 )

Heeft er nog iemand die aanbieding gekregen?

Groeten
Cindy

• Replies 174
  • Created
  • Last Reply
Guest peterflevo

Ik heb dinsdag ook een bestelling geplaatst en ben ingegaan op het aanbod van een gratis polaroid gsm. Gisteren heb ik mijn bestelling ontvangen maar de gsm was niet meer in voorraad en wordt later geleverd. Dat wordt dus afwachten.

Maar nu blijkt dat ik ben ingegaan op een aanbod van een nog andere polaroid gsm dan waarover hieronder gesproken wordt....
Ik zou een smartphone krijgen, zonder touch screen maar met een vast qwerty toetsenbord ( lijkt op de nokia c3 )

Groeten
Cindy

op nl.kapaza.be kun je een foto vinden van de polaroid gsm.
daar worden ze nieuw aangeboden tussen: doe een bod en de € 150.--

Groeten
Cindy

op nl.kapaza.be kun je een foto vinden van de polaroid gsm.
daar worden ze nieuw aangeboden tussen: doe een bod en de € 150.--

ik had de gsm al gezien op tweedehands-sites, het is daardoor dat ik weet dat de polaroid gsm-aanbieding die ik gekregen heb een andere is. Als ik kon zou ik een foto plaatsen of naar een site verwijzen maar vind er niets van terug.

Guest peterflevo

gisteren kreeg ook ik van JM bruneau de aanbieding om bij het plaatsen van een bestelling de polaroid GSM geheel gratis te ontvangen. Echter ook ik kan niks vinden van polaroid gsm`s op het internet. Wel kan ik een zoekertje vinden waar deze telefoon particulier wordt aangeboden. In Limburg, met een gebarsten scherm. Helaas staat er geen vraagprijs bij.

Hier lees ik dat de telefoon aan de binnenkant voorzien is van het JM bruneau logo.
Misschien laat bruneau deze speciaal vervaardigen?
Vreemd, want ook op de site van polaroid kom ik geen gsm tegen.
Zou bruneau dan stiekem het logo van polaroid misbruiken?

maar ach...
Als je inkt voor je printer besteld bij bruneau, is het misschien best aardig dat je er een telefoon bij krijgt. hij schijnt simlock vrij te zijn.
Gebruik je m zelf niet, is t misschien toch een leuk toestel om aan een van je kinderen te geven.

Graag wil ik weten of iemand deze telefoon gebruikt (langere tijd) en wat zijn bevindingen er van zijn....

vr. gr. peterflevo

PS. het moet wel een toppy telefoon zijn.heb net al op een 2ehands site de telefoon zien langskomen met een vraagprijs van € 200, maar lees ook al dat ze op zijn op t forum hier.

Ik heb hem ook aangekregen, maar het toestel herkent geen SIM kaartenHet zijn er allebij van Proximus. Iemand hier een oplossing voor?De rest kan het toestel wel allemaal. En die SIM kaarten zitter er niet verkeerd in.mvg

Ik heb hem ook aangekregen, maar het toestel herkent geen SIM kaartenHet zijn er allebij van Proximus. Iemand hier een oplossing voor?De rest kan het toestel wel allemaal. En die SIM kaarten zitter er niet verkeerd in.mvg

Bij mij zelfde probleem met 2 Sim kaarten tegelijk , werkt wel met 1 Sim kaart met de andere niet. Vermoedelijk sim defekt , zal nieuwe vragen met zelfde nr.
U kan ook eens hetzelfde proberen .
groeten
Christian

ik heb er ook zo eentje van bruneau werk niet met 2 sims , valt uit tijdens het bellen , en blokkeerd regelmatig volgens mij goedkope chinese rommel en als je de prijzen van hun inktpatronen eens vergelijkt met de concurentie dan heb je die telefoon dik betaalt

Ok de derde sim-kaart werkt wel in het toestel. En deze sim-kaart is het minst beschadigd dus ga ik ook maar eens een nieuwe sim-kaart halen.Dus ik veronderstel dat het toestel wat moeite heeft met licht beschadigde Sim kaarten.mvg

De Telefoon in Diemen aangekregen, was even zoeken de taal in te stellen, de handleiding is zo klein je hebt er een vergrootglas bij nodig.Verder werkt die wel aardig, wil iemand hem kopen?
150 euro..?

Ik heb net de telefoon binnen gekregen.
Maar alles staat op de telefoon in het Frans.
Hoe verander ik dat? In de kleinletterige beschrijving kan ik er niets over terug vinden.
Wie kan hier mee helepen

Hoi, Ik ben niet zo handig met het installeren van telefoons.
Alles staat ook in het Frans, en in de beschrijving, die met een vergrootglas moet worden gelezen, staat hier niets over in.
Wie kan mij helpen???

Hoi, Ik ben niet zo handig met het installeren van telefoons.
Alles staat ook in het Frans, en in de beschrijving, die met een vergrootglas moet worden gelezen, staat hier niets over in.
Wie kan mij helpen???

druk op menu en ga links onder naar instellingen skrol naar beneden op telefooninstelling en zie je eerst tijd en datum en tweede is veranderen van taal
mvg Christian

Guest lambert

Ook ik kreeg een aanbieding van Bruno, en ben op internet gaan zoeken en vond niets. Vreemd, ik denk dat alles wat je "gratis krijgt" zijn gewoon lokkertjes zijn, en daar kun je niets van verwachten.
Men zegt ook niet voor niets, dat je een "gekregen paard niet in de bek mag kijken.
Jammer dat men op zo`n manier zaken moet doen om de bestellingen binnen te krijgen en iedereen daar gewoon intuint.
Mensen moeten schijnbaar blij gemaakt worden met dode mussen.
Bruno lacht zich het apenzuur.

Tja, voor niets is voor niets, ik koop vaak bij Bruneau, juist vanwege de gratis geschenken. UIteraard geen wereldkwaliteit, maar wel altijd goedwerkend. Uiteraard is in dit geval de franse taal ingesteld, het is een frans bedrijf (dus geen Bruno) spreekt voor zich dat je deze op NL kan zetten.

P.s.
Je kunt dezelfde zaken ook bij Viking kopen, zelfde prijzen, maar geen kadootje !

Ook ik kreeg een aanbieding van Bruno, en ben op internet gaan zoeken en vond niets. Vreemd, ik denk dat alles wat je "gratis krijgt" zijn gewoon lokkertjes zijn, en daar kun je niets van verwachten.
Men zegt ook niet voor niets, dat je een "gekregen paard niet in de bek mag kijken.
Jammer dat men op zo`n manier zaken moet doen om de bestellingen binnen te krijgen en iedereen daar gewoon intuint.
Mensen moeten schijnbaar blij gemaakt worden met dode mussen.
Bruno lacht zich het apenzuur.

We hebben de polaroid telefoon ontvangen. Alle functies doen het. Alleen bij het bellen geeft de telefoon een extra geluid wat lijkt op een toon wat wel eens voor komt als je een bericht op je gsm gaat ontvangen.Weet iemand hiervoor een oplossing?Met dank

Ik heb mijn polaroid gsm gisteren ontvangen via nazending. Is een leuk toestel, lijkt op de Nokia C3, maar dan met azerty toestenbord. Heeft 2 camera`s en er kunnen ook 2sim-kaarten in. Hij heeft geen touch screen zoals al die andere polaroid gsm`s die terug te vinden zijn op 2dehandssite`s. Ik heb dus een heel ander toestel ontvangen.
Ik ben tevreden over mijn geschenk

Guest cathelijne

Had al bijna de aanbieding besteld, maar word nav deze reacties toch nieuwsgierig.Is er iemand die tevreden is over deze telefoon? Werken alle functies, zoals bv internet?Alvast bedankt!

Guest Trudy de Vos

Toestel ziet er leuk uit, maar inderdaad de gebruiksaanwijzing is niet te lezen. Ik kreeg hem ook cadeau maar geen koekjes!!!! Jammer, die had ik ook wel willen hebben.
Gelukkig had ik iemand die een beetje handig is en die heeft de telefoon in de Nederlandse taal gekregen. Maar het is gewoon een telefoon voor nood, ik heb een smartphone die ff naar de reparatie moet.
Inderdaad gek dat er niets van is te vinden op internet.
Boevendien zijn de kleine lettertje niet te lezen en zijn zeker niet opgesteld in correct Nederlands.
Ach, het was voor niks, straks weer lekker verder met mijn HTC

Guest martine

Heb mijn Proximus simkaart ingeplaatst maar hij herkent deze kaart niet, nochtans werkt deze perfekt op mijn Nokia toestel. Heeft iemand de oplossing daarvoor?

Guest cleo793

Hallo,

Ook ik heb de telefoon gisteren mogen ontvangen.
Heb al eerder een kado van Bruneau mogen ontvangen, waren geen addertjes onder het gras.
Wel hopen ze waarschijnlijk door deze goodwill dat je de volgende keer zonder kado ook voor hen kiest(lijkt me de marketinggedachte achter deze actie.)
Ik vind het gewoon een geinige telefoon, ok er zullen best fijnere telefoons zijn, maar HALLO deze is gratis. Dan is het toch minder voor de hand liggend om kritisch en sceptisch te zijn. Geeft wel aan hoe verwend we heden ten dage zijn.

Ik heb ondertussen de telefoon in het nederlands en zoek me nu nog suf naar de toetsenblokkering. Zit die er niet op of zoek ik niet goed genoeg.

Grappige gsm, ontdekte dat de voorzijde camera ("voor DC&quotGeplaatste Afbeelding mischien nog wel beter is dan de achterzijde ("achter DC".. je kan met beide camera`s filmen.
Foto kwaliteit is niet slecht voor een 1.3 mp. Wel telkens weer op groot formaat terug zetten (jammer). Flits niet nodig (voor de creativelingen) er zit nacht modus op. Kleine vingers zijn wel gewenst als je niet met je pennetje aan de gang wilt blijven.Afbeelding achtergrond springt na tijdje terug naar origineel afbeelding.
2 sims is handig, kunnen dure gsm`s thuis blijven bij sporten ed.

ps, geluid uit dit dingetje is niet mis, Jimmy Hendrix kan je er op draaien.
Weet alleen nog niet hoe ie zachter moet..

By the way Monica: misschien geluid dat je ook hoort bij de afhaal chinees..?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...