Jump to content

Polaroid GSM?

mpeeters

Recommended Posts

Ik heb dit toestel ook gekregen bij mijn bestelling.Polaroid GSMMijn bevindingen zijn:Bij trachten te telefoneren is het netwerk steeds bezet ???Niet mogelijk om calender te syncroniseren met computer (wel kan men de contacten opslaan en inporteren)Het is een gratis dingetje en voorbij gestreef is mijn conclusie.Het is een voorkoops lokker.

• Replies 174
  • Created
  • Last Reply

Gsm ontvangen en telefoon werkt prima. Maar heeft iemand een idee hoe je via bluetooth beltonen en sms-tonen kunt opslaan van een ander telefoon. De muziekskes die er opstaan zijn niet te doen, is het slechtere orgelwerk.
Internet krijg ik ook niet op gang ...

Beste Cleo793,
toetsenblokkering: ga naar instellingen, veiligheidsinstellingen,puntje 3 Toetsenbord automatisch blokkeren.

Beste mensen,
Ik heb de folder ook binnen gekregen met aanbieding van gratis Polaroid gsm.
Gratis bij bestelling van 50euro! Wat kost het toestel dan? meschien 20 euro?
Dus kwaliteit laat zich raden! Maar gratis altijd goed.

Hoi allemaal,
ik heb via mijn vader ook een polaroid gekregen. Tot nu toe deed alles het prima, maar vanmiddag leek hij even de weg kwijt te zijn. Hij was helemaal verkeerd gecalibreerd, terwijl er niemand aan heeft gezeten... Mijn logische gedachte was om hem opnieuw te calibreren, maar dat deed hij in één keer ook niet meer. Iedere keer als ik gecalibreerd had kreeg ik een foutmelding, of ik het nog een keer wilde doen. Na een keer of 10 de telefoon maar eens even uitgezet. Nog een paar keer geprobeerd, hetzelfde probleem. Vervolgens even de accu eruit gehad, maar dat had ook geen zin...
Heeft iemand een zelfde probleem, of weet iemand hoe ik het touchscreen weer fatsoenlijk aan de praat krijg?
groetjes doris

Guest jeannet

ik heb vandaag ook mijn polaroid gsm toegstuurd gekregen , prima , maar wie weet welke geheugenkaart er in moet , en hoe kan het dat mijn telefoon nrs niet mee over gaan naar deze gsm , deze zitten toch op je simkaart?

Ik kan mij absoluut niet voorstellen dat Polaroid telefoons maakt.
Wél beschik ik over een zonnebril van het merk.
Waarschijnlijk wordt deze (fictieve?) naam gewoon genoemd om
de telefoons (van twijfelachtige oorsprong) beter te verkopen.
Wie het ëcht weet mag het zeggen, maar tot dan vertrouw ik het niet.

maar wie weet welke geheugenkaart er in moet

Een microSD kaartje van 2Gb kan erin.

Hoe?
1 maak de achterkant open en verwijder de batterij
2 boven het eerste SIM-slot is de plek waar de microSD kaart in moet.
3 beweeg schuifje naar links (beweegt vervolgens omhoog)
4 schuif de microSD kaart onder het schuifje
5 druk schuifje dicht en schuif naar rechts.
6 batterij er weer in en achterkant sluiten

Telefoon zal nu aangeven dat er een geheugenkaart geplaatst is.

Bij bellen met de polaroid GSM van Bruneau heeft de ontvanger last van een zeer hinderlijke echo van de eigen stem. Overigens is dat ook het geval als ik gebeld wordt. Ook dan heeft de beller deze echo van de eigen stem.
Dit verschijnsel doet zich voor bij tot nu toe alle contacten met uiteenlopende gsm´s waaronder iphones.
Mijn provider is Telfort.
Met mijn andere gsm, een oude Nokia, heb ik geen probleem.
Weet imand de oorzaak van dit verschijnsel of liever nog een remedie.
Bvd

Ik heb net de telefoon binnen gekregen.
Maar alles staat op de telefoon in het Frans.
Hoe verander ik dat? In de kleinletterige beschrijving kan ik er niets over terug vinden.
Wie kan hier mee helepen

zo verander je de taal::::

klik op menu(links onderin)
dan instellingen (links onderin)
telefooninstellingen(3e van boven)
taal(2e van boven)
nederlands(onderste)

suc666

Recent een bestelling geplaatst bij Bruneau. Bij levering was inderdaad de GSM bijgesloten. Batterij opgeladen, SIM erin, Micro-SD erin en alles blijkt nog te werken ook. Verwacht natuurlijk geen hoogvlieger en inderdaad is het touchscreen een beetje traag. Als je eisen wil stellen aan een toestel, koop er dan een voor veel geld of laat je verleiden tot een duur abonnement. Voor als nood, voor de kinderen of om mee te nemen als het risico van verlies/diefstal of beschadiging groot is, is dit een heel aardig ding. En laten we eerlijk zijn, waar krijg je, echt voor nop, een GSM met twee (!) batterijen en voorziening voor twee sim-kaarten?
Niet klagen dus! Aardige aktie Bruneau!

Guest NIVELLE JAN

Eigenlijk `n handig ding gsm polaroid. Bijna alles werkt perfect. . .behalve het toetsenbord krijg ik niet meer ontgrendeld als het vast staat !De normale ontgrendelingstoetsen doen het niet !Weet iemand raad ?

Ivm de Polaroid Smartphone:
bij ontvangst batterijen (2 stuks) voor de helft opgeladen. Nu mag ik deze batterijen 48u aan de oplader laten de batterij blijft laag waardoor het toestel zichzelf uitschakeld.
Heeft er nog iemand dit probleem? En kan je dit oplossen?
Zo niet vrees ik dat ik dit mooie toestel voor recyclage bestemd zal zijn. MVG

Voor ontgrendelen,

Rond de zilverkleurige knop onder de 8 en 9 zitten cursor toesten. Druk de linker in (zit naast groen2) en daarna op het * (rechts van de 5).

Sterkte.

Ed.

het scherm van mn gratis polaroid toestel (bruneau) springt af en toe op wit, om m weer goed te krijgen, moet ik m uit en aan doen. Weet iemand een betere oplossing voor dit probleem?

heb de gsm ook mogen ontvangen met nalevering, maar mijn vraag is ...aqls ik wil smsen krijg ik het snel menu van woorden wat dus niet werkt vind ik, ik wil graag gewoon smsen via de toetsen(niet het toetsenbord) weet iemand hoe ik dat kan instellen, voor mij is er ander geen mogelijkheid om te smsen

• 2 weeks later...
Guest iheartdropdead

heb de gsm ook mogen ontvangen met nalevering, maar mijn vraag is ...aqls ik wil smsen krijg ik het snel menu van woorden wat dus niet werkt vind ik, ik wil graag gewoon smsen via de toetsen(niet het toetsenbord) weet iemand hoe ik dat kan instellen, voor mij is er ander geen mogelijkheid om te smsen

6 keer op # drukken, en dan heb je gewoon toetsenbord

• 2 weeks later...

Hallo,
Kan er mij iemand helpen aub? ik heb een polaroid gsm gekocht waar je 2 sim kaarten kan insteken. Ik plaats mijn sim kaart in de sim kaart houder 1 en er gebeurt niks. Er komt steeds op, plaats sim kaart. Doe ik iets verkeerd? de sim kaart zit nochtans goed.

Alvast bedankt
Pascal

Guest Urbanloverdude

Heeej iedereenIk vind het best wel een toffe gsm (gratis, dus we mogen niet klagen he), maar ik heb 1 probleem, het internet werkt niet, wat ik ook probeer! jammer Geplaatste Afbeelding als iemand mij kan helpen zeg het ajb, ik ben bij proximusdaag

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...