Jump to content

Polaroid GSM?

mpeeters

Recommended Posts

Guest sef-yu

heb de gsm ook mogen ontvangen met nalevering, maar mijn vraag is ...aqls ik wil smsen krijg ik het snel menu van woorden wat dus niet werkt vind ik, ik wil graag gewoon smsen via de toetsen(niet het toetsenbord) weet iemand hoe ik dat kan instellen, voor mij is er ander geen mogelijkheid om te smsen
6 keer op # drukken, en dan heb je gewoon toetsenbord

hej kheb hem ook juist maar zo op en top is m nu ook weeral ni, maar als je op # duwt dan kun je links boven in de hoek dit zien int blauw met witte letters du mt

• 2 weeks later...
  • Replies 174
  • Created
  • Last Reply
Guest kirsten

haaai,

ik heb dus een probleempje bij mij kan hij wel mmsjes ontvangen,
maar het opnenen lukt niet dan zegt hij gprs niet geabboneerd.

Ben naar mijn provider gegaan die zeiden moet aan je mobiel liggen.
Heeft iemand hetzelfde probleem?
xxx

• 1 month later...

heb de gsm ook mogen ontvangen met nalevering, maar mijn vraag is ...aqls ik wil smsen krijg ik het snel menu van woorden wat dus niet werkt vind ik, ik wil graag gewoon smsen via de toetsen(niet het toetsenbord) weet iemand hoe ik dat kan instellen, voor mij is er ander geen mogelijkheid om te smsen
6 keer op # drukken, en dan heb je gewoon toetsenbord

hej kheb hem ook juist maar zo op en top is m nu ook weeral ni, maar als je op # duwt dan kun je links boven in de hoek dit zien int blauw met witte letters du mt

Ik heb net het omgekeerde probleem: ik wil die T9functie (woordenboek dat snel woorden herkent tijdens het sms-en) activeren op mijn polaroid en kan maar nergens vinden hoe dat moet. Ik heb model PROA618PR001 (ik heb de indruk dat er hier over verschillende modellen door elkaar wordt gepraat...). Iemand enig idee hoe ik die T9 activeer? Door op # te drukken kom ik er alvast niet...

Guest yves

telkens ik deze gsm oplaad valt alles uit en moet ik alles opnieuw instellen, datum, tijd enz. kan dit verholpen worden ???

Guest Carl

Vraag: Weet iemand hoe je de telefoon moet openmaken om de kaart te plaatsen. Er zit nergens een opening en ik wil niet gelijk met een schroevendraaier aaan de gang gaan om hem open te wrikken. Er moet vast een bepaalde handigheid voor zijn.

Guest an-louise

IK denk dat we allemaal belazerd werden door "bruneau",laat ons samen een klacht indienen bij test aankoop

Heb ook net die polaroid gekrege maar heb geen idee hoe ik deze met USB op mijn pc geopend krijg iemand helpen aub?

• 3 weeks later...
Guest WTGV

Vraag: Weet iemand hoe je de telefoon moet openmaken om de kaart te plaatsen. Er zit nergens een opening en ik wil niet gelijk met een schroevendraaier aaan de gang gaan om hem open te wrikken. Er moet vast een bepaalde handigheid voor zijn.

Gewoon het achterste deksel met beide duimen achteruit duwen, en je kan 2 simkaarten en geheugenkaart plaatsen wel SD mini.

Guest WTGV

Kan iemand uitleggen hoe je de beltonen instelt op de POLAROID PROA618PR001??

Ga naar menu: vandaar naar profielen op ok klikken middenknoop dan heb je Standaard - dan op opties klikken ga dan naar instellingen en daar kan je alles wat betreft geluid instellen 1. ringinstellingen 2;pas volume aan 3 oproepsignaal 4.Berichtsignaal 5 alarmherinnering 6 Toetstoon 7. Batterij bijna leeg enz. Succes

• 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
Guest justin

weet iemand hoe je de toetsenblokkering eraf krijgt?
erop is rode toets vast houden maar eraf werkt niet, enkel door de accu eruit te halen???

Waarschijnlijk heb ik (voorlopig) meer geluk dan de meesten onder jullie. Het toestel doet tot nu toe al wat ik vraag, telefoneren, SMS-sen, fotos nemen, filmen, agenda beheren en muziek beluisteren. Ben intussen al 6 dagen aan het uittesten met de eerste opgeladen batterij en gebruik maar 1 simkaart. Succes voor iedereen.

(ik werk niet bij Bruneau)

Heb ook zo`n Polaroid gsm. Ik heb absoluut geen touchscreen ontvangen.
Hij werkt prima met 2 simkaarten. Alleen de handleiding is helaas waardeloos!
Kost heel veel tijd om de functies uit te zoeken, omdat ik niets of weinig aan de handleiding heb.
Weet iemand hoe ik mijn model polaroid kan verbinden met de computer????
en
De ingetoetste telefoonnummers verschijnen in zeer grote en gekleurde cijfers.Weet iemand hoe ik dit normaal krijg?

Voor de rest gaat bellen en smsen prima met 2 simkaarten.

Alvast bedankt

• 2 weeks later...
Guest Groosman Donald

heb ook dezelfde opmerkingen als de bovenstaande,
krijg ook de toetsenblokkeing niet weg,
heb het toestel ook via bruneau
wie kan helpen?

• 2 weeks later...
Guest Lotte_

Ik zie dat jullie allen niet tevreden zijn over de telefoon van polaroid.. Ik zou net ook zo`n gsm willen bestellen: polaroid PRO Z500. ik weet niet of het slim zouw zijn als ik het zouw doen .. Kan iemand mij helpen aub..

Guest rapton

Polaroid gsm.

toetsblokkering uitzetten : horizontale streep naast rode toets en space indrukken.
volume + is #
volume - is *

voor de rest werkt prima, juist geluidskwaliteit telefoongesprekken acceptabel.

Polaroid gsm.

toetsblokkering uitzetten : horizontale streep naast rode toets en space indrukken.
volume + is #
volume - is *

voor de rest werkt prima, juist geluidskwaliteit telefoongesprekken acceptabel.

Kan er iemand de PROZ500 Polaroid synchroniseren met de PC (outlook) ???!!! Iemand software voor gevonden of oplossing?

Hallo,
Kan er mij iemand helpen aub? ik heb een polaroid gsm gekocht waar je 2 sim kaarten kan insteken. Ik plaats mijn sim kaart in de sim kaart houder 1 en er gebeurt niks. Er komt steeds op, plaats sim kaart. Doe ik iets verkeerd? de sim kaart zit nochtans goed.

Alvast bedankt
Pascal

je kan toetsel instellen dat hij 1 sim of 2 sims gebruikt of allebei
zit ergens in de instellingen
bertje

Ik zie dat jullie allen niet tevreden zijn over de telefoon van polaroid.. Ik zou net ook zo`n gsm willen bestellen: polaroid PRO Z500. ik weet niet of het slim zouw zijn als ik het zouw doen .. Kan iemand mij helpen aub..

heb hem juist ontvangen proz500pr003.

ben er zeer tevreden over en ook gratis toestel bij bruneau.

bertje

Hallo,
Kan er mij iemand helpen aub? ik heb een polaroid gsm gekocht waar je 2 sim kaarten kan insteken. Ik plaats mijn sim kaart in de sim kaart houder 1 en er gebeurt niks. Er komt steeds op, plaats sim kaart. Doe ik iets verkeerd? de sim kaart zit nochtans goed.

Alvast bedankt
Pascal

je kan toetsel instellen dat hij 1 sim of 2 sims gebruikt of allebei
zit ergens in de instellingen
bertje

je kan de achterkant open schuiven ( grootste deel) en daar
kan je twee sims plaatsen
bertje

ja, ik heb die gsm ontvangen bij mijn bestelling. een knap stuk! veel mogelijkheden, plaats voor 2 simkaarten, aanraakscherm, mp3, radio, 1,3mp camera, enz.... eigelijk niet te geloven?!

bij mij geen aanraakscherm type proz500pr003

welk type heb jij

bertje

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...