Jump to content

Polaroid GSM?

mpeeters

Recommended Posts

Vraag: Weet iemand hoe je de telefoon moet openmaken om de kaart te plaatsen. Er zit nergens een opening en ik wil niet gelijk met een schroevendraaier aaan de gang gaan om hem open te wrikken. Er moet vast een bepaalde handigheid voor zijn.

Gewoon het achterste deksel met beide duimen achteruit duwen, en je kan 2 simkaarten en geheugenkaart plaatsen wel SD mini.

welke capaciteit van sd mini steek je er best in?
kan je de contacten copieren van sim naar telefoon?
bertje

• Replies 174
  • Created
  • Last Reply

Ik heb dit toestel ook gekregen bij mijn bestelling.Polaroid GSMMijn bevindingen zijn:Bij trachten te telefoneren is het netwerk steeds bezet ???Niet mogelijk om calender te syncroniseren met computer (wel kan men de contacten opslaan en inporteren)Het is een gratis dingetje en voorbij gestreef is mijn conclusie.Het is een voorkoops lokker.

hello kan je mij eens vertellen hoe je de contacten kan opslaan of moet er
een de kaart in,

bertje

weet er iemand hoe je moet filmen met polaroid gsm?

ik beschik vanaf vandaag ook een polaroid gsm,
weet u misschien hoe ik de taal naar nederlands kan veranderen
want momenteel staat het op het Frans ?

groetjes , Lotte

Ik heb dit toestel ook gekregen bij mijn bestelling.Polaroid GSMMijn bevindingen zijn:Bij trachten te telefoneren is het netwerk steeds bezet ???Niet mogelijk om calender te syncroniseren met computer (wel kan men de contacten opslaan en inporteren)Het is een gratis dingetje en voorbij gestreef is mijn conclusie.Het is een voorkoops lokker.

een de kaart in,

bertje

Weet iemand misschien hoe je de taal kan veranderen op de gsm?
momenteel staat hij nog op frans
groetjes, lotte

Taal veranderen:

Hoofdmenu -> Instellingen (Vierde icoontje) -> telefooninstellingen (tweede icoontje) -> Taal (derde rij)

Iemand een idee voor synchronisatie met agenda?????!!!!

ik heb vandaag ook mijn polaroid gsm toegstuurd gekregen , prima , maar wie weet welke geheugenkaart er in moet , en hoe kan het dat mijn telefoon nrs niet mee over gaan naar deze gsm , deze zitten toch op je simkaart?

mini sd 2 giga

bertje

een de kaart in,

bertje

Weet iemand misschien hoe je de taal kan veranderen op de gsm?
momenteel staat hij nog op frans
groetjes, lotte

Hoofdmenu -> Instellingen (Vierde icoontje) -> telefooninstellingen (tweede icoontje) -> Taal (derde rij)
groeten
bertje

weet er iemand hoe je moet filmen met polaroid gsm?

ik beschik vanaf vandaag ook een polaroid gsm,
weet u misschien hoe ik de taal naar nederlands kan veranderen
want momenteel staat het op het Frans ?

groetjesHoofdmenu -> Instellingen (Vierde icoontje) -> telefooninstellingen (tweede icoontje) -> Taal (derde rij)

, Lotte

Heb nu ook zo`n PRO500Z van Polaroid. Tja, het ding werkt, alleen is ie met geen kanten op GPRS te krijgen. De voorgestelde gegevensaccounts zijn ofwel franse of duitse, maar je kan gewoon geen andere toevoegen. Geen ontvangst van MMS dus, laat staan versturen. Iemand enig idee?

Jaja, ze bestaan! Knap stuk, maar toch onhandig. Werkt redelijk traag, en de toestsenblokkering is ook niet dat. Maar ja, maar 1 dag aan het uittesten. Dus de handigheid ervan kan nog komen

KAN ER MIJ IEMAND VERTELLEN OM DE TOETSENBLOKKERING OP TE HEFFEN
bedankt

bertje

Ik heb het toestel ook via Bruneau. Voor mij doet het toestel wat ik ervan verwacht, maar heb een probleem als ik mijn voicemail wil bellen. Het toestel gaat over op een wit scherm en start terug op. Dit doet hij ook als ik iemand bel en de lijn gaat over op de persoon zijn voicemail. Weet er iemand wat hiervan de reden kan zijn?

ik heb de bruneau polaroid telefoon PROZ500 en alles werkt op 1 ding na: ik kan niet gebeld worden.
Ik kan bellen en sms"n, ik ontvang sms`n maar ik kan niet gebeld worden, wat is hier aan de hand, weet iemand dit?
Als je me belt gebeurt er niets en de beller krijgt als bericht dat deze mobiel niet bereikbaar is en dan een tuut,tuut,tuut, toon. Ik wordt er gek van, help.

een beetje korte lontjes hebben de reageerders op deze site zeg; de gebruiksaanwijzing blinkt inderdaad niet uit in helderheid, maar gewoon rustig lezen en uitproberen en het gratis toestel van Bruneau is een prima aanwinst. Alle functies werken, een prima toestel en een heel leuke actie van Bruneau!

Hey,

Inderdaad, de functies werken bij mij ook allemaal. Maar als je het woord "smartphone" ziet staan, denk je toch dat de telefoon op z`n minst kan syncrhoniseren met je pc Geplaatste Afbeelding

• 2 weeks later...
Guest Sarah K

Ik kan met m`n nieuwe Polaroid wel bellen, maar ik hoor de andere persoon niet op de normale manier. Met oordopjes en handsfree lukt `t wel.
Wie heeft de oplossing voor mij?
alvast bedankt,

Sarah K

Polaroid gsm.

toetsblokkering uitzetten : horizontale streep naast rode toets en space indrukken.
volume + is #
volume - is *

voor de rest werkt prima, juist geluidskwaliteit telefoongesprekken acceptabel.

Ik heb ook zo`n Polaroid telefoon van Bruneau, en kan de toetsenblokkering niet opheffen. Ik heb echter geen horizontale streep. Ik heb maar 3 toetsen, een groene, een rode en een menu toets daar tussenin. Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt

• 2 weeks later...

Ja, ik heb ook een gratis Polaroid PROZ500PR003.
Zeer slechte gebruiksaanwijzing.:?
Weet iemand hoe ik de SIM kaart moet plaatsen en de accu.

Dan ben ik weer een stap verder.

Kan ik ook ergens een gebruiksaanwijziging downloaden die wel duidelijk is en zonder vergrootglas te lezen is???

Bedankt voor jouw (duidelijke) antwoord

Gr. Adri

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...