Jump to content

Polaroid GSM?

mpeeters

Recommended Posts

• Replies 174
  • Created
  • Last Reply

ik heb een polaroid PROA618PR001 ontvangen.
Weet iemand :

1. hoe ik bij berichten automatische woordvorming kan instellen ?

2. hoe ik een ringtone via bluetooth van een andere gsm kan downloaden ? Ik krijg hierbij steeds de melding "onvoldoende geheugen" hoewel het een klein bestandje is en ik er een geheugenkaart van 4GB heb ingestoken. Die geheugenkaart werkt want de foto`s erop saven is geen probleem.

Guest Nadia Vets

Allemaal,Ik heb ook zo`n Polaroid GSM gekregen bij mijn bestelling bij Bruneau. `k Heb ondertussen gevonden hoe ik de gsm (waarvan de toetsen waren geblokkeerd) weer moest deblokkeren:- Klik het groene telefoontje (uiterst linkse knop)- Klik vervolgens op de spatieVeel geluk!

• 1 month later...
Guest fabbienne

Ik hoop dat jullie kunnen helpen!! Ik heb nu ook een gratis polaroid gekregen.Maar ik kom niet op fb, msn of internet..Als k op intenet wil zegt het toestel dat het is misluktAls ik op fb of msn wil zegt het toetsel mscd niet aan wezig. Groetjes fabienne

Ik zit met zelfde probleem kom niet op internet met de telefoon van Polaroid alles geprobeerd maar er komt steeds tekst. Mislukt Wie kan mij vertellen hoe het mogelijk is om te instaleren dat het gaat werken

• 2 weeks later...

Hallo ,

Ook ik was blij met mijn nieuwe gratis gsm van Bruneau , Polaroid proz500pr003 ,
jammer genoeg kan ik alleen bellen met de oortjes aangesloten , wat ik echt niet zo handig vind , iemand hier een oplossing voor ?
Een handleiding in groet letters is wel te vinden via google ,in pdf

hopend op een vlug antwoord hou ik me nog wat bezig met zoeken

groetjes omaatje Geplaatste Afbeelding

• 2 weeks later...

Dag Robby,Heb jij ondertussen het probleem van voice-mail kunnen oplossen. Ik het dit ook bij de base-kaart en niet bij die van proximusNico

zelfde probleem hier. kunnen geen voicemail van Base bereiken. iemand enig idee hoe we dit kunnen opheffen?

internet nog niet geprobeerd.

verder best tevreden over dit toestel. al bij al gratis, dus we klagen niet.
bij ons was scherm na 14 gebroken en Bruneau heeft binnen de 2 dagen nieuw toestel gestuurd.

handleiding in pdf formaat is te vinden als je polaroid proz500pr003 in google intikt (4e link)

Graag zou ik willen weten wat ik kan doen want reeds al het derde toestel met zelfde probleem kan niet gebeld worden en zelf niet bellen probleem wat zich voordoet zodra iemand mij belt wit scherm en als ik bel ook heb bij bruneau al 3andere gekregen met allemaal zelfde fout nu vragen ze hun af of ik hem juist gebruik wat kan ik mis doen met sim en batterij te plaatsen en aan te leggen

• 3 weeks later...

Graag zou ik willen weten wat ik kan doen want reeds al het derde toestel met zelfde probleem kan niet gebeld worden en zelf niet bellen probleem wat zich voordoet zodra iemand mij belt wit scherm en als ik bel ook heb bij bruneau al 3andere gekregen met allemaal zelfde fout nu vragen ze hun af of ik hem juist gebruik wat kan ik mis doen met sim en batterij te plaatsen en aan te leggen

wij hebben de strijd opgegeven. Niet kunnen luisteren naar antwoordapparaat is heel vervelend. verder zelfde pobleem: ineens geen uitgaande gesprekken en sms`en meer kunnen uitvoeren. Als we de simkaart in simslot steken gaat het wel...maar da`s een oplossing van mijn voeten...
Jammer. Polaroid had hiermee een goede concurrent kunnen worden maar hebben echt gefaald.

• 2 weeks later...

omaatje ; kun je eens die link geven van de handleiding?kees & fabienne : het wil zeggen dat je een microSD kaartje moet invoegen in je gsm.ik had dit al van mijn vroegere gsm dus vond ik dit redelijk logisch nu Geplaatste Afbeelding

Hey beste mensen,

ik heb een polaroid PRO1021PR003 en het luidsprekertje werkt niet, dus ik kan alles doen en aan de andere kant horen ze mij maar ik hoor niks...
Nu ben ik ook op zoek naar het wachtwoord voor `oproep blokkeren`

THNX

• 3 months later...
Guest Daphné

Hallo allemaal, gister mijn polaroid PRO1021PR toegestuurd gekregen.Vandaag om zo een micro SD kaartje geweest 8G.Maar na het plaatsen van het kaartje wil de gsm niet meer opstarten?Als ik het kaartje eruit haal werkt alles prima, met het kaartje dus niet :s iemand een oplossing?Merci

• 2 months later...

Ik kan met m`n nieuwe Polaroid wel bellen, maar ik hoor de andere persoon niet op de normale manier. Met oordopjes en handsfree lukt `t wel.
Wie heeft de oplossing voor mij?
alvast bedankt,

Sarah K

Hoi Sarah

Heb je de oplossing al gevonden. Ik heb hetzlefde probleem.Ik hoor het graag.

• 4 weeks later...

is het mogelijk om de genomen foto`s (filmpjes) te downloaden op de pc ? zoals iedereen hier zegt: op het internet is nergens iets te vinden over de POLAROID PRO 1021 PR004. zelfs niet op de site van POLAROID. (?!) Je kunt er alleen een kopie vinden van de handleiding. Ik zie niet in welk nut het heeft de foto`s alleen te kunnen bekijken op je gsm.

Guest Alfons

Om het toestel Polaroid PRO1021PR te deblokkeren
duw op menu en dan alt zo verschijnt het op het scherm.

Duw dus op het ruitje (links van de centrale menuknop) en dan op alt.
Misschien moet jemoet je meer dan één keer dit over doen.
Bij mij is het gelukt.
Succes ermee.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...