Jump to content

Polaroid GSM?

mpeeters

Recommended Posts

• Replies 174
  • Created
  • Last Reply
Guest Bruno DC

Heb ook zo`n PRO1021PR gratis gekregen bij een bestelling maar kan iemand mij vertellen hoe je MMS moet instellen heb reeds mijn eenmalig paswoord gekregen via sms.Alvast bedankt voor jullie hulp. Bruno

• 2 months later...

Hallo,
Kan iemand mij helpen de cd om de pc-suite voor de Polaroid PROX11BPR002 te installeren. Heb zo`n ding gratis gekregen, maar er zit helaas geen cd-rom bij.
Bvd
Olaf

• 3 weeks later...

Hallo ik heb ook een telefoon van bruneau weet iemand hoe ik apps kan toevoegen en hoe een whatsapp te versturen kom niet uit de geringe gebruiksaanwijzing

• 2 weeks later...

Waarschijnlijk heb ik (voorlopig) meer geluk dan de meesten onder jullie. Het toestel doet tot nu toe al wat ik vraag, telefoneren, SMS-sen, fotos nemen, filmen, agenda beheren en muziek beluisteren. Ben intussen al 6 dagen aan het uittesten met de eerste opgeladen batterij en gebruik maar 1 simkaart. Succes voor iedereen.

(ik werk niet bij Bruneau)

Hallo, helpt u mij a.u.b. hoe agenda invullen
Vriendelijk bedankt, André

• 3 months later...
Guest stoffe

Weet er iemand hoe mett deze telefoon het qwerty klavier om berichten te sturen naar azerty kan brengen Aub:O

Guest Danny

is het mogelijk om de genomen foto`s (filmpjes) te downloaden op de pc ? zoals iedereen hier zegt: op het internet is nergens iets te vinden over de POLAROID PRO 1021 PR004. zelfs niet op de site van POLAROID. (?!) Je kunt er alleen een kopie vinden van de handleiding. Ik zie niet in welk nut het heeft de foto`s alleen te kunnen bekijken op je gsm.

Wilfried,
Dat is perfect mogelijk met het programma SnapPea... Hiermee kan je vanaf je desktop of laptop verbinding maken met je smartphone... Je kan dan al je contacten/berichten/foto`s video`s/etc beheren vanaf je computer... Werkt perfect met mijn polaroid smartphone Geplaatste Afbeelding
http://www.zdnet.be/download/149241/je-android-phone-vanaf-de-pc-beheren/

Guest fred

Beste,Weet er iemand hoe je de polariod smartphone prog40c moet hardresetten?Ik heb te veel patroonpogingen gedaan, aanvaardde deze niet meer. Ook wanneer ik men emailadres en paswoord invul aanvaard hij ze niet.Iemand tips, raad

• 2 weeks later...
Guest Anthoy

ik heb een polaroid 1021 pr 103 gewonnen
maar wanneer ik hem wil aansteken voor de eerste keer gebeurd er helemaal niets, de batterij en sim- kaart zijn nochtans correct geïnstalleerd...

• 4 months later...
  • 1 month later...
Guest grandbarbu

Om een Azerty klavier in te stellen:Kies: Instellingen - dan Taal en Toetsenbord - dan Androïd Toetsenbord - dan Invoertalen- Kies dan Francais. Het toetsenbord zal nu azerty zijn. Daarna kan via de spatiebalk kan via de spatiebalk overgeschakeld worden van Azerty naar Qwerty en omgekeerd.

Ik heb sinds kort een pro4006pr001.bt. als ik foto`s wil maken hoor ik wel een geluidje en soms een groen of rood kadertje maar maakt geen foto. En soms maakt hij de foto direkt? Wie heeft daar een uitgebreidere gebruiksaanwijzing van?

• 2 weeks later...

Hahaha ik heb een polaroid en ik krijg de achterkant er niet eens vanaf.Hoe ik ook druk, trek, schuif er gebeurt niks.Aan die gebruiksaanwijzing heb ik ook niks.Kan iemand me helpen???Alvast bedankt

Guest Dick Verspoor

:?Smartphone PRO4006 kan wel SMS verzenden, maar niet ontvangen. Ligt niet aan mijn SIM/aanbieder, lukt wel in ander toestel. Wat zou de oorzaak kunnen zijn ? B.v.d. voor de reactie

Ik heb sinds kort een pro4006pr001.bt. als ik foto`s wil maken hoor ik wel een geluidje en soms een groen of rood kadertje maar maakt geen foto. En soms maakt hij de foto direkt? Wie heeft daar een uitgebreidere gebruiksaanwijzing van?

Ga naar:

www.blokker.nl/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDetails?...

en download de gebruiksaanwijzing in pdf

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

als je de telefoon recht voorje ligt aan de zijkant rechtsonderin een klein gleufje die moet je even iets tussen zettendan een klein beetje buigen gr

• 4 weeks later...

Hoi

ik had een vraag ik heb een polaroid pro4006... nu ik een nieuwe sim heb krijg ik in me scherm bij bereik oranje met roaming erbij.. weet iemand hoe ik dit kan aanpassen?

• 6 months later...

Ik poog al enige tijd de juiste oplaadbare accu ergens te bestellen.

Tot nu toe zonder enige succes.

Accu123, Replace direct, E-Care Duiven (Dit is waar je terecht komt als je Polaroid zelf benaderd).

Iemand een tip waar je een accu kunt bestellen voor deze smartphone?

• 1 month later...
Guest Patrick Sobry

Dag allen,

Ik heb reeds 3 jaar dit toestel in dienst en ik kan er goed mee werken.Heden heb het LCD scherm gebroken. is er iemand die zijn toestel niet meer gebruikt?

Dank bij voorbaat.

0471872998.

• 2 months later...
  • 1 year later...
Guest Lala

Weet iemand hoe je screensaver kan maken op Polaroid pro4006pr001.bt. / PRO4006?Ik heb al alles na gekeken maar vind het nergers, kan iemand me miss helpen?Hoor t wel, alvast bedankt

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...