Jump to content

simpel

J Bos
 Share

Recommended Posts

ook ik het problemen met Simpel
heb een abonnement afgesloten met internet.
blijkt dat het internet het niet doet op de Black Berrywant je met met het afsluiten de gehele simpel pagina doorworstelen om te kunnen ontdekken dat er onder "vragen" en dan ook nog "toestellen" om daar te achterhalen dat het internet eventueel niet mogelijk is voor de black berry en iphone.
als je dan een belt krijg je een standaard hubbelk.....aan de lijn en zegt dat je wel moet kunnen internetten op je BB en dat je via hen de instellingen kan opvragen. deze opgevraagd maar nog steeds geen internet op je telefoon. onder bel.nl ook niets te vinden over instellingen (wordt je ook door hen naar verwezen) nu zit ik helaas voor 2 jaar vast aan deze oplichters. En kan ook niet het internet eraf laten halen want ze downgraden het abonnement niet, maar waarom moet ik voor iets betalen wat ik niet kan gebruiken.
ik voel me echt opgelicht door Simpel. NOOIT EN NOOIT meer wil ik met hen te maken hebben.
want een klacht wordt met een standaard berichtje afgedaan.

• 4 weeks later...

Veel problemen door zeer knullige adminstratie van simpel. Men rekent voortdurend naar zichzelf toe, incasso mislukt? Telefoon afsluiten, € 15,- om weer aan te sluiten. Na klagen wordt dit soms weer gestorneerd. Bij betalingsvragen verwijst men naar direct pay. Klantenservice verontschuldigt zich met `ik ben ook maar van de klantenservice, daar weet ik niets van`....
Verschillende keren gehad dat twee keer abonnementsgeld wordt afgeschreven, ook dan moet je eerst klagen voordat je je geld terug krijgt. Via email reageert men niet of nauwelijks, via telefoon kost het geld, bellen naar direct pay zelfs € 0,50/min + kosten voor mobiel bellen....
Schrijven van een brief helpt niet, men reageert slechts op onderdelen. Er is nimmer sprake van excuses of handreiking. Men verschuilt zich achter de voorwaarden, daar staat echter in dat men deze eenzijdig zou mogen wijzigen. Daarmee worden deze voorwaarden onwettig, een contract wordt immers onder voorwaarden aangegaan en die kunnen gedurende de looptijd van dit contract niet wijzigen.
Overgang naar t-mobile biedt in ieder geval de mogelijkheid om op te zeggen, het netwerk van t-mobile is veel slechter dan dat van kpn waar men nu op zit.

Beste Fons, Ik vind het erg vervelend dat je een negatieve ervaring met Simpel hebt. Simpel ziet vanzelfsprekend graag dat al haar klanten tevreden zijn. Helaas lukt dit niet altijd en worden er bij Simpel ook fouten gemaakt. Die moeten we oplossen en vandaar dat ik reageer op jouw klacht. Als je de klacht beschrijft en naar mijn persoonlijke email stuurt zal ik samen met jou zorgen voor een oplossing. Je kunt mailen naar onderstaand email adres.

michiel@simpel.nl. Groeten, Michiel

• 3 months later...

Beste Fons, Ik vind het erg vervelend dat je een negatieve ervaring met Simpel hebt. Simpel ziet vanzelfsprekend graag dat al haar klanten tevreden zijn. Helaas lukt dit niet altijd en worden er bij Simpel ook fouten gemaakt. Die moeten we oplossen en vandaar dat ik reageer op jouw klacht. Als je de klacht beschrijft en naar mijn persoonlijke email stuurt zal ik samen met jou zorgen voor een oplossing. Je kunt mailen naar onderstaand email adres.

michiel@simpel.nl. Groeten, Michiel

Ik denk dat iedereen ontevreden is Michiel, jij klink niet onaardig !! Zoek een andere baan bij ene betere provider zonder klachten !

• 2 months later...

ook ik ben opgelicht door simpel kan absoluut niet inloggen ik ga naar de nationale ombudsman ik ben zo kwaad op deze provaider
oplichters dan zijn het meer woorden heb ik er niet voor

Als ik de brieven lees van andere Simpel klanten dan wordt het tijd dat Den Haag dit bedrijf onmiddelijk laat sluiten en dat alle klanten hun geld terug krijgen van dit stelletje SIMPELle oplichters.
Stuur als je klachten hebt dit naar De Telegraaf, Kassa, Tros opgelicht, Tros Radar en de OPTA.
Hopelijk kunnen we ze dan stoppen want dit is echt niet normaal meer!

• 3 weeks later...

Beste forumbezoeker,

Graag sta ik je namens Simpel te woord voor eventuele vragen of klachten. Soms kan het gebeuren dat een product niet optimaal werkt. Dat los ik graag snel en persoonlijk voor je op, zodat je zorgeloos van je mobiel gebruik kunt maken. Mail me een duidelijke omschrijving van je klacht, vraag of suggestie, dan ga ik direct voor je aan de slag. Met je naam, klant- en telefoonnummer kan ik je het snelste helpen.

Met vriendelijke groeten,

Michiel Overvecht
michiel@simpel.nl

• 4 weeks later...
Guest Anonymous

Goh sta er niet alleen in lees ik wel.

Aanmelden= met leugens mevr. u kunt ten alle tijden opzeggen en ten alle tijden uw abbo verhogen of VERLAGEN!!!! NOT!!!

Actie:U hoeft de komende 3 maanden niet te betalen voor uw databundel. NOT!!deze actie heeft niet eens bestaan!!!

Klantenservice bellen = uitgescholden worden door de medewerker

Online rekening checken= Na 2 weken is 1 en dezelfde nota opeens van 35 naar 120 euro gegaan *(bijzonder)

Mailen= geen reactie krijgen

Afsluiten:Sinds maart afgesloten voor uitgaande telefoontjes en inkomende sms-jes geen betalingsachterstand,en gewoon niet weer heraangesloten worden.Ja 100 euro aanbetalen en dan weer aangesloten worden!!

Nou ik ben er klaar mee...Ook maar alles inschakelen wat er in te schakelen valt.

Bij de klantenservice kom je er niet door heen!!!

Guest Anonymous

ook ik word opgelicht door Simpel...als ik dit forum eventjes bekijk schrik ik mij rot! hoe kan een bedrijf producten leveren die in gebreken blijven en er zo makkelijk mee weg komen?in mijn oren klinkt dit raar!ik ben op dit moment bezig via een juridische weg om hier iets aan te doen...

• 2 weeks later...

Ik ben al 2 jaar lid bij simpel waarvan 1 jaar geblokeerd en nog steeds boeken ze elke maand bedragen af de ene maand 5 euro de ander maand 15 euro ! Ik heb al wel 30 x een opzegging gemaild via de site vraag en dan opzegging en nog nooit eneige reactie gehad . Vandaag weer een klacht gestuurd maar ik wil nu weten wie er allemaal nog meer een klacht bij tros kassa etc heeft ingediend want dit zijn nu ook mijn volgende stappen!

• 4 weeks later...

Beste bezoeker,

Namens Simpel sta ik je graag te woord als je een vraag, klacht of suggestie hebt. Stuur me je gegevens (naam, adres, 06 en klantnummer) met een duidelijke omschrijving van de reden dat je me mailt, dan doe ik mijn uiterste best om je vragen te beantwoorden en problemen naar tevredenheid op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Michiel Overvecht
michiel@simpel.nl

• 2 months later...

Ook ik kan me aansluiten bij het feit dat ik ben opgelicht.Fout bij aansluiting: internet vergeten aan te sluiten door medewerker. belde er voor op mocht eventjes 15 euro extra aansluit en administratie kosten betalen... niet mijn fout dus ik betaal niks.

fout bij vermelding: bij aanvragen van abbonement: `waar wilt u internet voor gaan gebruiken mevrouw?` mijn antwoord: ping en whats app.Ik bel vandaag op voor meer informatie over eventueel blackberry internet hebben ze niet oke prima werkt gewoon internet ja maar we ondersteunen geen apps. Sorry maar wat heb ik aangegeven bij het aanvragen van mijn abbonement?!?!En dan ook: de medewerkster aan de telefoon wist niet eens wat whatsapp is en haar supervisor wist niet of het ondersteund werd.. Sorry? maar hoe goed leid je je personeel op voordat ze klachten mogen behandelen.Abbonement opzeggen: geen optie je zit er 2 jaar aan vast... Kortom ik heb een blackberry waarbij ik niet kan pingen niet kan whatsappen en dus weer een hoop gedoe erbij ik wil ook stappen ondernemen als ik dit alles van jullie lees.
Simpel geeft gewoon verkeerde voorlichting aan de klanten!
en dan is het nog het feit dat mijn abbonement pas 2 dagen in werking is en ik nu al genoeg klachten heb!!!

• 2 months later...

:?ook ik ben opgelicht door simpel zij stuurde mij een simkaart deze heb ik terug gestuurt met de mededeling dat ik geen abbonnement wil bij simpel iedere maand werden er verschillende bedragen van mijn rekening afgeschreven deze heb ik inmiddels stopgezet nu krijg ik dreigbrieven van een deurwaarder of ik maar even een bedrag wil betalen van 193 euro heb inmiddels radar ingeschakeld
het is echt schandalig wat deze provider doet is hier dan echt niets aan te doen??

• 8 months later...

Ook ik heb behoorlijke klachten wat simpel betreft.
Stond een paar dagen achter en werd zonder enige toeschrijving meteen afgesloten.
Ik heb nu al maanden lang alles betaald en is nog niet aangesloten ze houden wel in.
Ik ga eens ervoor om te kijken dat ze mijn abbo maar weg halen want betalen doe
ik niet meer.
Ik schrik hoeveel fouten en oplichterij hier staat over simpel en nog proberen ze er onder uit te komen.

simpel is een raar bedrijf ,,ook ik ben opgelicht maar op een andere manier..
ik snap niet hoe het kan dat iemand anders met alleen mijn bankgegevens een abonnement af kan sluiten.
nou bij simpel kan dat wel want daar hoef je geen handtekening te zetten.
mijn adres komt niet overeen met die van simpel ze hebben geen email adres.
en mij lekker oplaten draaien voor iets waar ik nooit omgevraagd heb.

deurwaarders hebben zelfs al beslag gelegt op onze gezamelijkebankrekening wat voor zover ik weet niet niet eens zou mogen.

meerdere malen gebeld maar nooit serieus genomen ze hebben nooit de moeite genomen om uitzoeken met wat voor computer of i.p adres het afgesloten is.

ik heb nooit een sim-kaartje ontvangen ik heb niks afgesloten nergens voor getekend maar wel een dikke rekening en niemand die me wil helpen of geloven.
in hogerberoep gaan of iemand inschakelen is al te laat zeggen ze.
kan iemand mij informeren of heeft iemand ook zoiets mee gemaakt, laat het a,u,b horen,

• 3 weeks later...

Waardeloos bedrijf ! Half juni simonly abonnement aangevraagd met nummerbehoud en start datum 25 juli 2012. Tot nu toe 6 augustus geen simkaart , eigen nummer bij vodafone gewist, mij klanten kunnen mij niet bereiken dus simpel gezegd ga ik naar de klote door zo een klote bedrijf. Ik ga gewoon aangifte bij de politie doen!

:?Ik word er zelf simpel van.
Ik heb mij T mobile abbonement opgezegd ook daar veel ellende gehad en ben naar Simpel overgestapt. Eerst ging er iets fout met het opzeggen het abbonnement bij T mobile liep in februari af.
Dankzij simpel werd dat juli, met nummerbehoud.
Gelukkig want ik heb een eigen bedrijf.
Nu 13 augustus kan ik nog steeds niet bellen ik kan wel gebeld worden, maar daar heb ik niet zo veel aan als ik iemand moet terug bellen . het advies dat ik kreeg, koop maar prepaid kaarten. En o ja ik kreeg een vergoeding van 2 maanden

Dag Simpel traumas,
Wat Vinden jullie ervan om eens met zijn alle te gaan twitteren????
Dat heeft iemand gedaan en het probleem was snel verholpen.
Het is een carbaretier geweest die voor zijn rechten vasn zijn zoon opkwam.
IK heb er ook heel veel problemen mee

• 3 weeks later...

simpel heeft zonder mijn toestemming 60euro van mijn rekening afgeschreven.
ik heb ze in een aangetekende brief gesommeert dit bedrag binnen vijf werkdagen terug te storten.

simpel reageerde weken later met een kort briefje dat ik een kopie legitimatie moest opsturen, en een kopie van het bankafschrift, waar de afschrijving uit blijkt.

het briefpapier vermelde geen enkel adres of telefoonnummer.

simpel doet zeer geheimzinnig over hun adres, het adres waldorpstraat 60 in den haag, is het adres van T-mobile.
ik ben daar geweest om verhaal te halen, maar zij weten van niks. (beetje ongeloofwaardig)

ik weiger hun een kopie van mijn legetimatie bewijs te sturen, omdat ze dan kunnen zeggen, dat ik een abb heb afgesloten, en dat ze mn legitimatiebewijs hebben om dit aan te tonen.
nog naast het feit dat diverse instantie`s zeer nadrukklijk mensen afraad, een legitimatie bewijs te kopieren en naar bedrijven te sturen.

ik word door simpel aangeraden de klantenservice te bellen hierover, A 35 eurocent p/m..... gimiddelde wachttijd 30min, dat ga ik dus ook niet doen.

wie kan mij het ware adres van simpel melden ?

• 3 months later...

Ik ben in 2011 lid geworden van Simpel. Kreeg een kapot simkaartje opgestuurd en ze zouden een nieuwe sturen. Na 2 maanden zeuren hebben gebeld en gezegd, laat maar. We hadden een jaar vooruit betaald dat mochten ze houden. Dat werd door de telefonist aangenomen.
Nooit meer wat gehoord tot voorkort. Of we maar even 62,50 wilden betalen. Dat is 2x een jaar Simpel !!!!! Ze hadden het abonnement door laten lopen. Dat had ik kunnen weten want ze stuurden rekening op rekening op rekening PER SMS en ook op de website had ik het allemaal kunnen lezen....... Tja maar als je geen simkaart hebt......
Daarnaast heb ik geen reden op de website te komen van een club waar ik geen lid van ben. Intussen wordt ik voor leugenaar uitgemaakt. Er is nooit opgezegd, want we hebben geen schriftelijke bevestiging. Dat hele verhaal van de simkaart is ze niet bekend. enz enz...... ik had de voorwaarden maar moeten lezen. Intussen, ( tussen de eerste en de laatste betalings herinnering zat een dikke week) is het bedrag al 107 euro. Hoe dat kan is me een raadsel....... De mensen aan de telefoon zijn volgens mij compleet onkundig, het enige wat ze kunnen herhalen is dat we de voorwaarden hadden moeten lezen. Ik heb nu WEER OPGEZEGD en al weer is er geen schriftelijke bevestiging gekomen van opzeggen. Terwijl ze zelf zeggen dat dat de gang van zaken is...........
Ik ben nu geen lid meer want ze willen mij niet meer, goddank, die brief heb ik ingelijst.
MENSEN PAS OP MET SIMPEL !!! het zal best wel eens goed gaan, per ongeluk maar meestal niet heb ik intussen begrepen.

Dag Simpel traumas,
Wat Vinden jullie ervan om eens met zijn alle te gaan twitteren????
Dat heeft iemand gedaan en het probleem was snel verholpen.
Het is een carbaretier geweest die voor zijn rechten vasn zijn zoon opkwam.
IK heb er ook heel veel problemen mee

Vind ik wel een goed idee eigenlijk. Een anti Simpel facebook lijkt me ook wel wat.

• 2 weeks later...

Ik ben in 2011 lid geworden van Simpel. Kreeg een kapot simkaartje opgestuurd en ze zouden een nieuwe sturen. Na 2 maanden zeuren hebben gebeld en gezegd, laat maar. We hadden een jaar vooruit betaald dat mochten ze houden. Dat werd door de telefonist aangenomen.
Nooit meer wat gehoord tot voorkort. Of we maar even 62,50 wilden betalen. Dat is 2x een jaar Simpel !!!!! Ze hadden het abonnement door laten lopen. Dat had ik kunnen weten want ze stuurden rekening op rekening op rekening PER SMS en ook op de website had ik het allemaal kunnen lezen....... Tja maar als je geen simkaart hebt......
Daarnaast heb ik geen reden op de website te komen van een club waar ik geen lid van ben. Intussen wordt ik voor leugenaar uitgemaakt. Er is nooit opgezegd, want we hebben geen schriftelijke bevestiging. Dat hele verhaal van de simkaart is ze niet bekend. enz enz...... ik had de voorwaarden maar moeten lezen. Intussen, ( tussen de eerste en de laatste betalings herinnering zat een dikke week) is het bedrag al 107 euro. Hoe dat kan is me een raadsel....... De mensen aan de telefoon zijn volgens mij compleet onkundig, het enige wat ze kunnen herhalen is dat we de voorwaarden hadden moeten lezen. Ik heb nu WEER OPGEZEGD en al weer is er geen schriftelijke bevestiging gekomen van opzeggen. Terwijl ze zelf zeggen dat dat de gang van zaken is...........
Ik ben nu geen lid meer want ze willen mij niet meer, goddank, die brief heb ik ingelijst.
MENSEN PAS OP MET SIMPEL !!! het zal best wel eens goed gaan, per ongeluk maar meestal niet heb ik intussen begrepen.

Om er maar vanaf te zijn en ik de veelvuldige simpel rekeningen in de bus niet meer wil tegenkomen heb ik de handdoek maar in de ring gegooid. Ik heb vandaag 62,52 euro overgemaakt. Ik had al 1 jaar betaald dus grof berekend heb ik nu 3 jaar betaald voor 0 bellen of smsen. Wees er gelukkig mee Simpel, geniet er maar van. Het is duidelijk dat dit bedrijf zijn geld ergens anders mee verdiend dan mobiele telefonie aanbieden.

Hallo zou eens contact opnemen met kassa . en zo wie zo de opta inschakelen wil wel eens heel goed helpen gr Mila
te]:?Ik word er zelf simpel van.
Ik heb mij T mobile abbonement opgezegd ook daar veel ellende gehad en ben naar Simpel overgestapt. Eerst ging er iets fout met het opzeggen het abbonnement bij T mobile liep in februari af.
Dankzij simpel werd dat juli, met nummerbehoud.
Gelukkig want ik heb een eigen bedrijf.
Nu 13 augustus kan ik nog steeds niet bellen ik kan wel gebeld worden, maar daar heb ik niet zo veel aan als ik iemand moet terug bellen . het advies dat ik kreeg, koop maar prepaid kaarten. En o ja ik kreeg een vergoeding van 2 maanden � 20,00 euro aan belminuten, alleen die staan er nog steeds niet bij, dat komt pas als ik kan bellen. MAAR WANNEER IS DAT DAN???
Er is een mogelijkheid om je abbonnement op te zeggen vooral als dat nog niet is ingegaan zoals bij mij, maar er zit een afdelingshoofd bij SIMPEL en die blokkeert dat. Ik hoorde dat van een medewerker bij Simpel die hoe kan het ook anders zelf met prepaid kaarten belt en nooit een abbonnementt bij Simpel zou afsluiten. Ik probeer simpel weer te bellen en wacht nu al 22 minuten ben benieuwd wat de volgende smoes is.
Hoe kunnen we dit nu eens echt aanpakken?? De opta informeren?
Dat ga ik in ieder geval wel doen. De opta gaat over de tarieven en ik heb al 37,50 betaald voor nog niet 1 minuut bellen, dat lijkt mij toch een fors tarief.

Overigens heb ik nu iemand aan de telefoon van simpel, en raadt eens... ze zijn ermee bezig misschien dat het probleem volgende week opgelost is. dit hoor ik al vanaf mei. Ik heb zojuist ook even aan de medewerker gemeld dat ik de opta ga informeren en de rechtsbijstand verzekering ga aan schrijven om te procederen.

Nou niet te geloven, mijn abbonement wordt direct beeindigd
ik blijf mijn nummer behouden er is een aantekening van gemaakt en de kosten die ik extra heb gemaakt vanwege prepaidkaarten kan ik declareren. Nou nog maar even afwachten of dit echt waar is.

simpel is een raar bedrijf ,,ook ik ben opgelicht maar op een andere manier..
ik snap niet hoe het kan dat iemand anders met alleen mijn bankgegevens een abonnement af kan sluiten.
nou bij simpel kan dat wel want daar hoef je geen handtekening te zetten.
mijn adres komt niet overeen met die van simpel ze hebben geen email adres.
en mij lekker oplaten draaien voor iets waar ik nooit omgevraagd heb.

deurwaarders hebben zelfs al beslag gelegt op onze gezamelijkebankrekening wat voor zover ik weet niet niet eens zou mogen.

meerdere malen gebeld maar nooit serieus genomen ze hebben nooit de moeite genomen om uitzoeken met wat voor computer of i.p adres het afgesloten is.

ik heb nooit een sim-kaartje ontvangen ik heb niks afgesloten nergens voor getekend maar wel een dikke rekening en niemand die me wil helpen of geloven.
in hogerberoep gaan of iemand inschakelen is al te laat zeggen ze.
kan iemand mij informeren of heeft iemand ook zoiets mee gemaakt, laat het a,u,b horen,

• 3 weeks later...

Om er maar vanaf te zijn en ik de veelvuldige simpel rekeningen in de bus niet meer wil tegenkomen heb ik de handdoek maar in de ring gegooid. Ik heb vandaag 62,52 euro overgemaakt. Ik had al 1 jaar betaald dus grof berekend heb ik nu 3 jaar betaald voor 0 bellen of smsen. Wees er gelukkig mee Simpel, geniet er maar van. Het is duidelijk dat dit bedrijf zijn geld ergens anders mee verdiend dan mobiele telefonie aanbieden.

Wat zei ik.... om er maar vanaf te zijn. Nou dat had ik gehoopt ja, want wat ligt er op mijn deurmat vandaag, JAWEL EEN REKENING VAN SIMPEL. Ik ken kennelijk nog steeds niet genoeg betaald voor NIETS. WAT EEN ........... BEDRIJF.
Maar UHHHH Simpel kunnen we nu eindelijk eens stoppen AUB.
Ik word er zo simpel van.
Jullie hebben nu echt genoeg ( lees: veel te veel) geld van me gehad, Al ga je er mee naar de koningin, ik betaal geen cent meer. Alle post gaat voortaan ongeopend retour.